iron lady
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben het wel met big maus eens, ken ook genoeg die gezonde kinderen hebben tijdens of na het kuren..
alleen toch zou ik zelf enkele maanden wachten, en ook gewoon met andere dingen zoals drugs enzo.. lijkt me toch veiliger voor mijn gevoel..
zou mezelf nooit vergeven als het kind ongezond/ongelukkig geboren word..
Mijn vriend en ik willen graag een kindje, nu is het zo dat hij 2 weken geleden gestopt is met zijn kuur.. hij gaat binnenkort beginnen met zijn nakuur.
Ik wil eind mei stoppen met de pil, is dit te vroeg? Moet ik langer wachten?
duurt het erg lang voordat hij volledig herstelt is? Wie kan me helpen?![]()
, en 4 weken geleden een zoontje gekregen
little youngdutch 
ik heb me 15-20 jaar laten herstellen... weet het niet meer, en 4 weken geleden een zoontje gekregen
little youngdutch
![]()

, youngdutch gaat beest worden later 
hou toch op met die insinuaties over "ongezonde kinderen krijgen na een kuur" die op niets gebaseerd zijn. het enigste probleem is dat je geen of niet genoeg zaad hebt na je kuur en dat dit minstens drie maanden duurt alvorens je weer genoeg spermatozoiden hebt.kareldeboer zei:je kan beter 6 maanden wachten en dan een gezonde baby krijgen dan niet het geduld hebben en de kans hebben om voor de rest van je leven met een ongezond kind te leven
hou toch op met die insinuaties over "ongezonde kinderen krijgen na een kuur" die op niets gebaseerd zijn. het enigste probleem is dat je geen of niet genoeg zaad hebt na je kuur en dat dit minstens drie maanden duurt alvorens je weer genoeg spermatozoiden hebt.
Idd en dan er nog bij is er ook geen extrakans op mislukking in de gen door aas gebruik als ik het zo mag zeggenzie het probleem zo niet. Gewoon als je er klaar voor bent net zo lang knallen tot je een keer raak schiet. Het is niet zo dat hij nu helemaal onvruchtbaar is ofzo, wel minder maar goed je hebt maar een zaadcel nodig om een vrouw zwanger te maken (theoretisch gezien dan)...Zijn herstel heeft verder ook geen invloed op de zwangerschap alleen op de kans van de zwangerschap.