MuscleMeat

Hoeveel betaal jij voor een abonnement in je gym?

helemaal noppes :D :D

(Anderen betalen 35 p/mnd :p )

heb 2 abo's
in gent : 28 euro voor een maand
in wevelgem:50 euro voor 10 beurten:rolleyes:

120 voor 3 maanden. Dat vind ik te veel binnenkort een andere gym opzoeken. 120 en je krijgt er niet veel voor in de plaats, geen gratis gebruik vansauna, zwembad en dergelijke, wat je soms hoort, want dat hebben ze daar niet. Nu mag je ook al geen eigen drank meer mee brengen!

@ Iedereen hoe zit dat bij jullie?

Mogen jullie eigen drank meenemen?
Dat je sportdrank in de gym zelf moet kopen kan ik inkomen, maar je eigen water niet mogen meebrengen gaat bij wel een beetje te ver!

ga dan naar de kaai in kortrijk :p

47,50 maar omdat ik een langer contract afsloot 42,50. Zit sauna, stoombad etc bij en ook 1 keer per week zonnebanken.

Allemaal erg verwende mensen hier dus met zulke minibedragen!

ja t is misschien niet zo duur maar t is wel ouwe rommel daar

Wij wonen ook niet in de randstad ;)...

30 euro p/m.. Geen sauna, geen zonnebank, wel goede begeleiding op gebied van training en voeding (dat kon ik bijna nergens vinden)

34,50 euro wel sauna geen zonnebak. En lessen spinning/steps etc. die je mag volgen..... maar wat ik niet doe

ik betaal 15,95 straks in een splinternieuwe sportschool:cool:
daar zit geen sauna en dergelijke bij in, maar alle spullen die er staan zijn wel spik splinternieuw, gaat 1 januari open!!

gratis bij het leger + olympisch zwembad, spinning, klimmuur, squash, voetbal, basket, ... :p

45EURO, word 50EURO in 2008, maar dan ben ik er weg van... Lekker home-gymmen tegen die tijd :cool:

abbonement is 37,50 maar ik betaal 17,50 omdat ik tof ben:cool:

37.50 per maand met sauna, en veel nieuwe apparaten (max een half jaar oud)

Volgend jaar 37,50 per maand, dit is inclusief gebruik van de echt enorme cardio-afdeling, de 18 apparaten die er staan+ de 3 bankjes en halters en schijven +squatrack en dumbbells .. volgens mij mag je dan ook gratis de aerobic en steps lessen mee doen .. als je tenminste voor minimaal een half jaar tekent..

47 euro onbeperkt

34 euro per maand, vanaf 1 januari 36. ik ga naar een andere sportschool voor 7,50 in de maand

Terug
Naar boven