XXL Nutrition

Hoeveel besteed jij aan legaal/illegaal vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D

Je bent wel beetje zielig

Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D

Tja ik zie dit toch heel anders.
Misschien toch anders opgevoed.

zo zijn landverraders geboren...
walgelijk gewoon...

Net bij de vuurwerkboer Frans Duijts tegengekomen. Die heeft wel voor een rug aan zooi in zn mercedes gelaait.

zo zijn landverraders geboren...
walgelijk gewoon...

Aaawh, jii bent natuurlijk een big time criminal met een 5x8 kantoorbaantje en keurig belastingbetalende huisman als dekmantel. Wat doe je nou dom vent? 40 jaar en je denkt dat je een Al Capone bent op een internetforum... Denk ff na en doe volwassen, komediant

En in Duitsland kost zo'n zelfde pot letterlijk €8,-

Serieus? Niemand die bij jullie vuurwerk koopt in Nederland zeker:D

Idd ik zit een minuutje of 40 van de grens af, even met vrouw en kinderen naar de Aldi daar ligt het gewoon in het gangpad.:D
Doen we elk jaar. Ik zei gisteren dat ik toch snel op 200-250 euro kom maar heb gisteren m'n kar volgeladen en van alles wat gepakt en was 145,- kwijt. Veel en mooi!

Nou als dat je verweer is, laat maar.....

Idd ik zit een minuutje of 40 van de grens af, even met vrouw en kinderen naar de Aldi daar ligt het gewoon in het gangpad.:D
Doen we elk jaar. Ik zei gisteren dat ik toch snel op 200-250 euro kom maar heb gisteren m'n kar volgeladen en van alles wat gepakt en was 145,- kwijt. Veel en mooi!

Volgend jaar naar de aldi in duitsland:D

haha, ook maar eens doen. Mijn ouders hebben een stacaravan bij Valkenburg in de buurt.
Als ik daar ben, maar een shitload inkopen:D

jij zit toch ook zo in belgie ? daar is het toch ook goedkoper lijkt me ? benzine in ieder geval

niks meer, sinds ik voor 200 + euro de mist in schoot ( letterlijk )een paar jaar terug ben ik genezen. Absurd sonde van mijn geld.

Sta je daar te kloten met je aansteker/lontje, plastic en lontjes los te snijden, midden op de straat tussen de rook. En iedereen om je heen staat omhoog te kijken en ziet alles gebeuren voor 0 euro.

Welke van de twee groepen is slimmer ;)

Neemt niet weg dat ik het als klein k*tpubertje geweldig vond om te knallen vroeger

dat is hier ook maar 7km verder,

maar haal geen vuurwerk, wel sterke drank, goeie prijzen in duitsland. Meteen de auto voltanken ook

Yep, doen wij ook altijd. :D
Half uurtje rijden, auto vol laden en weer terug.

Scheelt in vergelijking met NL toch gauw 100 euro voor wat we halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven