Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm ik heb er 2 van 10,000 in Raid en dat merk je zeker weten hoor!
Het is bij Telenet nu eenmaal het snelst en vlotst surfen (kabel pwns adsl), die 40 gig extra is leuk, maar om daarom nu weer te veranderen van provider... vergeet ook niet dat de installatiekosten van een nieuwe provider erbij moeten gerekend worden.
Telenet moet gewoon de limieten weghalen, klaar. Dat zullen ze ook wel één van de komende jaren, maar op dit moment verdienen ze er gewoon te goed aan, geldwolven zijn het.
Hangt er een beetje vanaf waar je woont en met wie je het netwerk moet delen... Op dit moment is het in mijn woongebied in elk geval zo dat de ADSL niet kan tippen aan de bandbreedte van de kabel.Kabel pwnd ADSL? Vanwege het datalimiet ja. Als iedereen ongelimiteerd kan leechen op een kabelnetwerk is het over met de pret.
Hangt er een beetje vanaf waar je woont en met wie je het netwerk moet delen... Op dit moment is het in mijn woongebied in elk geval zo dat de ADSL niet kan tippen aan de bandbreedte van de kabel.
Hangt er een beetje vanaf waar je woont en met wie je het netwerk moet delen... Op dit moment is het in mijn woongebied in elk geval zo dat de ADSL niet kan tippen aan de bandbreedte van de kabel.