Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik eet 3500 kcal man dat is niks, een gemiddeld man die niet eens lift moet 2500 binnenkrijgenMinder eten
inb4: In de spiegel is het allemaal spiermassa
Is het niet, je kan beter minder gaan eten want het zal waarschijnlijk 5 kilo vet/vocht zijn
ik eet 3500 kcal man dat is niks, een gemiddeld man die niet eens lift moet 2500 binnenkrijgen
Welke formulier? En ik train 5x per week en op andere ''calculators'' kom ik juist uit op 3800 kcalVoor jou blijkbaar wel... Volgens de formuletjes kan trouwens iemand van 1m80 @90kg 12% cleanbulken op 3500kcal. En naar mijn weten zijn jou stats lager? + rekening houden dat je misschien een k*t metabolisme hebt
nolvadex ongeveer 1 kilo per week.. Valt beetje tegen.
Tamoxifen ga je als een trein.. Alleen wel veel last van roid rage bij tamoxifen
Welke formulier? En ik train 5x per week en op andere ''calculators'' kom ik juist uit op 3800 kcal
Gast wat poep je gewoon ik heb ****ing 5 sites mijn onderhoud etc allemaal uitgerekend en ik kwam uit op 3500-4000 kcal, en ik eet gewoon 3500 kcal. Hoe zou ik in hemelsnaam in vet aankomen omdat ik dit ook al at toen ik natty was en niks aankwam, ik gain waarschijnlijk gewoon veel vocht.HB en KM formule geven 3520 en 3550 bij 5x per week ja
Houd er gewoon rekening mee dat je na je kuur een hele tijd gaat zitten met dat vet om je spiermassa te behouden. En je het uiteindelijk ook mag kwijt geraken.
Gast wat poep je gewoon ik heb ****ing 5 sites mijn onderhoud etc allemaal uitgerekend en ik kwam uit op 3500-4000 kcal, en ik eet gewoon 3500 kcal. Hoe zou ik in hemelsnaam in vet aankomen omdat ik dit ook al at toen ik natty was en niks aankwam, ik gain waarschijnlijk gewoon veel vocht.
Zoek het zelf maar uit hier heb je een paar links
http://www.steroidology.com/forum/a...your-calories-successful-cycle-bask8kase.html
http://www.acaloriecounter.com/diet/calorie-maintenance-calculator-daily-calorie-requirements/
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Dan kaan ik 10.000 kcal manwaarom zou je calorieën tellen als BB'er
ga je macros indelen/tellen en hou dat bij

Minder eten
inb4: In de spiegel is het allemaal spiermassa
Is het niet, je kan beter minder gaan eten want het zal waarschijnlijk 5 kilo vet/vocht zijn
heb je al zo flink gekuurd dan met je 20 jaar dat je het zo goed denkt te weten?Hou op schei uitheb je al zo flink gekuurd dan met je 20 jaar dat je het zo goed denkt te weten?
Het is voor de meesten vrij normaal om aan het begin van een kuur met testosteron een aantal kilo vocht te pakken, maar wat boeit dat? Zodra ie stopt is dat in een paar weken weer weg.
Ik ken Little Daddy en weet dat hij vrij dedicated is en een goeie basis heeft dus ik vind het niet zo gek dat hij met zn eerste kuur al zoveel kilo heeft aangezet. Ik denk ook wel dat hij ondertussen zo in-touch met zijn lichaam dat hij wel weet wanneer hij de kcal inname wat moet verminderen.

Ik lees gewoon al 2 jaar mee en dan lijkt mij 6 kilogram in 3 weken absoluut niet normaal? En dus ga ik er van uit dat dit nooit 5kg vocht kan zijn en er dus een kg of 2 vet zal bij zitten. Start van de kuur "drastisch" de calorieën verhoogt?
En no offence naar big daddy toe maar volgens mij verheerlijk je hem nu wel hoor. Z'n voeding laat soms de wensen over van wat ik af en toe lees. Enige tijd geleden zocht hij nog naar verschillende redenen waarom z'n lichaam niet groeit, zo intouch zal hij dan wel niet zijn met z'n lichaam.
Ik vond het gewoon vreemd en dus gaf ik mijn mening maar had niet de bedoeling om hier een hele conversatie te starten![]()