Fitness Seller

hoeveel kg kunnen jullie dumbbell hammercurls doen

Ik doe ze altijd met een hamer :yarly:

Geen idee, nooit gedaan. Aan de gewichten te zien kunnen velen hem zwaarder dan db curls (of doet iedereen die ook met 30+?). Maar eens proberen.

Haha hammercurls. Nou stricte curls zijn voor mietjes smijten met die zooi. Maar strict toch zeker wel 20-22kg. Niet strict toch wel 28-30kg

tussen de 16 en 20 kg

geen idee... zal er eens op letten en speciaal voor jullie de befaamde DBB formule toepassen!
Werkelijk gewicht + 25 kilo = E-weight

200 keer 3 kilo

Ik heb altijd al veel kracht in me armen gehad, 43 cm zijn ze, en doe nooit meer dan 12 reps.
ik kan niet eens 20kg dumbbell curlen. maar me armen zijn wel tegen de 40cm. (denk dat ik niet eens 18kg dumbbell curl kan)

gelukkig ben ik op de compounds sterker als op iso's.

ik vind je een irritant mannetje, maar voor deze i lol'd

leuk dat jullie dit er altijd bijzetten:rolleyes:

internet-serious-business.jpg

kzit zelf op test/tren/oxy/slin ;)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Eerst hele blablabla dat zelfs al die kuurmonsters en wedstrijdatleten ook geen 30kg hammeren, alleen de écht extremen, en dan zelf aankomen met 28kg strikt. Oftewel, het is extreem zeldzaam om sterker te zijn dan jij.. ? :rolleyes:

lees hierboven ;) en ja ik ben ook wedstrijdatleet, nuff said?
en ik zeg er ook bij dat het gewoon niet nodig is en dat ik met 30 wel degelijk smokkel he ;) bijna alle wedstrijdgasten die ik ken zeggen 't zelfde, grote biceps krijg je door iets minder gewicht, meer reps en ze echt vol vol bloed te pompen.

Laatst bewerkt:
Geen idee hoeveel, 18 kg strict ofzo?

patmuscle for president!!

Biceps are overrated... yes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven