MuscleMeat

hoeveel is AAS voor eigen gebruik?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipmacinne

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
256
Waardering
14
Hoi,
Ik verblijf momenteel in het buitenland (Turkije). Hier kan je vrij AAS verkrijgen bij de apotheek. Binnen enkele dagen keer ik terug via Schiphol. Ik weet dat AAS voor eigen gebruik in Nederland niet strafbaar is. Nu is mijn vraag, hoeveel ML testo kan ik meenemen in mijn valies zonder risico te hebben dat het toch als handel wordt gezien? En hoe groot is de kans dat ze mijn valies controleren?
Thanks !!
Groeten
 
Hier kan niemand je antwoord op geven kerel. Beste advies is; niet doen. Turkije zijn risico vluchten voor de Douane en de kans op controle hier is groter dan bij vluchten vanuit Spanje of Griekenland bijvoorbeeld.
 
Volgens mij is het vervoeren van AAS verboden. Net als dat je in je koffer vanuit turkije ook geen zakje wiet van 2 gram mag meenemen omdat het voor eigen gebruik is.
 
Ik zou de gok persoonlijk niet nemen in deze periode ivm aanslagen en dergelijke. Het zijn wel ampule neem ik aan maar ook vloeistoffen. Denk dat de kans redelijk groot is dat ze je er uit halen.
En is het, het risico waard om voor een paar euro goedkoper misschien. Het risico te lopen om eventueele boete of meer te riskeren
 
Hier kan niemand je antwoord op geven kerel. Beste advies is; niet doen. Turkije zijn risico vluchten voor de Douane en de kans op controle hier is groter dan bij vluchten vanuit Spanje of Griekenland bijvoorbeeld.

Aahzo, ik dacht dat dit gewoon kon zonder problemen... Vb. 20 flesjes van 1ml voor eigen gebruik.
 
Aahzo, ik dacht dat dit gewoon kon zonder problemen... Vb. 20 flesjes van 1ml voor eigen gebruik.

Neen, het valt onder de geneesmiddelenwet. Hiervoor dien je dus een medische verklaring te hebben om dit bij je te mogen hebben. Ook al wordt eigen gebruik van medicatie in NL niet bestraft, betekent dit niet dat er geen regels en richtlijnen zijn. Importeren van Anabolen uit een exotisch land zoals Turkije zal onder geen beding worden gewaardeerd, op zijn zachtst uitgedrukt.
 
Ik zou de gok persoonlijk niet nemen in deze periode ivm aanslagen en dergelijke. Het zijn wel ampule neem ik aan maar ook vloeistoffen. Denk dat de kans redelijk groot is dat ze je er uit halen.
En is het, het risico waard om voor een paar euro goedkoper misschien. Het risico te lopen om eventueele boete of meer te riskeren

Het is niet voor het geld maar ik vind test vd apotheek nog altijd beter dan ug test... En vloeistof wordt idd gecontroleerd in de handbagage maar de gewone valiezen zitten toch meerdere vloeistoffen zoals zeep,...
 
Misschien kan hij het per post versturen vanuit Turkije naar zichzelf?
 
Neen, het valt onder de geneesmiddelenwet. Hiervoor dien je dus een medische verklaring te hebben om dit bij je te mogen hebben. Ook al wordt eigen gebruik van medicatie in NL niet bestraft, betekent dit niet dat er geen regels en richtlijnen zijn. Importeren van Anabolen uit een exotisch land zoals Turkije zal onder geen beding worden gewaardeerd, op zijn zachtst uitgedrukt.

Oke dit is duidelijk!! Bij deze wordt dit dom idee in de prullenbak gegooid bedankt voor je bijdrage!
 
Pakjes van buiten de EU worden strenger gecontroleerd dus dat is ook geen optie ...

In NL word je toch niet gestraft als ze een pakket in beslag nemen bij douane? :p

Je riskeert dus enkel dat het in beslag wordt genomen, beter dan betrapt worden op luchthaven met een koffer vol...

Maar idd, best het risico niet nemen en gewoon in NL gear op de kop tikken. In slechtste geval (onderdosering) zet je paar ml extra ;)

Edit: ik zie net dat je uit België komt, sorry ik heb niets gezegd!
 
Ja of je googled wat naar griekse apotheken en stuurt ze een mailtje. Ik ken er zat op Kreta die zo wekelijks hele dozen vol AAS met allerhande pakketdiensten naar andere landen in de EU opsturen.
 
Gewoon per post opsturen naar je huisadres.

Niet in het vliegtuig meenemen. Iemand met een beetje IQ had dat zelf ook kunnen bedenken. Man man man..
 
Gewoon per post opsturen naar je huisadres.

Niet in het vliegtuig meenemen. Iemand met een beetje IQ had dat zelf ook kunnen bedenken. Man man man..

Dat had ik ook bedacht maar wou hier nog es checken ... You never know
En opsturen met de post is geen optie, woon in België!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven