MuscleMeat

hoeveel betaal jij per maand voor je huurhuis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als het op de één of andere manier ooit uitkomt en ze doen aangifte tegen je vanwege valsheid in geschrifte dan is het het niet waard. Maar waarom wil je geen studentenhuis? Scheelt veel cash en je doet nog eens wat sociale contacten op. In mijn persoonlijke beleving is er vaak wat mis op sociaal gebied met mensen die persé alleen willen wonen. Neem gewoon een kamertje of deel de huur van een appartement met een maat van je, sla je twee vliegen in 1 klap.
 
Best nogal veel mensen op een uitkering hier. Het is crisis, ook op DBB.
 
hahah ik ben juist heel sociaal alleen hou ik niet van de verrantwoordelijkheden die je dan hebt tegenover je studiehuis genoten.. bijv. opruimen en afwassen enzo. ik wil zelf bepalen wanneer ik wat doe. en ook zoiets als ik heb bepaalde eisen in mijn woon omgeving (schoenen uit, optijd slapen, huiswerk en rust) ik kan niet mensen gaan lopen verpligten om stil te zijn tijdens mijn toetsen of schoonheidsslaapje. snapje? daarnaast het uitgaan chillen enzo vind ik allemaal best.
 
Best nogal veel mensen op een uitkering hier. Het is crisis, ook op DBB.

Vervelend voor die mensen, maar merk omdat ik net wat te veel verdien ik helemaal geen recht of verminderd recht op verschillende toeslagen of aftrekposten heb.. hierdoor hou ik netto niet echt meer over. Kan dus beter een stuk minder uren gaan maken en wel van de voordelen gaan profiteren.
 
ergens tussen de 600 en 650 in de maand exclusief.
vloerverwarming met warmtepomp dus daar ben ik niet veel aan kwijt.

1,5 km van Helmond centraal.
80m2, eigen parkeerplaats, balkon, vliering van ongveer 70m2 (koste maar 40 euro meer tegenover de mensen die onder mij wonen )

hoop dat me aanvraag voor huursubsidie geaccepteerd word, anders ben ik hier over 3 maanden al weer weg
 
ergens tussen de 600 en 650 in de maand exclusief.
vloerverwarming met warmtepomp dus daar ben ik niet veel aan kwijt.

1,5 km van Helmond centraal.
80m2, eigen parkeerplaats, balkon, vliering van ongveer 70m2 (koste maar 40 euro meer tegenover de mensen die onder mij wonen )

hoop dat me aanvraag voor huursubsidie geaccepteerd word, anders ben ik hier over 3 maanden al weer weg
Hoe lang was je al aangemeld bij de woningbouw?
 
Hoe lang was je al aangemeld bij de woningbouw?

weet ik allemaal niet meer, mijn eerste aanvraag voor huursubsidie is afgewezen.

de 2e aanvraag is opgestuurd en ik verwacht dat die wel word aangenomen, met kans dat ik alles met terugwerkende kracht krijg. Hoop ik wel op want dan kan ik aan me homegym beginnen.
 
weet ik allemaal niet meer, mijn eerste aanvraag voor huursubsidie is afgewezen.

de 2e aanvraag is opgestuurd en ik verwacht dat die wel word aangenomen, met kans dat ik alles met terugwerkende kracht krijg. Hoop ik wel op want dan kan ik aan me homegym beginnen.

Je 2e aanvraag word ook afgewezen want je huur is tehoog. (omdat je nog geen 23 bent)
Je huurgrens ligt op iets van 360 ofzo.
 
Je 2e aanvraag word ook afgewezen want je huur is tehoog. (omdat je nog geen 23 bent)
Je huurgrens ligt op iets van 360 ofzo.

Nej ik mag over die huurgrens omdat ik autisme heb (****ing dom k*tsysteem in dit land maar ik kan er maar beter gebruik van maken)

De 1e keer had ik blijkbaar iets verkeerd ingevuld maar ik zou ongeveer 280 euro huursubsidie moeten krijgen
 
150 euro per maand voor het grasveld.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
inkomsten hier
1200

huur 750
stroom gas 150
zorgkosten 150
auto 300

kom 150 euro per maand te kort, dit stort mijn oma elke maand op de rekening.

Als ze doodgaat ben ik failliet

en ohja van mijn zus krijg ik brood en van mijn broer avondeten (woont dichtbij)

lang leve nederland

Waarom huur je niet ergens iets kleiners? Lijkt me onmogelijk om te leven, wat dan met kleren, scheermesjes, fitness ....
 
150 euro voor een vrijstaand huis met 4 slaapkamers hier (antikraak)
dat is dan natuurlijk wel de kale huurprijs, exclusief alles
 
Nee Limbricht. Geleen is geen dorpje, Geleen is een waereldsjtad...;)

Limbricht ken ik ook nog wel hoor! Toevallig ook iemand die Edwin heet ken ik van daar ;)
 
Idd, ik heb gehoord dat Luppie hem geschilderd heeft met biologische verf.
Klopt, dit komt de vauna en vlora ten goede en laat Luppie daar nou alles van weten
 
100 euro inclusief

2uosayp.jpg


a1do7.jpg


35a51xe.jpg


25i6edx.jpg


2znv8jo.jpg


2i0b50y.jpg


24oq2d3.jpg
 
Laatst bewerkt:
100 eur wtf?
 
Back
Naar boven