Fitness Seller

Hoeveel besteed jij aan legaal/illegaal vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha nou met wat ik haal zal dat niet zo veel invloed hebben hoor. :p

Heb ook een hobby auto en koop natuurlijk veel eten dus het compenseert wel weer. :D

Haha was ook maar een geintje. Ik las laatst eens zoiets van een of andere geleerde, doordat iedereen zijn zooi in het buitenland haalt ( niet alleen benzine in duitsland maar denk ook aan alle prut die uit China komt aan speelgoed en accessoires ) je hier de hele economie om zeep helpt, zat opzich wel wat in.

OT : Helemaal niks, vind het bullshit om met 100 man in de straat vuurwerk af te steken terwijl ik ook gewoon naar dat van een ander kan kijken. Zijn altijd wel een stel illegale Polen hier met van die dozen van 1 bij 1 meter, kun je niet tegenop.

Haha was ook maar een geintje. Ik las laatst eens zoiets van een of andere geleerde, doordat iedereen zijn zooi in het buitenland haalt ( niet alleen benzine in duitsland maar denk ook aan alle prut die uit China komt aan speelgoed en accessoires ) je hier de hele economie om zeep helpt, zat opzich wel wat in.

OT : Helemaal niks, vind het bullshit om met 100 man in de straat vuurwerk af te steken terwijl ik ook gewoon naar dat van een ander kan kijken. Zijn altijd wel een stel illegale Polen hier met van die dozen van 1 bij 1 meter, kun je niet tegenop.

Heeft hij ook zeker wel een punt.
Het probleem is dat de bedrijven hier de prijzen niet naar beneden kunnen c.q. willen doen.
Gevolg is dat iedereen van alles uit het buitenland haalt en Nederland daardoor omzet mis loopt.

ook OT: Nee niet aan vuurwerk, heb dat geld uitgegeven aan een krat pils, Vodka en hout om een mooi vuurtie te bouwen.

En dan? Dan had jij natuurlijk je illegale bende meteen weggegooid toch? Zo'n goeie jongen ben je wel natuurlijk.......

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ga verder weg aub.

Het was meer dat ik dingen aan het slopen was.. :o Ja mag niet, ik weet het, meet het is wel leuk. Overigens had meneer snel foto's gemaakt van toen ik daarmee bezig was, dus kon er niet onderuit komen. Taakstraf gehad en dingen moeten vergoeden :roflol:

Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D

Klokkenluiderswet potverdomme man, je bent Assange niet maar gewoon een zielepoot.
Vooral dat lachen om afgeknalde ledematen. Als dat jouw gevoel voor humor is dan zou ik maar een psychiater opzoeken. Of moet iemand anders die voor je bellen?

Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Illegaal vuurwerk zorgt volgens mij niet voor letsel wel het experimenteren maar dat kan ook met legaal spul.

Illegaal vuurwerk zorgt volgens mij niet voor letsel wel het experimenteren maar dat kan ook met legaal spul.

En toch is nog nooit iemand z'n hand kwijt geraakt door een rotje, maar wel door vlinders en weet ik 't hoe dat heet. Rara hoe kan dat.

Het heet niet voor niks illegaal vuurwerk, als je er dan mee gepakt wordt is 't je eigen schuld.

En toch is nog nooit iemand z'n hand kwijt geraakt door een rotje, maar wel door vlinders en weet ik 't hoe dat heet. Rara hoe kan dat.

Het heet niet voor niks illegaal vuurwerk, als je er dan mee gepakt wordt is 't je eigen schuld.

Als jij stunt met illegaal vuurwerk wordt je sneller afgestraft dan met licht legaal vuurwerk, dat staat vast.

Tweede klopt zeker, als je wordt gepakt is het je eigen schuld maar ik word wel wat moe van alle berichten over illegaal vuurwerk (cobra's bijvoorbeeld) die worden vergeleken met granaten en bommen.

Wat is er bijvoorbeeld mis met een 'illegale' 100.000 klapper zoals we die kennen ?

Laatst bewerkt:
Als jij stunt met illegaal vuurwerk wordt je sneller afgestraft dan met licht legaal vuurwerk, dat staat vast.

Tweede klopt zeker, als je wordt gepakt is het je eigen schuld maar ik word wel wat moe van alle berichten over illegaal vuurwerk (cobra's bijvoorbeeld) die worden vergeleken met granaten en bommen.

Ja oke, ik heb wel 's een handgranaat horen ploffen en dat maakte iets meer lawaai, is vuurwerk niks bij of ik heb 't verkeerde vuurwerk gezien :P

't Zijn vaak wel bepaalde 'types' die willen stunten met illegaal vuurwerk. Als je zo'n debiel bent die wil proberen hoelang ie zijn vlinder of noem het maar op vast kan houden dan tja, vraag je om problemen imo. Verder heb ik er opzich niks tegen zolang 't bij mij uit de buurt blijft en anderen er geen last van hebben, dus niet rotzooi naar mensen met hun honden gooien enzo zoals je hier regelmatig ziet.

Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D

Triest ben je vieze linkerd

Klokkenluiderswet potverdomme man, je bent Assange niet maar gewoon een zielepoot.
Vooral dat lachen om afgeknalde ledematen. Als dat jouw gevoel voor humor is dan zou ik maar een psychiater opzoeken. Of moet iemand anders die voor je bellen?

Dat jij het verband er tussen niet ziet maakt mij geen zielenpoot maar jou een dom jong.

Ja, ik lach me een breuk als een ventje met illegaal vuurwerk zijn ledenmaten eraf knalt. Volgend jaar zie ik ze in een spotje van Sire zielig doen en verkondigen dat je die handel niet moet gebruiken.

Je kan je wel zitten opwinden over het feit dat ik geen moeite heb om de politie te bellen, maar dat heeft echt geen effect op mijn handelen.

Dat jij het verband er tussen niet ziet maakt mij geen zielenpoot maar jou een dom jong.

Ja, ik lach me een breuk als een ventje met illegaal vuurwerk zijn ledenmaten eraf knalt. Volgend jaar zie ik ze in een spotje van Sire zielig doen en verkondigen dat je die handel niet moet gebruiken.

Je kan je wel zitten opwinden over het feit dat ik geen moeite heb om de politie te bellen, maar dat heeft echt geen effect op mijn handelen.

waarom zou je daar om lachen ?

U mad brah? Vindt het trouwens erg grappig dat alle binkies tussen de 18-24 hier zo negatief op reageren, haha. Dat zijn precies de binkies die voor enkele 100en euro illegale shit kopen :D

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

waarom zou je daar om lachen ?

"Boontje komt om zijn loontje"
"Gewaarschuwd mens telt voor 2"

Ja daar lach ik om. Kijk ff op rtl nieuws, 12 jarige kids die hun ledematen verliezen door verkeerde handel en zeer slechte toezicht, DAT is zielig. Die gasten van 16+ weten beter en nemen het risico.

Nou nou Robert-jan. We doen allemaal in onze jeugd wel onbezonnen dingen en later als we erop terug kijken zijn we blij dat het goed is afgelopen.
Ik heb vroeger striker bommen gemaakt, erg dom maarja de jeugd he. Jij had je dus een breuk gelachen als er wat ledematen bij me afgeknald waren?
Iets aangeven om de jeugd voor dat soort dingen te behoeden vind ik anders liggen en valt wat voor te zeggen maar erom lachen als het mis gaat is erg sneu, dan ben je gewoon zielig.

Laatst bewerkt:
U mad brah? Vindt het trouwens erg grappig dat alle binkies tussen de 18-24 hier zo negatief op reageren, haha. Dat zijn precies de binkies die voor enkele 100en euro illegale shit kopen :D

Ik heb dit jaar geen vuurwerk, ik reageer enkel op jou achterbaks gedrag Robert Jan de Bruin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven