MuscleMeat

Hoelang herstellen na kuur voordat de vrouw zwanger kan worden?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie advies :)

Het gaat helemaal goed komen!

maar het zal de eerste drie maanden niet raak zijn. dat zijn uitzonderingen. normaalgezien heeft je partner nu geen enkele levende zaadcel, maar binnen drie en zes maanden zou dat terug hersteld moeten zijn. ik ken iemand die zijn zaad heeft laten testen na een kuur en er zat niks levend in zijn sperma. drie maanden later waren er al 20 milj zaadcelletjes.

ik ben het wel met big maus eens, ken ook genoeg die gezonde kinderen hebben tijdens of na het kuren..

alleen toch zou ik zelf enkele maanden wachten, en ook gewoon met andere dingen zoals drugs enzo.. lijkt me toch veiliger voor mijn gevoel..
zou mezelf nooit vergeven als het kind ongezond/ongelukkig geboren word..

Volledig mee eens!

Mijn vriend en ik willen graag een kindje, nu is het zo dat hij 2 weken geleden gestopt is met zijn kuur.. hij gaat binnenkort beginnen met zijn nakuur.
Ik wil eind mei stoppen met de pil, is dit te vroeg? Moet ik langer wachten?
duurt het erg lang voordat hij volledig herstelt is? Wie kan me helpen? :rolleyes:

ik heb me 15-20 jaar laten herstellen... weet het niet meer :rolleyes:, en 4 weken geleden een zoontje gekregen :D little youngdutch :P

Een maat van me had een kuur of 3 gedaan op een jaar tijd en zen vriendin was ook zwanger.
Uit voorzorg zou ik toch best paar maanden wachten na de nakuur.

je kan beter 6 maanden wachten en dan een gezonde baby krijgen dan niet het geduld hebben en de kans hebben om voor de rest van je leven met een ongezond kind te leven

kareldeboer zei:
je kan beter 6 maanden wachten en dan een gezonde baby krijgen dan niet het geduld hebben en de kans hebben om voor de rest van je leven met een ongezond kind te leven
hou toch op met die insinuaties over "ongezonde kinderen krijgen na een kuur" die op niets gebaseerd zijn. het enigste probleem is dat je geen of niet genoeg zaad hebt na je kuur en dat dit minstens drie maanden duurt alvorens je weer genoeg spermatozoiden hebt.

hou toch op met die insinuaties over "ongezonde kinderen krijgen na een kuur" die op niets gebaseerd zijn. het enigste probleem is dat je geen of niet genoeg zaad hebt na je kuur en dat dit minstens drie maanden duurt alvorens je weer genoeg spermatozoiden hebt.

ja daar heb je gelijk in maar is het ooit eens bewezen dan dat je zaad gewoon nog "gezond/goed" is na de kuur? als het in ieder geval niet zo is, waarom zou je dan het risico lopen? wat zijn de 3 maandjes nou?

er is geen zaad na je kuur. 0 zaadcellen zijn er dan als je je sperma laat controleren. na een maand heb je er misschien al 1 milj (wat zeer weinig is) maar die zijn voor de rest normaal. heeft niets met bewijzen te maken. doe een kuur en laat je sperma een maand na je kuur nakijken. die drie maandjes na je kuur is de klans zeer klein dat je iemand zal bevruchten omdat er veel te weinig zaadcellen zijn. al dat gezever altijd over abnormale kinderen krijgen na een kuur. testosteron is al getest geweest als voorbehoedsmiddel om mannen tijdelijk onvruchtbaar te maken zoadt niet altijd vrouwen de pil hoeven te nemen. voor andere redenen is het niet of nog niet op de markt gekomen.

Helemaal met Navy eens in deze. Heb ook met mn vrouw afgesproken dat ik lange tijd off ga voordat we raak gaan proberen te schieten

zie het probleem zo niet. Gewoon als je er klaar voor bent net zo lang knallen tot je een keer raak schiet. Het is niet zo dat hij nu helemaal onvruchtbaar is ofzo, wel minder maar goed je hebt maar een zaadcel nodig om een vrouw zwanger te maken (theoretisch gezien dan)...Zijn herstel heeft verder ook geen invloed op de zwangerschap alleen op de kans van de zwangerschap.
Idd en dan er nog bij is er ook geen extrakans op mislukking in de gen door aas gebruik als ik het zo mag zeggen

Ik heb zelf tijdens mijn nakuur een gescheurde condoom gehad, en ze was direkt zwanger ze is 5 maanden terug bevallen en we hebben een kerngezonde meid gekregen.

Ik denk dat het niet veel invloed heeft , uiteraard als je heel lang kuurt aan eens stuk door maar voor een gemiddele gebruiker zit er altijd een goeie zaadcel bij.;)

Terug
Naar boven