MuscleMeat

Hoeveel kost jou sportschool ?

Munie

Cool Novice
Waardering
0
Hoeveel kost jou sportschool ?

Ik betaal er €16,- permaand voor.

Aardig goedkoop ja, maar nadeel is dan wel dat wij geen barbels hebben.

Wij hebben alles heel erg " bevijligd " , alleen maar 2 BP apparaten.

Op 1 v/d BP apparaten kun je wel Squad'n en Deadliften
( met maximale gewicht van 75 kilo ).

Ik ben lid van Fit For Free ( misschien ken je het wel :P )

fit for free :banana:

mijn advies zoek een beter sportschool ik zelf betaal 25 euro per maand

• Topic Starter Topic Starter
staat in mijn post :P

Wij hebben daar 2 bankdruk apparaten voor.
en maximale gewicht dat je erop kan legegn is 75 kg :P

Dus als ik ooit egt wil gaan bodybuilden dan maar ergens anders heen en meer gaan betalen :(

bankdruk apparaten wat moet ik me daarbij voorstellen??? dat is dus nog geen losse barbell of wat???

jouWWWWWWWWW bevEIligd

zucht...

het zijn geen losse barbels nee,

het lijkt hier een beetje op:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is een stang, vast aan het apparaat, (voor het geval je iets probeert te drukken en het niet lukt, en laat zakken, dat er dan 2 balkjes aan de zijkanten zijn die het tegenhoudt, zodat het niet tegen jou aan komt).

En we hebben nog een apparaat, maar die is helemaal verdoet. ( maar je voelt het wel bij je borst spieren ) :P

dude gaat niet om of je je borst voelt of niet, gaat om je core gewoon alles los pressen, maar dit is dus iets als een smit machine ofzo

andere school zoeke dit is niks . Heb jullie wel dumbels?

Health Chitty, monstrious 63€ p/maand..

48e p/m.. 1 powerrack, 2 flat bp, 1 incline, veel freeweight shit zoals freeweight legpress etc.

42e pm

powerrack,squatrack,2flat bp, 2 incline bp, 7 olympische stangen, shitload aan freeweights.

wij hebben wel losse halters ja :P
2 T/m de 30 kg.

Daarom doe ik ook altijd BP met losse halters, die apparaten zijn shit :(

bp met dumbbells kan je me dat leren???

je bedoelt zeker dp lol

46 € , ik betaal 26 € en mijn ouders de andere 20 €:)
Alles is aanwezig :D

15 euro, powerrack aanwezig, en zware dumbbells. Verder klein, maar zolang er powerrack is ben ik blij

BODYLINE BREDA 40 per maand of 400 per jaar. ik betaal per maand. het is een eindje van huis voor mij maar deze gym is gewoon perfect voor mij. veel ruimte ...veel apparatuur (echt veel) en deze is vrij hardcore. meer hardcore dan elke gym in omgevin roosendaal en breda denk ik. we hebben er echt een hele shitload aan schijven en een hoop hulpmiddelen en attributen voor aan kabels die ik nog nooit gezien had. overal hebben ze wel wat..maar hier dus allles .ga er aleen niet heen om meiden te checken want die zijn er in verhouding weinig. in roosendaal heb je ook de bodybuilder (was ook 40) maar das heel klein ..in een straatje waar je geen auto kwijt kan.

Terug
Naar boven