AndroidHealthClinic

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
Ik vind het zalig trainen in zo'n weer, lekker zweten. Hoewel ik gisteren tijdens de beentraining een paar keer op mijn tanden heb moeten bijten:).

Groeten Bart

Trainen is met dit warme weer iets onaangenamer, maar geen reden om het over te slaan:D

Lekker, 37 graadjes hier in het oosten vrijdag.

Gister 25 min op de hardloop band gestaan....echt drijfnat:) daarna nog even kuiten en biceps gedaan.... 3 liter water gedronken... het heeft opzich wel iets dit warme weer!

Gister 25 min op de hardloop band gestaan....echt drijfnat:) daarna nog even kuiten en biceps gedaan.... 3 liter water gedronken... het heeft opzich wel iets dit warme weer!

Heb buiten gelopen.. was best lekker.

Alleen zie ik een beetje op tegen mijn workout van morgen.. Ah well, dan maar wat minder voor een keertje.

er was gisteren spinning en er lagen dwijlen onder de fietsen :D was grappig zicht :D

lekker! worden we lekker droog van!!!

Ben maar baantjes gaan trekken in het zwembad. Goed alternatief, alleen al die jengelende kinderen om je heen :) Ik voelde me een soort U-boot in een roeivijver.

****ing heerlijk, vooral als je echt zwaar traint en leeg loopt, daarna een lekkere shake naar binnen werken en de voetjes in het water.

Vind het niet zo'n probleem alleen heb wel een stukje minder kracht/energie. Warmte vreet aan een mens..althans bij mij.

Ik train dan ook thuis in me kamer (op het moment dat ik train volle zon op de kamer) waar het met dit weer geen moment van de dag afkoeld.

Ach volgende week wordt het een graad of 8 minder warm dan voelt het 'gewoon' dus het is allemaal 'gewenning'.

zuurstofhappen in die ** hitte..

Bij mij zit de zon de volledige dag binnen, trainingsruimte is 12m op 8m dus met houten plafond dus warmte kan zich lekker opstapelen. Geen airco ofzo, 3 kleine raampjes.. en die kunnen dan nog niet volledig open, enkel kantelen.

Voordeel is wel dat alle pussies afhaken bij dit weer en we maar met zo'n 3-5 man zitten om te trainen.

t'is nu al 29 graden. Tijd voor een aangepaste training dan maar denk ik ...

Paar heavy singles en GTFO ?

Keihard lats, front delts, triceps en natuurlijk 30min volle bak cardio.

Wordt nice. :)

Groeten Bart

Beentraining straks :eek:

Gister benen gedaan en ik heb denk ik wel 4 liter gedronken onder de training...heerlijk :D.

Ik heb het idee dat ik sterker ben met deze warmte.

ik hoef dan geen warming up meer te doen :P

Nee maar ik vind het lekker trainen! maar mij kaakt het niet veel uit.
gewoon kei hard trainen zoals altijd.

Het is klote zonder airco maar gewoon doorgaan dan maar wat meer zweten

2 airco's bij ons dus lekker koel altijd:D

Terug
Naar boven