MuscleMeat

Hoeveel betaal jij voor een abonnement in je gym?

Teveel zie ik nu wel ..
Althans ik betaal 35 onbeperkt , gratis sauna zwemmen groeps sporten de less mills praktijken .
Spinning enzo .
Maar ik doe die niet , soms wel eens een bodypump.
Maar vooral alleen in de zaal spelen , heb ik meer aan .
Nieuw apparatuur ze zijn nu een jaar open .....en ik heb het er naar mijn zin en dat is voor mij het belangrijkste.
Zolang ze me lekker met rust laten en mij mn dingen laat doen komt het wel goed .

16,- onbeperkt trainen, was eerst een stuk duurder 45 euro maar toen zat er een zonnebank, sauna, stoombad etc bij

33.33 € per maand. Zit niks van Sauna, zonnebank etc in. Ik vind het best wel veel omdat onze gym vrij klein is en vanaf dat er vier mensen met dubmells in de weer zijn, zit het krachthonk vol :(

35 euro per maand.

Zonder mooie chickies maar wel met redelijk apparatuur. En heel veel van die jochies van 18/19 die nog nooit een k*t hebben gezien.

100 euro per 3 maand oude apparatuur geen eigen drank meenemen geen sauna geen zonnebank oude cardio spullen eeuh tja waarom ben ik nog daar????? veel lol dat dan weer wel

Dat geen drank meenemen mag je mij uitleggen. Ik zou ze echt keihard uitlachen als ze me fles water wilden hebben.

20!! en ik ben super tevreden!! En ook nog op de universiteit 10 per maand, ook tevreden alleen het volk is daar minder.

Hey bekend onderwerp :D

€27,50 onbeperkt, hardcore gym. Met veel ijzers, banken en mannenzweet.

33 eurootjes voor onbeperkt trainen!!!!

0,0 euro en I love it hehe

42 euro per maand als je een jar abonement hebt
anders is het nog duurder waar ik ga
er zijn douches en is een sauna die je mag gebruiken als hij opstaat ten minste
echt goed is het daar niet wa weinig toestellen enzo
meer cardio en fitnes gericht
maar is 500 meter van men deur en dat is wel een voordeel voor mij

Over een maandje betaal ik 16,95 per maand........:D

Ik werk bij een sportschool en mag zo vaak trainen,onder de zonnebank en sauna als ik maar wil:D

En dat allemaal voor helemaal niets:cool:

Terug
Naar boven