XXL Nutrition

Hoelang mag je trainen in een power-rack?

Bezoekers in dit topic

Elke dag 1.5 uur in het enige power rack bezig. Ik heb de regel dat als iemand het normaal vraagt ze er eigenlijk wel meteen bij mogen, of ik moet alleen nog een top set doen ofzo. De meesten zijn toch in een paar minuten klaar en met opwarmen, oefening wisselen, of dropsets kan ik altijd even later wel weer verder. Als je samen kunt doen of beide partijen zijn bereid om even een paar minuten te wachten kom je er altijd wel uit.

Toch is de halve sportschool kwaad op mij. Die vragen het niet gewoon maar klagen achter je rug om bij personeel. Gek genoeg zijn daar ook juist de enige paar powerlifters van de gym bij die het niet normaal vragen en niet willen delen.

Heb een keer gehad dat een kerel bijna ging huilen omdat hij er meteen bij wou terwijl ik eerst vroeg wat en hoeveel hij wilde doen, en heb een keer gehad dat iemand met een winstrol kuurtje macho bui gewoon het rack overnam. :o
 
Elke dag 1.5 uur in het enige power rack bezig. Ik heb de regel dat als iemand het normaal vraagt ze er eigenlijk wel meteen bij mogen, of ik moet alleen nog een top set doen ofzo. De meesten zijn toch in een paar minuten klaar en met opwarmen, oefening wisselen, of dropsets kan ik altijd even later wel weer verder. Als je samen kunt doen of beide partijen zijn bereid om even een paar minuten te wachten kom je er altijd wel uit.

Toch is de halve sportschool kwaad op mij. Die vragen het niet gewoon maar klagen achter je rug om bij personeel. Gek genoeg zijn daar ook juist de enige paar powerlifters van de gym bij die het niet normaal vragen en niet willen delen.

Heb een keer gehad dat een kerel bijna ging huilen omdat hij er meteen bij wou terwijl ik eerst vroeg wat en hoeveel hij wilde doen, en heb een keer gehad dat iemand met een winstrol kuurtje macho bui gewoon het rack overnam. :o

Ik hang ook gewoon mn plates dr bij als een ecto 1.5 uur in t rek bezig is hoor.
 
Ik ben meestal een uur ofzo bezig.
Soms meer soms minder.

Het nadeel is dat wij maar 1 squat rack hebben, dus ik moet soms wel eens wachten.
Ik laat mensen wel altijd in werken als ze het vragen.
 
Ik vind van mezelf dat ik lange squatsessie doe: 30min

Kan me voorstellen dat mensen het storend vinden als je een uur het powerrack in beslag neemt :p
 
Een uur maakte ik nooit mee. Ik was vooral die gast. Met mij konden ze dan altijd meedoen. Dan maar schijven wisselen. Zal ook vast wel eens zijn voorgekomen dat iemand dan maar niet ging squatten omdat ik er stond. Ook prima dan is het je ook niet echt belangrijk blijkbaar.
 
Een uur maakte ik nooit mee. Ik was vooral die gast. Met mij konden ze dan altijd meedoen. Dan maar schijven wisselen. Zal ook vast wel eens zijn voorgekomen dat iemand dan maar niet ging squatten omdat ik er stond. Ook prima dan is het je ook niet echt belangrijk blijkbaar.


precies dit.
 
zo lang je die nodig hebt zonder dat je op je gsm ligt te tokkelen.
 
zo lang je die nodig hebt zonder dat je op je gsm ligt te tokkelen.

Want als je dat wel doet?

Hoe maak jij je tijd vol als je 8 minuten rust hebt?
 
wat maakt het ook uit of je op je mobiel zit tussen de sets als anderen er tussendoor mogen?

als zou ik daar gewoon een hele film tussen de setjes bekijken, als anderen tussendoor kunnen trainen maakt het toch allemaal niets uit omdat ik dan niemand lastig val???
 
wat maakt het ook uit of je op je mobiel zit tussen de sets als anderen er tussendoor mogen?

als zou ik daar gewoon een hele film tussen de setjes bekijken, als anderen tussendoor kunnen trainen maakt het toch allemaal niets uit omdat ik dan niemand lastig val???

Nooit begrepen waarom men tijdens elke training per se het mobieltje bij moet hebben, niet persoonlijk bedoeld hoor :)
 
Nooit begrepen waarom men tijdens elke training per se het mobieltje bij moet hebben, niet persoonlijk bedoeld hoor :)

heb er zelf mijn schema opstaan (planning voor de dag) en mijn muziek
ook gebruik ik het wel om lifts te filmen.

ook vaak genoeg dat ik voor omstandigheden gewoon bereikbaar moet blijven dus dan moet ik mobiel bij mij hebben.
zit ook wel eens te mailen of werken tussendoor. scheelt mij later weer tijd en val er toch niemand mee lastig dus waarom niet.
 
muziek.
filmen.
berichten.
dbb.

Ok jouw motivatie snap ik, filmen en foto's om in je log te plaatsen :p

Heb er trouwens helemaal geen probleem mee als jongens op hun mobieltje bezig zijn maar zelf ben ik zo niet + ik train in mijn garage dus sowieso geen last van anderen die het wel doen ;)
 
Ik bedoel niet de hele tijd je facebook liggen te checken, je minnares en je vriendin te liggen smsen en je ma te liggen bellen.
Verzet je je muziek of film je je lifts op ok tot daar aan toe, maar voor de rest vind ik het asociaal tegen over andere mensen die het squat rack of eender welk toestel misschien ook willen gebruiken.
Tenzij je er andere mensen tussen laat misschien.
Serieus 8 minuten rust ? Warm je dan ook terug op tussen elke set ? :D
 
Ik bedoel niet de hele tijd je facebook liggen te checken, je minnares en je vriendin te liggen smsen en je ma te liggen bellen.
Verzet je je muziek of film je je lifts op ok tot daar aan toe, maar voor de rest vind ik het asociaal tegen over andere mensen die het squat rack of eender welk toestel misschien ook willen gebruiken.
Tenzij je er andere mensen tussen laat misschien.
Serieus 8 minuten rust ? Warm je dan ook terug op tussen elke set ? :D

al zitten mensen meatspin te kijken en te fappen op de wc tussen hun sets, maakt toch geen flikker uit.

tussen zware sets squats en deadlifts heb je soms lang nodig.
 
Gym met 6 squat racks enzo
 
Back
Naar boven