AndroidHealthClinic

Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?

iron lady

Novice
Waardering
0
Mijn vriend en ik willen graag een kindje, nu is het zo dat hij 2 weken geleden gestopt is met zijn kuur.. hij gaat binnenkort beginnen met zijn nakuur.
Ik wil eind mei stoppen met de pil, is dit te vroeg? Moet ik langer wachten?
duurt het erg lang voordat hij volledig herstelt is? Wie kan me helpen? :rolleyes:

zie het probleem zo niet. Gewoon als je er klaar voor bent net zo lang knallen tot je een keer raak schiet. Het is niet zo dat hij nu helemaal onvruchtbaar is ofzo, wel minder maar goed je hebt maar een zaadcel nodig om een vrouw zwanger te maken (theoretisch gezien dan)...Zijn herstel heeft verder ook geen invloed op de zwangerschap alleen op de kans van de zwangerschap.

klopt wat konijn zegt

Ik zie het probleem ook niet, ken genoeg mensen die on cycle kindjes hebben gekregen. Kindjes die gwn 100% gezond zijn.

Greetz

Het is natuurlijk heel wat anders als het de vrouw is die gekuurd heeft.

moest ik van jullie zijn zou ik toch nog wat wachten,
mss is zijn sperma niet zo krachtig, of is er minder van en heb je kans op een
hoe moet ik het zeggen? Minder goede baby dan jullie zouden kunnen hebben?

anyway veel plezier ermee :D

ben het met navy eensch, better be safe than sorry!

Ik zou gewoon lekker 6mnd + wachten.
Er zijn genoeg gevallen waarbij het gewoon goed gaat,
er zijn ook genoeg gevallen waarbij het kindje een afwijking had.

Nu wil ik dit niet toeschrijven aan a.a.s. gebruik, simpel, omdat dat moeilijk vast te stellen is.

In ieder geval is het het risico niet waard.

Absoluut niet te onderbouwen collega.
Wanneer de man dik in de aas zit en zelfs dan nog een kindje kan verwekken is geen enkel probleem.In de kuur, na de kuur, tussen de kuur....
Maakt geen drol uit.

Het word wat anders als de vrouw gebruikt heet, maar het heet 100% geen enkel invloed op de foetus als de man gebruikt.

Misschien kan het wat wat langer duren voordat het ''raak'' is, maar ik hoor van veel kanten dat het proberen ook erg leuk is.

en kan jij het tegendeel onderbouwen ?

Onderbouwen is een groot woord, maar..............

ik heb het NeCeDo gebeld.
En als er ook maar 1 organisatie tegen aas is, is die het wel.
En zelfs zij zeggen dat het geen invloed heeft op de kwaliteit.

ok, fair enough. dat zegt opzich al iets.

mocht ik zelf kinderen overwegen zou ik gewoon het risico niet nemen.

nee ik bedoel dat risico waarvan we hier niet voor 100% ZEKER WETEN dat het er niet is. maar hier hoeven wij niet over te discussieren hoor, het is gewoon een verschil van instelling/benadering...

Het gaat hier om een neiuw leven, daarom respecteer ik je bezorgdheid!

Maar bedenk je wel dat een NeceDo alles op alles zet om iedereen van de spuit te houden.
En ondertussen geven ze mij wel aan dat er geen risico is....voor mij reden genoeg om me geen seconde druk te maken.

Een slecht zaadje (die heeft immers iedereen) zal niet het eitje bereiken, daar is het niet fitaal genoeg voor.
Word ingehaald door sterkere en snellere.

Maar nogmaals, het is je eigen weloverwogen beslissing.
Ik vraag me dan wel af wanneer het volgens JOU dan wel safe is.

Ik vraag me dan wel af wanneer het volgens JOU dan wel safe is.

goed punt ;) hier heb ik geen goed antwoord op :o

ik zou iig w8en tot de hormoonhuishouding weer stabiel is en binnen normale waarden ligt. dat is het enige wat je nog kan doen als je al aan het kuren bent geweest.. bovendien lijkt me dat niet teveel gevraagd....

goed punt ;) hier heb ik geen goed antwoord op :o

ik zou iig w8en tot de hormoonhuishouding weer stabiel is en binnen normale waarden ligt. dat is het enige wat je nog kan doen als je al aan het kuren bent geweest.. bovendien lijkt me dat niet teveel gevraagd....

Succes iig!
En laat ons weten wanneer het zover is:D

En ook Iron Lady!
Hopelijk heb je genoeg info ingewonnen.
NeCeDo kan je ook bellen als je nog niet 100% gerust gesteld bent.
Veel succes en plezier:D

Op zich is het handig om te weten wanneer de man weer een beetje vruchtbaar is.
Gedoe altijd dat coïtusxen, en als het toch niets oplevert.
Beter een goed boek dan!

Laatst bewerkt:
Arnold Schwarzenegger heeft toch ook kinderen? zijn ide eigenlijk perfect gezond? vraag ik me zo even af!

heeft Ed van Amsterdam ook niet in de periode dat hij flink wedstrijden draaide kinderen gekregen?

ik ben het wel met big maus eens, ken ook genoeg die gezonde kinderen hebben tijdens of na het kuren..

alleen toch zou ik zelf enkele maanden wachten, en ook gewoon met andere dingen zoals drugs enzo.. lijkt me toch veiliger voor mijn gevoel..
zou mezelf nooit vergeven als het kind ongezond/ongelukkig geboren word..

Terug
Naar boven