MuscleMeat

hoeveel maanden om 10 kilo vet weg te branden.

• Topic Starter Topic Starter
Train je 's morgens of 's avonds?
Als je 's morgens traind zou ik je kh inname 's avonds toch zo laag mogelijk houden. Als je 's avonds traind de laatste kh rijke maaltijd na de training, complexe kh wel te verstaan geen snelle suikers zoals bananen...
Ook je hoeveelheden rijst halveren of heb je ze gekookt gewogen?

Eiwitinname verhogen om spierverlies tegen te gaan (shakes bv vlak na opstaan whey, preWO whey, postWO whey+caseine en voor slapen gaan caseine) En je proteineshakes nuttigen met water ipv magere melk. Zo weinig mogelijk zuivel dus. De rest van de eiwitten uit voeding.

En ipv de mueslireep wat bruin brood met kip/kalkoenfilet tussendoor...
Voeg ook nog wat omega 3 bij je goede vetten.

Die rijst is gekookt gewogen. Ik vervang die 2 bananen wel door 2 volkoren boterhammen.

Ik heb destijds dacht ik 8 kg in 8 weken gehaald.

lol dat spiermassa aankomen kan je sowieso wel vergeten.

cutten is geen pretje, dus probeer het ook geen pretje te maken want je bent er alleen maar langer mee bezig dan.
Idd je zal eerst moeten cutten om dat vetpercentage te verlagen. Daarna kan je je voedingsschema omgooien tot bulk of cleanbulk en spiermassa kweken. Maar beide tegelijk gaat bijna niet. Je kan wel je eiwitinname verhogen om je reeds verkregen spiermassa vast te houden tijdens de cut.

Aan de hand van jullie tips heb ik me vreet schema aangepast ( de 3 bananen heb ik eruit geknald). Het ziet er als volgt uit:

08.00: 1,5 kop havermout met magere melk, 1 appel, 6 eieren ( waarvan 1 met eigeel ), zakje mulitvitamienen van animal pak, 3 eetlepels lijnzaadolie.

10.00: handje vol amandelen.

12.00: 150 gram zilvervliesrijst met groenten + 200 gram kipfile.

15.00: 1 appel.

18.00: 1 middel grote gepofte aardappel of klein beetje rijst (100 gram) met groenten en 200 gram kipfile.

20.00: eiwitshake.

22.00: bak magere kwark.

Totaal:

koolhydraten: 160 gram
eiwit: 266 gram
totaal vet: 61 gram

totaal kcal: 2200

Als ik in de ochtend train dan neem ik 2 uur van tevoren het ontbijt. Na de training neem ik alleen een eiwitshake en een uur later eet ik de middagmaaltijd.

Als ik in de avond train nuttig ik de avondmaaltijd na de training.

ps. eiwitten zijn beetje aan de hoge kant vind ik.

Laatst bewerkt:
1,5 kop havermout... dat kan 50 gram zijn maar ook 150 gram...

1,5 kop havermout... dat kan 50 gram zijn maar ook 150 gram...[/QUO

Ik heb uitgewogen hoeveel gram 1,5 kop havermout is, komt uit op ongeveer 100 gram en dat is 62 gram aan koolhydraten. Ik kom dan uit op een totaal van 180 gram aan koolhydraten.

Laatst bewerkt:
Een appel is geen maaltijd. Een maaltijd is eiwitten, vetten en koolhydraten.

hoe krijg je het snelst six-pack ?
mijn vet percentage is 16%
ik ben 1.83 leeftijd is 14 gewicht 73kg
maar ik ben breed van me zelf en gespierd, maar niet in me buik

Gewoon 9x per week cardio doen en alleen maar eiwitten nuttigen dan heb je ze zo. :p

Ff serieus,als je nou gewoon je eigen topic opent hierover en dan wat info over wat je eet en hoevaak je sport in de week en of je cardio erbij doet of dat je alleen krachtraining doet bijv. kunnen ze je makkelijker en beter helpen denk ik. ;)

hoe krijg je het snelst six-pack ?
mijn vet percentage is 16%
ik ben 1.83 leeftijd is 14 gewicht 73kg
maar ik ben breed van me zelf en gespierd, maar niet in me buik

Terug
Naar boven