AndroidHealthClinic

hoestaanval/benouwdheid tijdens injectie

goudberg

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
he he,

even een vraagje of dit iemand bekend voorkomt....

Ik zit nu op de helft van mijn kuur test p/primo/tren hexx.

Bij het zetten van de injectie test p/tren hexx komt het regematig voor dat ik vlak nadat ik de spuit heb leeggedrukt in mijn bilspier ik een enorme hoestaanval en last van benouwdheid krijg en druk op achter mijn borstkast krijg.

Dit gevoel duurt dan ca 3 to 4 minuten, waarna het ook weer gewoon verdwijnt.

Wat kan hiervoor een verklaring zijn en eventueel een oplossing???

Het enige wat ik me kan bedenken, is dat er toch een kleine hoeveelheid trenbolone
in de bloedbaan word opgenomen en zo voor de bovengenoemde problemen zorg.

Dat blijft toch vreemd, aangezien ik toch al ruim 10jaar ervaring heb met injecteren en ook tren, maar nog nooit dit soort problemen heb gehad.

Misschien weet iemand hier meer over...???

gr, GB

je hebt 10 jaar ervaring met injecteren en ook met tren maar je weet niet wat dit ?

Minder snel injecteren

Ja maar dat ligt gewoon aan "Trenbolone">tren iedereen die ik ken die "Trenbolone">tren gebruikt heeft er weleens last van. zelf heb ik het ook gehad van "Trenbolone">tren,veel hoesten en snel buiten adem.maar wel lekker goedje:D

Tren hoest...toch wel een bekent fenomeen.

Ik zou ook denken trenhoest en anders mss een bb/ba kriebel. Primo spuit je namelijk vaak in een hoog volume.. 5ml of meer.. de hoeveelheid ba en bb (solvents) zorgen ervoor dat het lijkt of je een trenhoestje hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Lieve mensen,

tnxs voor de reacties, maar ik weet wat een tren hoest is.

dit is anders omdat het al begint als ik die spuit in mn reet leegdruk/net heb leeg gedrukt en het houdt heftig aan voor ca 3/4 minuten en verdwijnt daarna weer als sneeuw voor de zon. ik stik potverdomme bijna, dat heeft toch niks te maken met een tren hoestje..??!!

Lieve mensen,

tnxs voor de reacties, maar ik weet wat een "Trenbolone">tren hoest is.

dit is anders omdat het al begint als ik die spuit in mn reet leegdruk/net heb leeg gedrukt en het houdt heftig aan voor ca 3/4 minuten en verdwijnt daarna weer als sneeuw voor de zon. ik stik potverdomme bijna, dat heeft toch niks te maken met een "Trenbolone">tren hoestje..??!!

Er van uitgaande dat je goed geaspireerd hebt, zou ik het zelf toch daar op houden.
Geen idee nl wat het anders zou moeten/kunnen zijn.

Lieve mensen,

tnxs voor de reacties, maar ik weet wat een tren hoest is.

dit is anders omdat het al begint als ik die spuit in mn reet leegdruk/net heb leeg gedrukt en het houdt heftig aan voor ca 3/4 minuten en verdwijnt daarna weer als sneeuw voor de zon. ik stik potverdomme bijna, dat heeft toch niks te maken met een tren hoestje..??!!
Probeer anders de Primo er ook bij te mengen. Ik neem aan dat je de Test Prop en de Tren EOD zet.
Verdeel je wekelijkse dosis Primo dus ook in EOD. Dan wordt het Tren, Test Prop en als laatste Primo in het spuitje. Op deze manier verdun je de Tren nog wat meer waardoor je misschien wat minder heftig reageert of misschien zelfs wel helemaal geen allergische reactie krijgt.
Je kunt er ook Loratadine 10mg bij nemen, een anti-histaminica wat gebruikt tegen o.a. hooikoorts. Ik gebruik standaard Loratadine bij Tren en bij DNP Crystal en heb geen allergische reacties.

Probeer anders de Primo er ook bij te mengen. Ik neem aan dat je de Test Prop en de Trenbolone>Tren EOD zet.
Verdeel je wekelijkse dosis Primo dus ook in EOD. Dan wordt het Trenbolone>Tren, Test Prop en als laatste Primo in het spuitje. Op deze manier verdun je de Trenbolone>Tren nog wat meer waardoor je misschien wat minder heftig reageert of misschien zelfs wel helemaal geen allergische reactie krijgt.
Je kunt er ook Loratadine 10mg bij nemen, een anti-histaminica wat gebruikt tegen o.a. hooikoorts. Ik gebruik standaard Loratadine bij Trenbolone>Tren en bij DNP Crystal en heb geen allergische reacties.

Ok, goede tip. Bedankt!! Ik ga even wat meer hier over lezen en zo nodig toedienen.

gr.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Er van uitgaande dat je goed geaspireerd hebt, zou ik het zelf toch daar op houden.
Geen idee nl wat het anders zou moeten/kunnen zijn.

tja, het enige logische wat ik kan bedenken is dat er toch miss een druppel olie in de bloedbaan geraakt omdat de hoestaanval/benouwdheid binnen seconden begint en het enige wat dit zo snel door het lichaam kan transporteren is je bloedsdoorloop.

toch...??

je prikt gewoon op een k*t plek dicht bij veel aders of je hebt tijdens injecteren een ader doorgeprikt of na het aspireren bewogen of wat dan ook. Dit hoef je niet alleen met tren te krijgen kan met alles als het binnen je bloedbaan komt.

tja, het enige logische wat ik kan bedenken is dat er toch miss een druppel olie in de bloedbaan geraakt omdat de hoestaanval/benouwdheid binnen seconden begint en het enige wat dit zo snel door het lichaam kan transporteren is je bloedsdoorloop.

toch...??

je prikt gewoon op een k*t plek dicht bij veel aders of je hebt tijdens injecteren een ader doorgeprikt of na het aspireren bewogen of wat dan ook. Dit hoef je niet alleen met "Trenbolone">tren te krijgen kan met alles als het binnen je bloedbaan komt.

Kan wel idd, maar die kans is in de glute toch wel heel erg klein..

Kan wel idd, maar die kans is in de glute toch wel heel erg klein..

ligt er aan hoevaak je prikt en of je veel afwisseld qua injectie spot of niet. Als ik zelf bijv 20 weken ga kuren en alles in mijn ass zet krijg ik dit soort dingen heel snel. Heeft ook te maken met scartissue opbouw.

ligt er aan hoevaak je prikt en of je veel afwisseld qua injectie spot of niet. Als ik zelf bijv 20 weken ga kuren en alles in mijn ass zet krijg ik dit soort dingen heel snel. Heeft ook te maken met scartissue opbouw.

Ok...maar begrijp je niet helemaal, waarom zou liteekweefsel van invloed kunnen zijn?

he he,

even een vraagje of dit iemand bekend voorkomt....

Ik zit nu op de helft van mijn kuur test p/primo/"Trenbolone">tren hexx.

Bij het zetten van de injectie test p/"Trenbolone">tren hexx komt het regematig voor dat ik vlak nadat ik de spuit heb leeggedrukt in mijn bilspier ik een enorme hoestaanval en last van benouwdheid krijg en druk op achter mijn borstkast krijg.

Dit gevoel duurt dan ca 3 to 4 minuten, waarna het ook weer gewoon verdwijnt.

Wat kan hiervoor een verklaring zijn en eventueel een oplossing???

Het enige wat ik me kan bedenken, is dat er toch een kleine hoeveelheid trenbolone
in de bloedbaan word opgenomen en zo voor de bovengenoemde problemen zorg.

Dat blijft toch vreemd, aangezien ik toch al ruim 10jaar ervaring heb met injecteren en ook "Trenbolone">tren, maar nog nooit dit soort problemen heb gehad.

Misschien weet iemand hier meer over...???

gr, GB

Is dit de 1e keer met Para?

Je hebt waarschijnlijk een ader geraakt en er is vloeistof ingekomen.
Deze prikkeld zo je longblaasjes via je bloedbaan en voila je moet hoesten.

Iig. bedankt voor de reacties, tot nu toe ging alles in het kontje, maar zal overwegen dit nu met de bovenbenen/of andere spots af te wisselen.

Alle kleine beetjes helpen...

gr. GB

Terug
Naar boven