XXL Nutrition

Hoeveel % van je 8 uur ben je aan het werk?

Peiling Peiling hoeveel % van je 8 uur ben je aan het werk?

• Totaal stemmers
    98
ene dag 80%, andere dag 120% :P

Ik werk op dit moment minimaal 12 uur p/d... :(

k*t, had 'Werk?' moeten klikken.

Het aantal totaal overbodige functies is schrikbarend hoog, Managers te pas en te onpas op plekken waar bij je afvraagt waarom?
Nutteloze ambtenaren en nietszeggende Politici, enzo nog een heel horde van die klaplopers in het bedrijfsleven en (semi)overheid.

http://www.fiscalistenonline.nl/?q=node/3354

Voor een dik salaris vullen ze hun tijd veelal met niets doen, zelf vinden ze met veel poeha dat ze onmisbaar zijn.
Er rust een smet op mensen die om wat voor reden dan ook een uitkering hebben maar ik vind dit soort parasieten net zo erg.

lol, werk...
Is nog lang niet voor nu :D

In de beveiliging werk je alleen als er wat gebeurt. dus eigenlijk ben je maar 20% van de tijd per week bezig met werk. De rest van de tijd moet je zien door te komen, wat af en toe erg zwaar is.

In de beveiliging werk je alleen als er wat gebeurt. dus eigenlijk ben je maar 20% van de tijd per week bezig met werk. De rest van de tijd moet je zien door te komen, wat af en toe erg zwaar is.

Jij hebt de verkeerde baan mannetje, probeer de waardetransport eens of hondengeleider.

100%

10 uur.

0%
Ik druk mijn geld zelf.

ben de hele dag in de weer. is het niet op de heftruck dan is het wel met papierwerk. en anders met reparaties door bellen. of bezorgingen klaarzetten. of spullen de winkel inrijden. of het moet heel rustig zijn dan wil ik nog wel eens een half uurtje niks doen.

Volgens mij is het onmogelijk om echt 100% van de tijd op kantoor/werkplek met werk bezig te zijn. Ik werk denk ik van de tijd dat ik op kantoor zit 80%, de rest is ouwehoeren met collega's en internetten. Betekent vaak wel dat ik meer dan 8 uur op mijn werk zit maar ik kan niet 8 uur achter elkaar echt werken, je hebt af en toe even een rustmomentje nodig.

Terug
Naar boven