AndroidHealthClinic

Hoeveel vetpercentage ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
Oke, maar is het ook beter om meerdere warme maaltijden te eten, of kan ik prima blijven op 1?

Oke, maar is het ook beter om meerdere warme maaltijden te eten, of kan ik prima blijven op 1?

het gaat niet om de hoeveelheid warme maaltijden maar om je macro's. Als die goed zijn is een warme maaltijd niet eens nodig

dit is voor iedereen verschillend. Licht compleet aan je genen zijn zat mensen die
Op 10% zitten en amper definitie in de buik hebben en mensen met 12% waar je het
Veel beter ziet. Daarom is het altijd beetje moeilijk schatten als je een half lichaam ziet
Gaan mensen altijd daar na kijken.

Dit kan overigens best wel eens lager dan 15% zijn. Echt veel vet is er niet. MAar echt veel spier ook
Niet.

Het blijft natuurlijk gissen, maar ik zou op het eerste gezicht hem geen 13% geven ;)

Ik vond je Ub/Lb er best netjes uitzien, maar zoals Shady al zei: Squat en deadlift op 1 dag ga je spijt van krijgen :p
Gooi er wat variatie in en probeer wat uit zou ik zeggen. Ik pak op Ub dagen 2 borst, 2 rug, 2 schouder, 1 bicep en 1 tricep.
Kijk wat voor jou het lekkerste werkt, daar draait het om. Ieder lichaam is anders

Dankje, heb inmiddels een paar verbeter tips van Shady gekregen en deze in mijn schema verwerkt, ga er maandag meteen mee trainen!

Nu nog een aantal weken uittrekken om de techniek van de oefeningen onder de knie te krijgen!

het gaat niet om de hoeveelheid warme maaltijden maar om je macro's. Als die goed zijn is een warme maaltijd niet eens nodig

Dankje, dat wou ik even weten;)

Laatst bewerkt:
Vandaag weer getraind, kreeg tijdens sommige oefeningen wel eens last van mijn polsen en ellebogen, dit ligt zeker nog aan mijn techniek?

Uhm dan moet ik misschien nog maar lager in gewicht gaan.

op je houding bij uitvoering letten. Lager gewicht pakken en precies zelfde proberen uit te voeren als met het gewicht daarvoor. Bij curls helpt het bij mij om je handen wat naar binnen te draaien (ipv naar buiten) en bij bar pushdown je polsen recht houden (wat bij [te] hoog gewicht lastig wordt)

Ben vandaag bezig met het oefenen van de deathlift en de romanian deathlift, ik doe dit met een ronde houten stok...:o

Krijg alleen die bolling in mijn rug niet weg, hebben jullie nog tips om dit goed te krijgen? of is het puur blijven oefenen?

Vipe, even een schoolmomentje, het is deadlift.
Over de deadlift, zoek wat video's op YouTube daarover, ik kan je persoonlijk ''sixpackshortcuts'' aanraden, legt het goed uit en laat je duidelijk zien hoe het moet en geeft veel video met tips etc.

haha sorry :eek:

Toch wel benieuwt naar hoelang jullie erover deden voordat je het redelijk onder de knie had?

Oke, hopelijk krijg ik het vanaf nu binnen 1 maandje ook onder de knie, ga vooral veel oefenen!

Klopt, heb al heel wat filmpjes bekeken!

Weer terug van training. vond het deadliften en sqauten al beter gaan, alleen begon mijn onderrug wel te voelen dus toen maar gestopt.

Laatst bewerkt:
Owja bijna vergeten, heb me ook weer laten wegen. ben benieuwt of jullie hier nog dingen in zien die beter anders kunnen.

ongeveer 20 dagen geleden heb ik me ook laten wegen en toen kreeg ik dit resultaat.

10 JULI 2013
Gewicht:72,6KG
Vetpercentage 10.9%
Vetmassa: 7.9KG
Vetvrije massa: 64,7kg
Spiermassa: 61,5KG
Lichaamsvocht: 47,4kg
Lichaamsvocht % 65,3
BMI 23.2

Me vandaag dus weer laten wegen en heb nu:

Gewicht: 73,7KG
Vetpercentage: 11,7%
vetmassa: 8,6KG
Vetvrije massa: 65,1kg
spiermassa: 61,9kg
lichaamsvocht: 47,7kg
lichaamsvocht %: 64,7%
BMI: 23,3

Owja bijna vergeten, heb me ook weer laten wegen. ben benieuwt of jullie hier nog dingen in zien die beter anders kunnen.

ongeveer 20 dagen geleden heb ik me ook laten wegen en toen kreeg ik dit resultaat.

10 JULI 2013
Gewicht:72,6KG
Vetpercentage 10.9%
Vetmassa: 7.9KG
Vetvrije massa: 64,7kg
Spiermassa: 61,5KG
Lichaamsvocht: 47,4kg
Lichaamsvocht % 65,3
BMI 23.2

Me vandaag dus weer laten wegen en heb nu:

Gewicht: 73,7KG
Vetpercentage: 11,7%
vetmassa: 8,6KG
Vetvrije massa: 65,1kg
spiermassa: 61,9kg
lichaamsvocht: 47,7kg
lichaamsvocht %: 64,7%
BMI: 23,3

niet verkeerd. Alleen zijn metingen via weegschaal niet erg nauwkeurig, teveel variabelen die invloed hebben
@deadlift techniek: http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/deadlift-101
karma knop zit links

Terug
Naar boven