Taste Of Fire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit klopt in theorie, maar met een beetje achtergrond info moet je niet tever door willen bulken. Dit is voor de lange termijn verre van optimaal. Heel veel mensen zijn hier onwetend in (logisch natuurlijk).
Juist. 10/12% is gemiddeld het meest optimaal (physiologisch gezien). En niet veel verder gaan dan 15%, anders word je weet te snel een dikzakje.Wat dat betreft zou ik gewoon een cut zetten tot rond de 12-10 procent, en dan cleanbulken

Het kan misschien wel kloppen hoor dat het 10% vet is, maar met welke meting heeft hij het gedaan met een 3 punts meting?Vandaag wezen sporten en gevraagd om een huidploogmeting, de sportinstructeur vond het niet zo'n goed idee, omdat volgens hem er ook grote nadelen aanzaten, maar hij wou het wel voor mij meten.
Alleen hij kwam intotaal op 24mm uit en door dit af te lezen in de tabel kwamen we op 10,45% vet uit,
(hetzelfde als de weegschaal)
Nu zeiden jullie dat het wel rond de 14% lag, heeft hij het gewoon verkeerd gemeten(vond hem wel wat snel alles meten) of klopt het dat ik 10% vet heb?
Wat is trouwens het beste gewoon clean bulken +500kcal boven behoefte of moet ik het anders aanpakken? zoja, hoe kan ik het dan het beste aanpakken?