AndroidHealthClinic

Hoe zie ik er in de zomer opperbest uit en hoe doen jullie het?

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vooreerst het doel dat ik wil bereiken tegen het begin van juli 2006:
Ik wil van 12% naar iets van een 6 à 7% vetpercentage dalen maar zo weinig mogelijk spiermassa verliezen of zelfs spiermassa winnen... (zoals iedereen hier waarsch)

Nu ben ik er zeker van dat ik nog een kuurtje ga doen voor de zomer maar nu heb ik eens liggen nadenken:
hypothese 1: is het beter van een iets meer massa-gericht kuurtje te doen in februari en derna een stevige cut periode inzetten. (dit lijkt me we hard omdat ik dan na de kuur in een dipje zit en het dan niet zo simpel is om dan effe hard te cutten, een mogelijke oplossing zou wel clen kunnen zijn)

hypothese 2: een kuurtje te beginnen in mei zodat ik op het einde van mijn kuur zit rond de vakantieperiode (maar het gevaar bij kuren is dan weer dat je wat vocht opneemt of gewoon wat extra vet door de vreselijke vreetpartijen, dit is er dan weer zeer moeilijk af te krijgen op zo'n korte tijd)

Ik heb nog maar één kuur achter de rug en dat was primo/var wat mij zeer goed bevallen is... Dit heeft wel als gevolg dat het volgens mij nog niet aan te raden is om met tren of mast te gaan kuren of zie ik dit verkeerd? Want deze twee middelen lijken mij wel goede producten voor hypothese twee...
Ik zou sowieso graag is test gebruiken omdat het uiteindelijk toch de basisstof is, al dan niet met een aromatase-remmer of blokker...

Suggesties zijn welkom:D :D :D

ik kies toch ouderwets voor 1. weet niet of je veel acne krijgt enzo maar dat wil je ook in de zomer

• Topic Starter Topic Starter
Last van acne valt best mee eigenlijk pas na het kuurtje maja dit is naart schijnt normaal...
Maar ik had graag een onderbouwde mening gehad van waarom je voor de eerste voorstelling gaat...
ALvast bedankt voor je reactie...

ja dat willen de meeste hier:D
ik ben van plan test en tren enanthate kuur te nemen in de lente voor 12 weken en dan goed erbij dieten, weinig koolhydraten veel eiwitten.
daarna nakuur en dan clen 2 weken op 2 weken af voor 8 weken.
is dit aan te raden?

maartenonnink zei:
ja dat willen de meeste hier:D
ik ben van plan test en tren enanthate kuur te nemen in de lente voor 12 weken en dan goed erbij dieten, weinig koolhydraten veel eiwitten.
daarna nakuur en dan clen 2 weken op 2 weken af voor 8 weken.
is dit aan te raden?

Ik zou persoonlijk geen testo gebruiken om te cutten, en als dat wel het geval was geweest in zeer geringe doseringen.

Ik heb zelf eenmaal 6wkn gecut met tren acetaat, winstrol en clen. Dat ging super!

Per week raakte ik bijna 1 kg vetmassa kwijt.

En kreeg je ook nog massa bij of bleef je gewicht ongeveer hetzelfde en ging je vetvrije massa naar omhoog?
Is tren niet een wat zware optie voor een tweede kuur?
Als je nu bijvoorbeeld test en een a-remmer neemt is het dan niet mogelijk om vet en vocht te vermijden?

philippe_no zei:
En kreeg je ook nog massa bij of bleef je gewicht ongeveer hetzelfde en ging je vetvrije massa naar omhoog?
Is tren niet een wat zware optie voor een tweede kuur?
Als je nu bijvoorbeeld test en een a-remmer neemt is het dan niet mogelijk om vet en vocht te vermijden?

Ik ben grotendeels op hetzelfde gewicht gebleven. In die 6wkn ben ik van zo'n 19% BF naar ongeveer 16% gegaan.

Ik denk dat testo op zich best gebruikt kan worden om te cutten. Maar middelen als bv tren en winstrol staan erom bekend dat je er harder van wordt.

en welke hyptose zou jij kiezen? Nog even stevige massa winnen in februari of een cut-kuur in mei ofzo?

philippe_no zei:
en welke hyptose zou jij kiezen? Nog even stevige massa winnen in februari of een cut-kuur in mei ofzo?

Ikzelf pak altijd aan het begin van het jr een massakuur.

Nu heb ik persoonlijk iets andere doelen als de meesten hier, en dat is dat ik niet megaripped voor de dag hoef te komen. Ik vindt massa belangrijker....

Wel zit ik te denken om dit aankomend jr in de zomer een licht cutkuurtje te doen met primo/winstrol of EQ/winstrol.

ik zou nu alvast wat op je eten gaan letten..evt 3 dgn/wk cardio dat scheelt heelveel..als je dan in een vast patroon zit is het makkelijker om dit dieet evt aangevult met wat extra eiwitten door te voeren in je kuur, ik zou dus in mei beginnen en dan gaan knallen!! dan kom je er zeker scherp uit!!

@ g21: en raadt je dan het gebruik van test af of niet? Wat zou jij aanraden als kuurtje? Vb test +mast, primo+eq (lastig voor eetlust) + winnie, tren + winnie,...?

vocht van test valt al heel erg mee als je aan het dieeten bent..met een bulkschema..ontplof je..maar op dieet scheelt dat al de helft..je kan er ook voor kiezen om een minimale dosis test erbij te nemen bv 250 mg..

er zijn heel wat leuke opties..test/tren/winny
test/eq/winny,
eq/tren/winny ga maar door..dat zul je toch zelf moeten kiezen!!

succes

gewoon cardioén als een gek

Tegelijkertijd vetvrije massa aankomen en vet verbranden is wel mogelijk wanneer je op onderhoud eet, en niet gaat bulken.

Ik had graag toch wat meer reacties gehad op welke optie het beste is?
Vroeger kuren en wat meer massa aanzetten en dan kei hard cardio of tijdens cut een kuurtje doen?

Geen bulkkuur voordat je gaat cutten natuurlijk.. Na een bulkkuur moet je blijven vreten om niet te hard terug te stuiteren. Als je in de zomer lean wil zijn, zul je in maart, begin april al moeten cutten. Waarom nu niet nog ff lekker doorbulken en dan bij het cutten een leuk cutkuurtje? Dan behoud je je massa en bouw je het een en ander nog op ook.

philippe_no zei:
Vroeger kuren en wat meer massa aanzetten en dan kei hard cardio of tijdens cut een kuurtje doen?

cutkuur dus :p

Big'r zei:
Tegelijkertijd vetvrije massa aankomen en vet verbranden is wel mogelijk wanneer je op onderhoud eet, en niet gaat bulken.

Waarom luister je niet naar deze man:(
Ik heb al eens aangegeven dat hij me steeds meer en meer verbaasd met z'n kennis;)

Big'r zei:

Even voor de duidelijkheid: Ik bedoel alleen tijdens een kuurtje he!

philippe_no zei:

Ik zou zeggen: Kijk naar je eigen ervaringen!
Wanneer je gemakkelijk bulkt, maar tijdens het cutten een grote gevoeligheid hebt om spiermassa te verliezen, zou ik tijdens het cutten kuren.

Andersom geldt het natuurlijk andersom. (deze laatste zin klinkt vreemd, en kan tegen betaling begrijpelijk worden gemaakt). :D

Terug
Naar boven