AndroidHealthClinic

Hoelang blijft zelf toegevoegde creatine werkzaam in je lichaam

Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ik ben dus bezig met mijn vetpercentage te laten zakken en heb dus op meerdere forums gelezen dat creatine de vetverbranding remt.
Dit is dus niet handig als je vet wilt lozen, en nu is mijn vraag hoelang blijft deze creatine werkzaam na 2 weken gebruik hiervan?
Ga na ik op juist vetpercentage zit weer verder met creatine.

creatine heeft niets met vetverbranding te maken, gewoon blijven gebruiken.

Welke forum was dat? BroScience-united.com of BroScience-BS-andBeyound.net?

creatine houdt water vast, heeft niets met vet te maken

4 tot 6 weken

en nee, het verhindert vetverbranding niet.

4 tot 6 weken

en nee, het verhindert vetverbranding niet.

Als je 5g inneemt gedurende de rest van je leven is het toch niet schadelijk?
Gewenning treedt uiteraard op, maar je lichaam is dan toch gewoon aan de verhoogde creatine/CP lijkt me?

Als je 5g inneemt gedurende de rest van je leven is het toch niet schadelijk?
Gewenning treedt uiteraard op, maar je lichaam is dan toch gewoon aan de verhoogde creatine/CP lijkt me?

schadelijk niet. (althans daar heb ik nog geen aanleiding voor gezien)

Of het effectief is weet ik nog niet. Ik heb eens iets gelezen dat bij langdurig creatine-gebruik het niveau langzaam weer zouden gaan dalen naar het "normale" (pre-creatine supplementatie) niveau....

schadelijk niet. (althans daar heb ik nog geen aanleiding voor gezien)

Of het effectief is weet ik nog niet. Ik heb eens iets gelezen dat bij langdurig creatine-gebruik het niveau langzaam weer zouden gaan dalen naar het "normale" (pre-creatine supplementatie) niveau....

Dit kan ik wel aannemen, thans ik luister naar mijn lichaam.

Stel nu dat het creatine niveau inderdaad zou dalen, wat gebeurd er dan met het niveau als men na langere tijd de creatine suppletie stopt?

Dit kan ik wel aannemen, thans ik luister naar mijn lichaam.

Stel nu dat het creatine niveau inderdaad zou dalen, wat gebeurd er dan met het niveau als men na langere tijd de creatine suppletie stopt?

Zal wel weer normaliseren.

Terug
Naar boven