Ik geef jou toch geen kritiek. In je andere topic probeer ik je ook te helpen, ik heb het niet tegen jou. Iedereen heeft er (op het begin) moeite mee een goed schema op te stellen en als je dat nog nooit gedaan hebt is het ook gewoon lastig als je niet alle kennis en ervaringen hebt die mensen hebben die er al langer mee bezig zijn. Ik neem jou ook niets kwalijk daarin, alleen die gast die jou dat voedingsschema met die leefregels (niet meer dan x eieren, en je mag geen avondeten met je familie eten want je moet persee rijst met kip eten, je moet persee 6 maaltijden eten, etc. etc.) meegeeft en dan zichzelf opstelt als professional is gewoon bijna een oplichter.
Dat hij naam heeft gemaakt en dat zijn schema's wel werken wilt niet zeggen dat zijn 'leefregels' normaal zijn en dat het iets aanpassen naar eigen voorkeur een zonde zou zijn. Om een voorbeeld te nomen: Persee 6 kleine maaltijden eten is allang achterhaald. Dat schema's die 6 maaltijden hanteren (kunnen) werken is logisch, omdat je ook met 6 maaltijden uiteindelijk op de goede totale voedingsinname kan komen. Maar je kunt ook op diezelfde voedingsinname komen door met 3-4 maaltijden te werken, zoals je zelf al een voorkeur voor plaatste. Dat iemand die zich een 'professional' noemt nog steeds aan achterhaalde stellingen plaatst zoals persee 6 maaltijden en niet meer dan 1 ei per dag is gewoon onzin. Dat is geen kritiek naar jou maar naar degene die je schema en regels heeft gemaakt.