XXL Nutrition

Hoeveel uur per dag slaap jij?

Peiling Peiling Hoeveel slaap je per dag

• Totaal stemmers
    115
In mn bed zal ik wel 8 uur liggen maar slapen is iets van een 7 uur.

someone aware me

als ik 10 uur slaap voel ik me klote en bagger , maar laatste tijd slaap ik 5 tot 6 uurtjes voel me veel vitter hoe komt dat???

Vitter als in ik voel me vit, hij voelt zich vit,...?

Ik slaap ongeveer 10 uur per dag. Perfect vind ik zelf.

Slaap rond de 7-8 uur nu vanwege stage, normaal wel langer. Ik ben altijd zo fking moe als ik wakker word, net alsof ik 2 dagen niet geslapen heb. Duurt ook 30 min voordat ik me bed uit ben, zet ik de wekker altijd anderhalf uur eerder:rolleyes:

Meestal 7-8u. Ben het best uitgeslapen als ik er om 10u inkruip en dan om 7u eruit. Soms ben ik ook gewoon fris met 8u en soms zou ik nog 3u kunnen blijven liggen.

Hangt van mij volledig af van wat ik die dag ga doen , verschilt soms van 4 tot 11 uur

Na een trainingsdag 9 uur, andere dagen 7-8 uur. Works perfect.

Sowieso minimaal 8 anders ben ik echt kapot. Heb zelfs nog meer nodig maar dat redt ik meestal niet.

Doordeweeks 5/6uur in het weekend 7uurtjes ofzo

Tussen de 10 en 12 uur.

ivm met 2 banen waarvan 1tje nachtdienst, school en 3x in de week trainen slaap ik lang niet genoeg, heb nu op het moment ook redelijk koppijn, straks trainen, slapen tot 11 en dan 12 uur nachtdienstje draaien xD

Door de weeks ongeveer 6 uur en in het weekend 8-9 uur.

Uur of 9, ben student. :)

Ik slaap 8 uur snachts en powernap elke dag wel rond de 2/3 uur.

Voorral na trainen is een powernap erg lekker.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
10 uur of meer. Sommige dagen tot 20 uur.

10 uur of meer. Sommige dagen tot 20 uur.

qq20p3.gif

8-9 uur, dan slaap ik die zondag letterlijk de heledag, ga er zaterdag nacht dan in, en dan maandag rond een uur of 6 stap ik weer uit bed..

lol noob geloof je het ook nog

gemiddeld door de week zo'n 5 uur, in de weekenden zo'n stuk of 8 denk ik.

Tussen de 7 en 8 uur. Sinds ik zoveel slaap maak ik de gains van m'n leven.

Terug
Naar boven