AndroidHealthClinic

Hoeveel besteed jij aan legaal/illegaal vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
€0,00

Ik vind alleen hele grote siervuurwerkshows mooi.
Voor de rest geef ik er niet meer zoveel om.

1 belletje naar de politie om die ventjes te laten oppakken en mezelf een deuk lachen als ik zie dat er 100+ euro aan illegaal vuurwerk wordt ingeleverd bij oom agent.

Omdat het kan! :D

Ben jij zon v**le hond ja ? :) hopen dat je een keer de verkeerde tegenkomt dan.

Voorgaande jaren altijd 75-100euro. Dit jaar voor het eerst geen behoefte/zin om vuurwerk te kopen. Ik sla dit jaar voor het eerst over. Daarnaast nog wel wat liggen van vorig jaar.

Sinds ik een hond heb die bang is voor vuurwerk doe ik er niet meer aan. Vind het ook nog eens zonde om je geld de lucht in te knallen.
Enige dat ik aansteek is een sigaar :D

Laatste jaren niets meer, geef liever m'n geld aan andere zaken uit
Heb er wel niets op tegen dat andere mensen vuurwerk kopen, ik geniet wel mee :D

Vuurwerk, vuurwerk.. gewoon een paar melkbussen en wat carbid. Ben je met een paar tientjes al klaar, knalt nog harder ook en je kan echt de HELE dag knallen.

Dat zijn alleen maar knallen.

Ben jij zon v**le hond ja ? :) hopen dat je een keer de verkeerde tegenkomt dan.

Inderdaad, want illegaal vuurwerk moet toch gewoon kunnen? Pff, degene die het aangeeft bij de politie (een normaal persoon die de wet volgt) moeten ze echt een keer te pakken krijgen ja.

Ik gok dat jij illegaal vuurwerk hebt? :roflol: Sjongejonge..

Inderdaad, want illegaal vuurwerk moet toch gewoon kunnen? Pff, degene die het aangeeft bij de politie (een normaal persoon die de wet volgt) moeten ze echt een keer te pakken krijgen ja.

Ik gok dat jij illegaal vuurwerk hebt? :roflol: Sjongejonge..

Nooit van je ouders geleerd dat je niet mag klikken ?

Als je een probleem hebt zelf oplossen.

Naar de pliesie stappen om mensen aan te geven vind ik echt sneu. M'n buurman heeft me een jaar of 5 geleden ook aangegeven, daarna 6 uur op 't bureau gezeten blabla. Hij had ook gewoon naar mijzelf toe kunnen komen...

Nooit van je ouders geleerd dat je niet mag klikken ?

Als je een probleem hebt zelf oplossen.

Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D

Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.

Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo. :D
/Stapt 100 stappen van dit persoon wegh...

• Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven