AndroidHealthClinic

Stelling Hoeveel Gigabyte hebben jullie ?

Peiling Peiling Hoeveel Gigabyte hebben jullie ?

• Totaal stemmers
    127
Grappig om dit topic te lezen. Blijkt toch maar weer eens dat de Storage segment van de ICT-industrie iets groter is dan geschat.

Veel mensen hebben veel opslag en ik wed dat 90% niet precies weet wat een HDD is. Algemeen geaccepteerd gebruiksgoed, HDD's met veel opslag.

• Topic Starter Topic Starter
Grappig om dit topic te lezen. Blijkt toch maar weer eens dat de Storage segment van de ICT-industrie iets groter is dan geschat.

Veel mensen hebben veel opslag en ik wed dat 90% niet precies weet wat een HDD is. Algemeen geaccepteerd gebruiksgoed, HDD's met veel opslag.

Dat klopt, maar verwacht je dat iedereen haarfijn kan uitleggen wat een HDD is. Het is een makkelijk apparaat geworden plug and play verder hoef je er niet bij na te denken als die maar werkt.

Ik download met nieuwsgroepen maar valt me op dat aardig wat mensen meer dan 1 TB hebben wat jaar geleden nog enorm veel was

700 GB in mediacenter, voor video ontoereikend, alhoewel ik zelf de delete knop wat vaker kan gebruiken.

Maar jezus, wat een zieke hoeveelheden data hebben mensen tegenwoordig (en het wordt allemaal nog erger...) Waar gaat het heen?

een van 1 TB ex.

een van 350 GB ex.

een van 800 GB int.

en van 250 GB int.

enne...nog een van 80 GB ;)

een van 150
twee van 1tb
1 van 320
1 van 300
1 van 80
2 van 500 :D

muziek is alleen al 500gb :) flink aantal series kom je best een end hoor :) Ohja en niets weg te hoeven gooien

Heb 750 Gig voor Tv series en 30 Gig aan muziek, wtf hoe kom je aan zoveel muziek :P

was laatst een uploader die 500gb aan muziek had gedaan. HEerlijk oude 2 unlimited en dat soort spul :D

pff je houd me wel bezig maar bedankt iig ;)

Pc1 400gb
Pc2 100gb
EXT 500gb

was laatst een uploader die 500gb aan muziek had gedaan. HEerlijk oude 2 unlimited en dat soort spul :D

Jammer genoeg gestopt ja, had gelukkig nog wel wat kunnen meenemen maar U2 en dergelijke komt er niet meer aan :mad: vanwege brein :(

2000 GB.... maar kan de externe hd na verhuizing alleen niet vinden... vandaar 1000-2000

Terug
Naar boven