veel sterke gasten hier, ik train in een hardcore zaal vol juicers en zelfs enkele wedstrijdatleten maar zelfs hier ik zelden kerels 30kg db's hammeren en al hélemaal niet strikt meer, dus ik vraag me zelf af wat sommigen hier als "strikt" beschouwen
(en ja nu krijgen we wss van die e-hero's dat ze in mijn gym ofzo dan gewoon zwak zijn ofzo maar zelfs in België's opppergym do it zie ik ze dat nauwelijks pakken, op de extreme (lees extrééém) kuurmonsters na).
ik neem deze thread niet met een korrel zout maar met een hele container.
nou zelf raak ik tot 28kg strikt en 30 met een beetje gesmokkel (5 à 6x), maar om eerlijk te zijn, mijn armen groeien 10x beter op high reps dus vaak doe ik t niet, enkel als er wat geile chickies zitten te kijken om te laten zien hoe stoer ik ben
(en ja nu krijgen we wss van die e-hero's dat ze in mijn gym ofzo dan gewoon zwak zijn ofzo maar zelfs in België's opppergym do it zie ik ze dat nauwelijks pakken, op de extreme (lees extrééém) kuurmonsters na).ik neem deze thread niet met een korrel zout maar met een hele container.
nou zelf raak ik tot 28kg strikt en 30 met een beetje gesmokkel (5 à 6x), maar om eerlijk te zijn, mijn armen groeien 10x beter op high reps dus vaak doe ik t niet, enkel als er wat geile chickies zitten te kijken om te laten zien hoe stoer ik ben

Laatst bewerkt:

maar ja ik ben dan ook niet zo sterk als die hammer curl pro's hier