XXL Nutrition

Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

Peiling Peiling Hoe vind jij het trainen met dit warme weer?

• Totaal stemmers
    242
  • Peiling gesloten .
Boh, veel te warm voor cardio, dus alleen borst/ schouders/ triceps afgewerkt.

Ik vind cardio nu juist super. Ben vandaag aan het touwtje springen geweest @ HIIT style. Gaat ook wel raar. Je kon mij opdweilen. Niet alleen omdat ik kapot was, maar omdat ik denk ik ook wel een liter vocht heb verloren in die twintig minuten!

Ik ga altijd vroeg in de ochtend trainen dus dan is het nog te doen..Cardio gedeelte hebben ze airco gelukkig,alleen het krachthok niet..Ach..zweten is goed!

Ik zou een moord plegen voor wat airco in die gyum -.-

bij ons hebben ze geen airco maar ze zetten stuk of 6 ventilators neer, maar of dat nou zo goed helpt..

Wij hebben een airco maar dat werkt voor geen zak als de koele lucht eerst langs zo'n 20 zwetende zeekoeien op de fietsen en loopbanden moet voordatie bij jou is!!!:fuu:

heerlijk, ik voel me extra hardcore

Ik heb al 2 x een training geskipt door de hitte. En het voetbal denk ik. De combinatie van die twee is killing iig.

Ik houd ook niet van warm, wel van koud. Ik heb het ook nooit koud eigenlijk. Zou moeten verkassen naar Alaska :)

Mensen die trainingen overslaan of minder inzet leveren vanwege 'hitte' missen karakter.

Vandaag is het wel echt smerig benauwd, ****....

Okee, lekker goedkoop. Maar hoe heb je dat gedaan dan? Heb je een NHL pas of van Hall pas ofzo die je daar hebt ingeleverd. OF friesepoort of friesland college pas ofzo?

In de nieuwe NHL moet ook ergens een gym zitten. Kan je tussen de lessen door trainen. :thumbup:

het is wel véél zweten maar heb er niet echt last van :D juist nu drink ik gewoon nog iets meer :D :D

Heerlijk met airco thuis

Wel of geen airco, koud of warm weer, **** it getraind word er zowiezo!

Vandaag weer retezwaar aan het deadliften geslagen... gelukkig had ik een handdoek bij me. Overigens geen cardio achteraf gedaan na m'n rugtraining. Denk dat er anders gedweild kon worden.

Ik heb ook airco thuis, alleen niet in me gym :(

En morgen weer ff op school trainen, daar hebben ze ook iets van airco.

Geen airco kapot :S
Maar gelukig wel 1 biggy ventilator gewoon na elk setje ff afkoelen en je kan weer doorknallen!

Gister rustdag, alleen cardio gedaan. Buiten hardgelopen, damn ik ging echt kapot, maar het voelde wel lekker.

Vanavond lekker in de sportschool zonder airco.

Lekker dat zweten ! :D

Terug
Naar boven