allo allo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neejoh, ik laat me dragen op een schild als een baas.

1 belletje naar de politie om die ventjes te laten oppakken en mezelf een deuk lachen als ik zie dat er 100+ euro aan illegaal vuurwerk wordt ingeleverd bij oom agent.
Omdat het kan!![]()
hopen dat je een keer de verkeerde tegenkomt dan.lol zink pijlen zijn per 10 tussen de 70 & 80
gf ripped.
Hij koopt ze op het laatste moment, dan zijn ze altijd veel duurder.
Of je moet zo'n echte handelaar kennen die 10.000 pijlen heeft liggen...
Ben jij zon v**le hond ja ?hopen dat je een keer de verkeerde tegenkomt dan.
Sjongejonge..
Voorgaande jaren altijd 75-100euro. Dit jaar voor het eerst geen behoefte/zin om vuurwerk te kopen. Ik sla dit jaar voor het eerst over. Daarnaast nog wel wat liggen van vorig jaar.

Inderdaad, want illegaal vuurwerk moet toch gewoon kunnen? Pff, degene die het aangeeft bij de politie (een normaal persoon die de wet volgt) moeten ze echt een keer te pakken krijgen ja.
Ik gok dat jij illegaal vuurwerk hebt?Sjongejonge..
Nooit van je ouders geleerd dat je niet mag klikken ?
Als je een probleem hebt zelf oplossen.

/Stapt 100 stappen van dit persoon wegh...Ik los dat probleem dus op met 1 belletje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lach me een deuk als ik afgeknalde ledenmaten zie, das prima 'leed'vermaak. Maar als ik met 1 belletje ervoor kan zorgen dat het illigale spul wordt afgepakt (dat is her risico waarvoor je kiest) en ik daarmee weer 2 vingers heb gered kun je me beter een ****ing medaille geven ipv een beetje patserig lopen te doen en proberen mij te vertellen of ik klik of niet.
Klokkenluiderswet bestaat niet voor niets, zelfs in de grote mensenwereld moet geklikt worden, zit niet in een maffiafamilie ofzo.![]()
Hij had ook gewoon naar mijzelf toe kunnen komen...