AndroidHealthClinic

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
Lekker man, vooral cardio:) Tijdens KT ben ik wat lam..

Ja, er zitten daar 3 gyms vlak bij elkaar. Waaronder dus sportcitadel, het is wel zo goedkoop omdat ik student ben trouwens.

Okee, lekker goedkoop. Maar hoe heb je dat gedaan dan? Heb je een NHL pas of van Hall pas ofzo die je daar hebt ingeleverd. OF friesepoort of friesland college pas ofzo?

Om 18:00 eerste poging wagen. Zaterdag ging nog wel.

Anders, ik train buiten in de zon.

Opzich wel lekker, maar het is zweten als een otter. Word sowieso een stukje lammer en slapper van warm weer.

ik zweet iets meer maar dat is het ook. het is een heel moderne gym bij ons maar hij is gebouwd in een oude hangar die ze gerenoveerd hebben dus het plafond is wel 5 meter boven je kop en dat valt dan nog mee.

Het is niet benauwd meer wel vrij vochtig snel van die zweterige handen waardoor ik wat minder grip heb op bijv halters maar al met al nog redelijk te doen

Okee, lekker goedkoop. Maar hoe heb je dat gedaan dan? Heb je een NHL pas of van Hall pas ofzo die je daar hebt ingeleverd. OF friesepoort of friesland college pas ofzo?

Het gaat via studentensport, hebben ook een vestiging in Leeuwarden zitten. Daar koop je een studenten sportpas en met die pas kun je een goedkoop abo afsluiten.

Merk wel dat ik minder kracht heb maar ik vind het niet zo erg aangezien er wat minder superdudes komen :P

Vrijdag 35+ graden.. **** trainen ik ga lekker zwemmen :]

Ik zuip gewoon meer water. Geen warming-up nodig tis al heet zat. ik probeer mn handoek zo doorweekt mogelijk van t zweet te maken, een leuke uitdaging.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, goeie 3XL :roflol:

me gym heeft airco alleen trekt dit warme weer niet.

Vrijdag 35+ graden.. **** trainen ik ga lekker zwemmen :]
FUUU,

Dan zit ik nu toch echt even te denken om mijn UB en LB eventjes om te wisselen, ik voel niet zo veel voor Deadlifts, goodmornings en lunges met zo'n temperatuur.

Aan de andere kant, dat is wel ****n hardcore natuurlijk:rolleyes: **** it, ik denk dat ik gewoon LB ga doen die dag. Werkt goed vocht afdrijvend:p

Vind 't goed te doen, raampje open in m'n hokkie, en daarna ff buiten in de schaduw relaxen en een kan water wegdrinken.

• Topic Starter Topic Starter
Nu al aardig wat trainingen met dit warme weer erop zitten, en merk toch dat ik er in ieder geval niet zwaarder op ga tillen. Geef mij maar wat milder weer, zodat je niet bij de warming up al het zweet over je rug hebt lopen.

M'n kracht neemt door de hoge temperatuur af en de grip wordt ook al niet beter door de zweethanden.

Terug
Naar boven