XXL Nutrition

Hoeveel tijd kwijt maken eigen AAS??

MuscleZilla

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
ik denk dat vooral geld de doorslaggevende factor zal zijn om het zelf niet te doen. Niet dat het zoo duur is, maar ik vermoed dat je al een grote hoeveelheid dient te maken vooraleer je een eigen brouwsel hebt dat qua prijs tgo de meest gekende UG labs op kan... (heb heirvoor geen echte onderbouwing, maar ik d8 zoiets ooit hier op't forum 'es zoiets gelezen te hebben).
Dus enkel voor eigen gebruik...niet interessant denk ik; voor een eigen UG lab op te zetten, tjah, da's mss weer een andere winkel.

Grtz,

Gaat niet gebeuren vriend. Het geld.. wat je voor geschikte apparatuur nodig hebt.. En twee je hebt niet de kennis om het maken. Mag je wel iemand van uni gaan ronselen. Met als achtergrond biochemie :p ofz iets. Ghb dat kan je thuis maken..

Gaat niet gebeuren vriend. Het geld.. wat je voor geschikte apparatuur nodig hebt.. En twee je hebt niet de kennis om het maken. Mag je wel iemand van uni gaan ronselen. Met als achtergrond biochemie :p ofz iets. Ghb dat kan je thuis maken..

Zoveel apparatuur heb je er niet voor nodig als ik de US fora mag geloven. Spul schijnt allemaal nog wel makkelijk te zijn. Niet mijn ding overigens, denk dat ik wss per ongeluk vergif zou brouwen.

Zoveel apparatuur heb je er niet voor nodig als ik de US fora mag geloven. Spul schijnt allemaal nog wel makkelijk te zijn. Niet mijn ding overigens, denk dat ik wss per ongeluk vergif zou brouwen.

Ja of gewoon verkeerd afmeten... cl ipv dl :eek:

Is dat topic van die snuffsan (zoiets) er nog? Die had toen het een en ander geprobeerd.

Kan me trouwens niet voorstellen dat het rendabel is het zelf te maken.

Lijkt mij best interessant als je maar aan goed poeder kan geraken.

Is dat topic van die snuffsan (zoiets) er nog? Die had toen het een en ander geprobeerd.

Kan me trouwens niet voorstellen dat het rendabel is het zelf te maken.

Ik heb wel eens prijzen voorbij zien komen van een kilo TestE poeder of hoe dat ook mag heten. Kwam uit op iets van 800 euro of dollar per kilo. Best rendabel dus imo. Plus dat je de zekerheid hebt ( als je het goed doet hehe ) dat je 250 mg/ml ook echt 250 mg/ml is en niet 200 ofzo.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Ja of gewoon verkeerd afmeten... cl ipv dl :eek:

Hahaha precies.

Je kan ook zelf brood maken...maar ook geen zin in.

Als die mong**l snuffsan het kan dan kan iedereen het

Klopt je hebt gelijk je kan alles thuis maken.. maar een ug lab klooit echt niet met (filter's) hoop ik... Naja filters zullen hun ook wel in hun proces hebben.. maar mag hopen niet zo als ik op die link zag wahaha. Ik werk op een lab. En moet zeggen weet niks van aas maken iedereen zijn vak gebied. je wilt toch kwaliteit spul hebben.. En ik zou zeker niet gaan klooie met test poeder. Want neem aan dat ze dat gaan extraheren omdat je alcohol of olie wat je ook als medium wilt gebruiken een bepaald verzadigingspunt berijkt.. En dan nog ff laten testen door een lab :p strooi maar met je poen.. succes voor de genen die het spuit home made ^^, hou me op de hoogte hehe

• Topic Starter Topic Starter
Vrienden van mij gebruiken en we waren aan het bediscussiëren wat nu de "veiligste" manier van bestellen is. Volgens een onderzoek van Koert & Van Kleij (2005) wordt namelijk geconcludeerd dat bij 50 tot 60% van de AAS besteld van de zwarte markt er niet in zit wat er op het label staat. Je neemt dus best een gok door het van de zwarte markt te bestellen.

Nu was mijn gedachte "dat als je het dus zelf maakt, je in ieder geval weet wat er in zit". Dus niet met het idee om te verkopen, maar gewoon voor eigen gebruik. Het is natuurlijk nog steeds niet de "schoonste" manier, omdat je niet in steriele ruimt kan produceren. Maar daarnaast bedacht ik me ook dat je waarschijnlijk ontzettend veel tijd kwijt bent met het produceren zelf: alle spullen verzamelen die je nodig hebt (maatbekers, grondstof, enz.) en het productie proces zelf. Dus vandaar mijn vraag.

of je gaat erin hosselen, moneys maken en van je eigen stash rippen jwz.

Je kan ook zelf brood maken...maar ook geen zin in.

haha goddammit :roflol:

Ook al zou je het zelf maken het probleem blijft nog steeds dat de test poeders(onderdosering) ook niet te vertrouwen zijn. Het scheelt iig wel een tussenpersoon waar ze de boel bewust onder doseren.

Binnenkort dus MuscleZilla Pharmaceuticals.

Vrienden van mij gebruiken en we waren aan het bediscussiëren wat nu de "veiligste" manier van bestellen is. Volgens een onderzoek van Koert & Van Kleij (2005) wordt namelijk geconcludeerd dat bij 50 tot 60% van de AAS besteld van de zwarte markt er niet in zit wat er op het label staat. Je neemt dus best een gok door het van de zwarte markt te bestellen.

Nu was mijn gedachte "dat als je het dus zelf maakt, je in ieder geval weet wat er in zit". Dus niet met het idee om te verkopen, maar gewoon voor eigen gebruik. Het is natuurlijk nog steeds niet de "schoonste" manier, omdat je niet in steriele ruimt kan produceren. Maar daarnaast bedacht ik me ook dat je waarschijnlijk ontzettend veel tijd kwijt bent met het produceren zelf: alle spullen verzamelen die je nodig hebt (maatbekers, grondstof, enz.) en het productie proces zelf. Dus vandaar mijn vraag.
Ook niet.

Beetje bakpoeder :D

Groot deel van de reden dat doseringen vaak niet kloppen is niet dat ze er bij het lab niks van bakken, maar dat de grondstoffen niet zuiver zijn.

No thanks jeff, lekker abcessen kweken met homemade spul.

Terug
Naar boven