MuscleMeat

Hoeveel bankdrukt Ed van Amsterdam

Los Angeles

Cool Novice
Waardering
8
Wat is het meeste dat Ed van Amsterdam ooit heeft gebankdrukt?

Zonder drukshirt of zoiets natuurlijk maar met riem.

Ik weet dat met name de zwaardere bodybuilders veel kunnen bankdrukken. Yates zou 300 kg kunnen bankdrukken en Levrone ook. Zou dat kunnen? Het WR is nu 360 door een 144 kg wegende kleine Japanner. Maar daarvoor was het jarenlang 332 door Ryan Kennelly.

Bill Kazmaier was de eerste die de 300 kg grens brak.

Mariusz Pudzianowski heeft een pr van 275 kg. En Magnus Vermagnussen een pr van 250 kg.

Stel dat men ervan uitgaat dat men vanaf 200 kg (1) zou kunnen spreken over extreme kracht. Dan is 225 kg (2) nog een stap verder. En vanaf 250 kg (3) weer een stap verder. 275 kg (4), 300 kg (5), 325 (6) en 350 (7).

Ed van Amsterdam drukt zeker 200 kg. Dat kan ik me niet anders voorstellen. Maar ik denk geen 275 kg. Dat lijkt me te veel. Ik denk dat hij tussen de 230 en 270 heeft gedrukt als pr. Ik zou zeggen 250 kg maar daar zou ik me sterk in kunnen vergissen.

Is er iemand die Ed kent en hem dat kan vragen?

Ed is een bodybuilder geen powerlifter of iets dergelijks.

Hij zal best sterk zijn, maar zijn doel, en prioriteit ligt daar niet.

Laatst zei hij dat hij een rep PR had behaald: 85kg 5 reps. Zijn 1Rm is nog altijd 97,5 kg..

Tja, zoals hierboven al gezegd, hij is geen powerlifter maar bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
Ed is een bodybuilder geen powerlifter of iets dergelijks.

Hij zal best sterk zijn, maar zijn doel, en prioriteit ligt daar niet.

Dat weet ik. Maar toch vraag ik me af wat zijn pr is. Of wat zijn pr zou zijn als hij enige maanden daar specifiek op zou trainen.

Laat ik het dan anders stellen. Wat is zijn 10 reps pr. Ik zou zeggen 10 keer 180 kg.

Hoe heet die japanner? En waarom is het zo belangrijk om te weten wat een persoon drukt?

ik heb hem gister nog gezien en toen zei ie dat ie een nieuwe PR op de peckdeck had gezet 5 x 80. Bankdrukken weet ik niks van, volgens mij doet ie dat niet

Hoe heet die japanner? En waarom is het zo belangrijk om te weten wat een persoon drukt?

Daisuke Midote.

Dat is hobby. Ik ben een man van de feiten en statistieken. Waarom vindt men het zo interessant dat Usain Bolt 9,58 rent op de 100 m.

Die Ed is toch de beste Nederlandse bodybuilder en zeer massief. Ik vraag mij dan toch af wat zo iemand kan wegdrukken.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Zijn volgende vraag zal worden: wat curlt Ed?

Nee dat wordt niet mijn volgende vraag.

Mijn volgende vraag is wat is zijn squat. En zijn dead lift. Dat noemen ze powerlifting.

Wat Ed curlt interesseert me niet echt.

Hoe kom je erbij dat levrone 300kg drukt?

ik heb hem gister nog gezien en toen zei ie dat ie een nieuwe PR op de peckdeck had gezet 5 x 80. Bankdrukken weet ik niks van, volgens mij doet ie dat niet

:roflol:

Zijn er dan echt geen mensen die Ed kennen. Ik had de indruk dat een behoorlijk deel van de nationale bodybuilding top ook op deze site actief is.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Hoe kom je erbij dat levrone 300kg drukt?

Uit de Nederlandse Muscle en Fitness Magazine (circa 1991).

Hij was eerst powerlifter en zou 300 kg drukken.

Het lijkt mij echter wel veel. Ik twijfel daar sterk aan. Het kwam er trouwens op neer dat hij dat als bodybuilder ook kon drukken (zoals ik heb begrepen). Dat zou gigantisch zijn voor een bodybuilder.

:roflol:

Zijn er dan echt geen mensen die Ed kennen. Ik had de indruk dat een behoorlijk deel van de nationale bodybuilding top ook op deze site actief is.[COLOR="Silver"]

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

[/COLOR]

Uit de Nederlandse Muscle en Fitness Magazine (circa 1991).

Hij was eerst powerlifter en zou 300 kg drukken.

Het lijkt mij echter wel veel. Ik twijfel daar sterk aan. Dat zou gigantisch zijn voor een bodybuilder.

der traint hier bijna niemand, ik ben zo'n beetje het beste wat hier rondloopt..:o

Dat van die jap is toch geen raw zekers, of ik heb echt wat gemist.

Ik heb het idee dat hier wat cijfers door elkaar gehaald worden qua raw en geared.

In mijn gedachte is de 715 lbs van Mendelson nogsteeds het WR?

Ik kan me ook geen raw 730 lbs van Kennely voorstellen, geared zit die rakker wel aan de 1075 lbs.

:roflol: Je moet die japanner 'es zien drukken... 1cm rom. Is idd geared, niet raw. Ik dacht ook dat scott mendelson het WR had?

Dat van die jap is toch geen raw zekers, of ik heb echt wat gemist.

Ik heb het idee dat hier wat cijfers door elkaar gehaald worden qua raw en geared.

In mijn gedachte is de 715 lbs van Mendelson nogsteeds het WR?

Ik kan me ook geen raw 730 lbs van Kennely voorstellen, geared zit die rakker wel aan de 1075 lbs.

Nee zeker niet. Die Japanner heeft op zijn minst 353,5 kg gedrukt en raw. Dat was het record in Januari 2009. Maar volgens mij heeft hij daarna nog eens 360 kg gedrukt.

Ik weet dat het moeilijk is voor te stellen.

Nee hoor. Mendelson is zijn record allang kwijt. Kennelly was jarenlang de recordhouder. Wist je dat die Kennelly zegt dat suppletie geldverspilling is. Die gast is bovendien ook nog eens 1.86 geloof ik.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Pm hem zou ik zeggen. Hij is hier member, Los Angeles.

Astu: ,

Ik wil eerst eens dit topic afwachten. Mogelijk komt dit terug bij Ed. En anders dan zal ik het hem inderdaad vragen.

Nee zeker niet. Die Japanner heeft op zijn minst 353,5 kg gedrukt en raw. Dat was het record in Januari 2009. Maar volgens mij heeft hij daarna nog eens 360 kg gedrukt.

Ik weet dat het moeilijk is voor te stellen.

Nee hoor. Mendelson is zijn record allang kwijt. Kennelly was jarenlang de recordhouder. Wist je dat die Kennelly zegt dat suppletie geldverspilling is. Die gast is bovendien ook nog eens 1.86 geloof ik.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Ik wil eerst eens dit topic afwachten. Mogelijk komt dit terug bij Ed. En anders dan zal ik het hem inderdaad vragen.
Kom 'es met bronnen dan? Want ik kan er niks over vinden... Ik zag die japanner net op een filmpje 305kg drukken op een IPF wedstrijd 2009 met shirt aan.

Wat is het meeste dat Ed van Amsterdam ooit heeft gebankdrukt?

Zonder drukshirt of zoiets natuurlijk maar met riem.

Ik weet dat met name de zwaardere bodybuilders veel kunnen bankdrukken. Yates zou 300 kg kunnen bankdrukken en Levrone ook. Zou dat kunnen? Het WR is nu 360 door een 144 kg wegende kleine Japanner. Maar daarvoor was het jarenlang 332 door Ryan Kennelly.

Bill Kazmaier was de eerste die de 300 kg grens brak.

Mariusz Pudzianowski heeft een pr van 275 kg. En Magnus Vermagnussen een pr van 250 kg.

Stel dat men ervan uitgaat dat men vanaf 200 kg (1) zou kunnen spreken over extreme kracht. Dan is 225 kg (2) nog een stap verder. En vanaf 250 kg (3) weer een stap verder. 275 kg (4), 300 kg (5), 325 (6) en 350 (7).

Ed van Amsterdam drukt zeker 200 kg. Dat kan ik me niet anders voorstellen. Maar ik denk geen 275 kg. Dat lijkt me te veel. Ik denk dat hij tussen de 230 en 270 heeft gedrukt als pr. Ik zou zeggen 250 kg maar daar zou ik me sterk in kunnen vergissen.

Is er iemand die Ed kent en hem dat kan vragen?

??? http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Kennelly

Ryan Kennely bencht 486 kg

Terug
Naar boven