Fitness Seller

hoeveel gram dagelijks kre alkalyne

revidless

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Beste,
Ik heb hier een potje kre alkalyn Pro van efx.
één capsule bedraagt 1.2g creatine.
Op het potje staat er dat je gewoon 1 of 2 capsules voor de training moet nemen, dit is al (rustdagen geen).
Dit lijkt me zeer weinig. Bij mijn weten moet je toch 5g dagelijks nemen?
Ik neem tot nu toe gewoon 4 per dag verspreid, of mag dit nog meer?
Iemand ervaring?

Als op t potje staat 1-2 voor de training en 1-2 erna, dan snap ik de onduidelijkheid niet zo.... Het voordeel van kre alkalyne hoord juist te zijn dat je niet dagelijks hoeft en page dosis, op jou manier kan je net zo goed monohydraat nemen, veel goedkoper

• Topic Starter Topic Starter
voor mijn lichaamsgewicht zou ik 1 voor training moeten nemen staat er op het potje, dit is al, geen na de training

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

en creatine hoef je toch dagelijks te nemen hoor voor het effect

kre alkalyne is anders als creatine monohydraat. dus dient ook anders genomen te worden volgens mij. verder kan je gewoon tot 5 gram per dag nemen, maar als op het potje staat dat dat niet nodig is, dan hoeft het dus niet.

Bunk, geldverspilling, fl**ker het weg en verspil je geld er niet meer aan en koop gewoon monohydraat.

Als op t potje staat 1-2 voor de training en 1-2 erna, dan snap ik de onduidelijkheid niet zo.... Het voordeel van kre alkalyne hoord juist te zijn dat je niet dagelijks hoeft en page dosis, op jou manier kan je net zo goed monohydraat nemen, veel goedkoper
Dat is een verzonnen voordeel van kre-alkalyne, want het slaat nergens op.

en creatine hoef je toch dagelijks te nemen hoor voor het effect
Jawel. Verzadiging handhaven.

• Topic Starter Topic Starter
idd, had beter toch de monhydraad gekocht, maar ik wou eens iets aders proberen.
de kre is zeker niet beter, is zowat evenwaardig vermoed ik..

Voor de een werkt monohydraat en voor de ander kre-alkalyn.
Dat is net zoiets als beweren dat voor de ene test cyp werkt en voor de ander test enth. Ze werken allebei, en in dit geval is de kre-alkalyn nog 'n stuk duurder ook. Het hele idee achter kre-alkalyn was dat de degradatie naar creatinine vertraagd zou zijn in het maagzuur door de binding met natriumcarbonaat i.p.v. monohydraat, punt is dat dit al NOOIT een probleem was, gezien we weten dat dat proces traag is, ook bij die pH waarden. Daarnaast zou je dan evt. 'n miniscuul beetje meer creatine monohydraat kunnen suppleren, scheelt je bakken met geld in verhouding met kre-alkalyn. Nee, kre-alkalyn is marketing, en zo te zien goed gelukte marketing.

Dat is net zoiets als beweren dat voor de ene test cyp werkt en voor de ander test enth. Ze werken allebei, en in dit geval is de kre-alkalyn nog 'n stuk duurder ook. Het hele idee achter kre-alkalyn was dat de degradatie naar creatinine vertraagd zou zijn in het maagzuur door de binding met natriumcarbonaat i.p.v. monohydraat, punt is dat dit al NOOIT een probleem was, gezien we weten dat dat proces traag is, ook bij die pH waarden. Daarnaast zou je dan evt. 'n miniscuul beetje meer creatine monohydraat kunnen suppleren, scheelt je bakken met geld in verhouding met kre-alkalyn. Nee, kre-alkalyn is marketing, en zo te zien goed gelukte marketing.

Voor mij heeft monohydraat gezorgd voor beter spieruithoudingsvermogen icm vochtkop.
Kre-alkalyn hetzelfde effect zonder de vochtkop.
Dan mag het marketing zijn, mijn voorkeur gaat uit naar kre-alkalyn.

Hoe weet je dat dat door de crea kwam en niet door bijv. de deca? Of iets anders? Je krijgt van creatine namelijk überhaupt geen vochtkop, het houdt vocht vast in spierweefsel. Zoveel spier bevindt zich daar niet (en dan zou het evenzo door kre-alkalyn komen).

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Doet me denken aan iemand die goed ging op 'groene adroids' en bad ging op 'blauwe facebooks', want de eerste was xtc, en de laatste was mdma :roflol: :roflol: :roflol:

Edit: had al zo'n vermoeden dat ik 'n post van jou destijds had gelezen:
Ja, voor mij wel. Ik ben erg gevoelig voor vocht. Ik pak zelfs vocht op test prop...
Ik gain slecht op deca...en enorme libidodip achteraf
Je houdt dus heel snel vocht vast, gebruikt (aromatiserende) AAS, en toch beweer jij te weten wanneer je vocht vasthoudt van creatine (notabene op een plek waar dat niet gebeurt) naast deze gegevens.

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat dat door de crea kwam en niet door bijv. de deca? Of iets anders? Je krijgt van creatine namelijk überhaupt geen vochtkop, het houdt vocht vast in spierweefsel. Zoveel spier bevindt zich daar niet (en dan zou het evenzo door kre-alkalyn komen).

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Doet me denken aan iemand die goed ging op 'groene adroids' en bad ging op 'blauwe facebooks', want de eerste was xtc, en de laatste was mdma :roflol: :roflol: :roflol:

Edit: had al zo'n vermoeden dat ik 'n post van jou destijds had gelezen:

Je houdt dus heel snel vocht vast, gebruikt (aromatiserende) AAS, en toch beweer jij te weten wanneer je vocht vasthoudt van creatine (notabene op een plek waar dat niet gebeurt) naast deze gegevens.

Misschien omdat ik creatine en kre-alkalyn gebruikt heb zonder AAS.
Je leest een post van mij en weet direct wat ik gebruik, hoe ik het gebruik en hoe ik erop reageer?
Knap!!

ik kreeg ernstig veel maagkrampen van creapure, dus gebruik ik dat niet. van de wat 'luxere' creatine blends krijg ik dat niet, zeker niet in capsule vorm. dus dat kan ook een goede reden zijn om geen monohydraat te nemen.

Enigste voordeel is dat het een hogere ph heeft en dus minder zuur is. Handig voor mensen met maag-darm problemen.

Voor de rest werkt het exact hetzelfde als monohydraat. 3gram/dag is voldoende.

Misschien omdat ik creatine en kre-alkalyn gebruikt heb zonder AAS.
Je leest een post van mij en weet direct wat ik gebruik, hoe ik het gebruik en hoe ik erop reageer?
Knap!!
Zucht, weet je waarom ze placebo gecontroleerde studies uitvoeren en waarom zelf gerapporteerde beoordelingen zo onbetrouwbaar zijn? Wordt wel heel vermoeiend als ik keer op keer moet aankaarten dat 1 eigen ervaring, die nergens door wordt ondersteund, nogal onnozel is. Zeer zeker wanneer die beschikbaar materiaal tegenspreekt.

Zucht, weet je waarom ze placebo gecontroleerde studies uitvoeren en waarom zelf gerapporteerde beoordelingen zo onbetrouwbaar zijn? Wordt wel heel vermoeiend als ik keer op keer moet aankaarten dat 1 eigen ervaring, die nergens door wordt ondersteund, nogal onnozel is. Zeer zeker wanneer die beschikbaar materiaal tegenspreekt.

ik kom steeds interessante berichtjes van je tegen, maar nu ben ik wel benieuwd hoe je er zelf uit ziet :P heb je pics?

ik kom steeds interessante berichtjes van je tegen, maar nu ben ik wel benieuwd hoe je er zelf uit ziet :P heb je pics?
Ben niet zo buff, heb er toevallig vandaag 1tje gepost hier. Train al een hele lange niet al te serieus (simpelweg geen tijd voor), en idem voor m'n voeding. Misschien als ik afgestudeerd ben dat ik het weer oppik.

Terug
Naar boven