MuscleMeat

Hoeveel zijn jullie kwijt aan voeding per maand ?

Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.

Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.
B54526CE-8A45-4557-873A-3FB9DB6E9D19.jpeg

Zo te zien geef jij iig niet veel uit. Treurig bordje voedsel zeg

Vergeet niet dat er ook mensen zijn die krap zitten en dit bij moeten houden. Gewoon om te kijken bij onverwachtse uitgaven waar er nog wat te besparen valt.
er zijn ook mensen die juist alles goedkoop halen zodat ze weten dat ze zichzelf een x keer per maand wel die bak lekkere kwark kunnen veroorloven.
Dan heb je nog mensen die het bijhouden om te voorspellen wat ze kunnen gaan uitgeven of met de inschattingen voorspellingen doen over hoe je de toekomst ingaat. Ik ken er zelfs die daadwerkelijk alles van uitgaven bijhouden inclusief de komende geplande uitgaven en inkomsten om voorspellingen te doen over wanneer ze met (vervroegd) pensioen kunnen met dezelfde levensstijl.
En zo heb je veel redenen om het wel bij te houden.

Heb je zat geld en t boeit je niet want je komt toch wel elke maand uit dan hou je het niet bij. Het is denk ik net wat iemand zelf wil en het gaat bij velen echt niet om "dat weekje wel of geen vakantie".

Iedereen doet t bijhouden of niet bijhouden voor zijn eigen doel of reden. Maar veelal gaat t niet om t bakkie kwark oid.

Just my opinion... :)

Een grote groep mensen moet ieder dubbeltje drie keer omdraaien om rond te komen. Die groep kan het niet veroorloven om niet zijn uitgaven bij te houden, omdat deze anders simpelweg niet rondkomt.

Skirre tijden bro, daarom eet ik alleen nog Skyrr.

Verschillen zijn hier zo groot, is deels ook gewoon prijsbewust zijn. Al vind ik het wel snel zonde ja.

Een grote groep mensen moet ieder dubbeltje drie keer omdraaien om rond te komen. Die groep kan het niet veroorloven om niet zijn uitgaven bij te houden, omdat deze anders simpelweg niet rondkomt.

Dacht dat Nederland een rijk land was. :(

Dacht dat Nederland een rijk land was. :(
Dankzij jou chef betaal ik nu bijna 3x zoveel aan energie, heb geen geld meer over voor gear straks.

Ik wil wel in roebels of crypto betalen, maar onze homo overheid is het daar niet meer eens.

Dankzij jou chef betaal ik nu bijna 3x zoveel aan energie, heb geen geld meer over voor gear straks.

Ik wil wel in roebels of crypto betalen, maar onze homo overheid is het daar niet meer eens.

Ja, die sancties lijken jullie meer te raken dan ons. Ironisch.

Ik kan alleen niet meer naar de McDonalds :( en eten is misschien een beetje duurder geworden maar dat was met zogenaamde corona ook al.

Echt mongooltjes die Westerlingen… Neem Netflix: ik betaalde eerst maandenlang gewoon netjes zo een familie abonnement voor 1000 rub per maand. Toen sloten ze ons af en nu kijken we alsnog Netflix, maar dan via een piratenaccount voor 150 rub per maand. Tel uit je winst.

Ik kan alleen niet meer naar de McDonalds :( en eten is misschien een beetje duurder geworden maar dat was met zogenaamde corona ook al.

Echt mongooltjes die Westerlingen… Neem Netflix: ik betaalde eerst maandenlang gewoon netjes zo een familie abonnement voor 1000 rub per maand. Toen sloten ze ons af en nu kijken we alsnog Netflix, maar dan via een piratenaccount voor 150 rub per maand. Tel uit je winst.
Geef je groot gelijk als het aan mij ligt mail ik poetin en mag ie mijn huis wel voorzien van energie betaal wel hoe die wilt, maja onze overheid denkt alleen aan zichzelf.

Kipgehakt bij Lidl (400g) is alweer 50ct duurder, nu 4,19 ipv 3,69. de 3,69 was recent ook al verhoogd vanaf dacht 3,29.

Idd de manier hoe onze overheden dit aanpakt is echt mongolisch en halfbakken en met een gelatine ruggegraat...

Wtf brinta is nu 2 euro per pakje.

Terug
Naar boven