Fitness Seller

hoelang wachten met cutten na kuur

laterz23

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hallo.

Hoelang raden jullie uit ervaring aan om te wachten met cutten na een kuur?

Zal zonde zijn als je al je gainz gelijk kwijt ben.

Zou 2 maande voldoende zijn? Te veel /te weinig?

ik zat te denken als ik dan begin met mijn cut ik dan 250 mg ew test ga zetten om spier verlies tegen te gaan ,om toch wat dieper te kan gaan cutten. Heb een paar topics geleze waar dat goed uit pakte maar hoor ook graag jullie mening.

waarom niet een cut kuur doen als je toch al test gaat zetten?

Dat is voor hem toch een cutkuur dan..
Je moet gewoon zorgen dat je hersteld bent voordat je weer gaat kuren. Je kan best gewoon time on is time off gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is voor hem toch een cutkuur dan..
Je moet gewoon zorgen dat je hersteld bent voordat je weer gaat kuren. Je kan best gewoon time on is time off gebruiken.

Oke bedankt voor je tip. Is het mogelijk nig beetje massa te pakke dan? Is eigelijk nooit tr zegen eigelijk he haha

Voor massa heb je een calorieoverschot nodig, die heb je niet tijdens het cutten dus je zal geen massa aanzetten. Wel zal je wat groter ogen door de aas.

Als je aan het herstellen bent van je kuur zul je geen spiermassa pakken maar juist in spiermassa achteruit gaan (helaas). En tijdens je cut is het ook niet mogelijk om extra spiermassa te creëren, behalve als je AAS ernaast zet.

Voor massa heb je een calorieoverschot nodig, die heb je niet tijdens het cutten dus je zal geen massa aanzetten. Wel zal je wat groter ogen door de aas.

Ja klopt maar lees soms dat als je er naast kuur je nog wel massa kan pakke

Als je aan het herstellen bent van je kuur zul je geen spiermassa pakken maar juist in spiermassa achteruit gaan (helaas). En tijdens je cut is het ook niet mogelijk om extra spiermassa te creëren, behalve als je AAS ernaast zet.

Ja wil pas gaan cutte als ik helemaal hersteld ben en dan 250 mg test e ew zetten om spiermassa vrlies tegen te gaan. Is het met zo lage dosering mogelijk om nog iets aan te zetten?

in je kuur bouw je misschien 10%? spiermassa op en 90% glycogeen. als je nu gaat cutten verbrand je je glycogeen en blijft er niks van je over. als je bv na de kuur nog een tijdje 250mg test had gezet en dan was gaan cutten kun je je glycogeen opslag redelijk hoog houden en vet verbranden. spier verlies je niet zo snel

Laatst bewerkt:
in je kuur bouw je misschien 10%? spiermassa op en 90% glycogeen. als je nu gaat cutten verbrand je je glycogeen en blijft er niks van je over. als je bv na de kuur nog een tijdje 250mg test had gezet en dan was gaan cutten kun je je glycogeen opslag redelijk hoog houden en vet verbranden. spier verlies je niet zo snel

Bedankt voor je reactie man. Heb mijn kuur nog niet gehad maar plan liever alles op tijd zodat ik niet op laatste moment nog moet beslissen.

Dus je raad gelijk na mij kuur aan om te cutten op 250 test? Of begrijp ik het nu verkeerd?. Of eerst herstellen na 3 maandjes ongeveer 250 test ew en dan cutten.

Ik moet er niet aan denken om natty te cutten, als je al eenmaal gekuurd hebt.

Terug
Naar boven