Fitness Seller

Hoeveel ml in quad

bbae

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Even een vraagje. Hoeveel ml kan ik in een keer in mijn quad injecteren. Ik heb hier nog nooit eerder geïnjecteerd en wil gelijk 3ml zetten. Is dit teveel voor de eerste keer of gaat dit gewoon goed?

Thnx voor reactie.

3ml kan prima. Zou niet meer als 4ml zetten in quad tegelijk.

Je zal wel ff beetje last hebben de volgende dag, is bijna altijd bij de eerste inject omdat je lichaam niet gewend is eraan. Dus neem sowieso een iboprufen een uur voordat je injecteerd en neem een warme douche erna!

3ml kan prima. Zou niet meer als 4ml zetten in quad tegelijk.

Je zal wel ff beetje last hebben de volgende dag, is bijna altijd bij de eerste inject omdat je lichaam niet gewend is eraan. Dus neem sowieso een iboprufen een uur voordat je injecteerd en neem een warme douche erna!

Een warme douche ervoor is nog beter omdat het dan makkelijker injecteren is (eigen ervaring) omdat de spieren lekker warm en soepel zijn ;).

erna kan ook, maar een lekkere hete douche van te voren is het beste!

Ik krijg er max 2,5ml in en dan moet ik echt proppen..
Je kan beter verdelen over de 2quads dan meer zetten dan 3ml in een quad.
Is om problemen vragen denk ik :p

En zo heeft iedereen maar weer zijn ervaring.........?

Ik ben bezig met een kuurtje 750 mg test en 600 mg primo, dat is totaal 9 ml vloeistof per keer injecteren....en zet dit 1 x per week al 5 weken lang in hetzelfde been?

Niets aan de hand?

Ik weet niet wat de max is maar ik heb het idee dat er ook nog wel meer ml's in je quad kan?

heb al 4 ml gezet in 1 been , en 2 uurtjes erna gewoon aan het squatten

Ik zet wekelijks 5 ml geen probleem hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal.

Net 3ml bold in de quad geïnjecteerd, ging idd lekker. Ik heb een 0,7x30 (zwart) naald ipv de 0,8x40 (groen) gebruikt omdat het mij een zekerder gevoel geeft als de naald er in zijn geheel ingaat. Hiermee doel ik op het eventueel op en neer bewegen tijdens het aspireren. Ik ben nu eerst aan het frontloaden, over drie weken komt de test en winny erbij, hier wil ik tzt wel een logje over bij gaan houden.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

Groeten

Laatst bewerkt:
3ml frontload ? beetje weinig.

Oja, je andere topic schiet me net te binnen.

Logje ?

Neem je bold alleen daarvoor?

• Topic Starter Topic Starter
Neem je bold alleen daarvoor?

Nee hoor, ik ga test-p en winstrol meepakken. Wat betreft de test heb ik voor propionaat gekozen omdat ik nog niet weet hoe ik op test reageer. Ik weet dat het een ietwat vreemde stack is qua esters maar het geeft me een goed gevoel bij eventuele sides accuut te kunnen stoppen. Dit is ook de reden van de eerste drie weken de bold te frontloaden.

Als ik de test en winny bij ga gebruiken ga ik ook een logje bijhouden.

yoo bbae hoe gaat het met je kuur? ga je binnekort nog een log bijhouden omdat je aankomende test erbij gaat zetten toch? ben namelijk zeer geinteresseerd in je test-p ervaring :)

6ml gaat ook makkelijk in quad hoor ligt ook aan je poten natuurlijk..

Terug
Naar boven