Met varkenseiwit, waar moet ik dan aan denken? Collagaan?Hier in Nederland ook, stond ook niet vermeld op de bon. Was ooit met keuringsdienst van waarde oid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met varkenseiwit, waar moet ik dan aan denken? Collagaan?Hier in Nederland ook, stond ook niet vermeld op de bon. Was ooit met keuringsdienst van waarde oid.
Geen idee ik weet nog wel dat dat nodig was zodat het water wat ze erin spuiten erin blijft zitten.Met varkenseiwit, waar moet ik dan aan denken? Collagaan?
Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.
![]()
Zo te zien geef jij iig niet veel uit. Treurig bordje voedsel zeg
Je moest eens weten bruhhVergeet niet dat er ook mensen zijn die krap zitten en dit bij moeten houden. Gewoon om te kijken bij onverwachtse uitgaven waar er nog wat te besparen valt.Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.

Een grote groep mensen moet ieder dubbeltje drie keer omdraaien om rond te komen. Die groep kan het niet veroorloven om niet zijn uitgaven bij te houden, omdat deze anders simpelweg niet rondkomt.Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.
Skirre tijden bro, daarom eet ik alleen nog Skyrr.Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.
Verschillen zijn hier zo groot, is deels ook gewoon prijsbewust zijn. Al vind ik het wel snel zonde ja.Vind het persoonlijk van behoorlijke skirrheid getuigen als mensen elke dag/week/maand precies gaan lopen bijhouden wat ze uitgeven. Wat moet je ook met die informatie? Ga je dan aan het einde van het jaar voor 2 weken op vakantie ipv 1 week omdat je maandelijks 50 euro hebt bespaard omdat je de goedkoopste kwark bent gaan kopen ipv de lekkerste? Nou, joepie.
Een grote groep mensen moet ieder dubbeltje drie keer omdraaien om rond te komen. Die groep kan het niet veroorloven om niet zijn uitgaven bij te houden, omdat deze anders simpelweg niet rondkomt.

Rijk land? Was dat maar zoDacht dat Nederland een rijk land was. Maar blijkbaar is iedereen dus arm.Treurig

Dankzij jou chef betaal ik nu bijna 3x zoveel aan energie, heb geen geld meer over voor gear straks.
Dankzij jou chef betaal ik nu bijna 3x zoveel aan energie, heb geen geld meer over voor gear straks.
Ik wil wel in roebels of crypto betalen, maar onze homo overheid is het daar niet meer eens.
en eten is misschien een beetje duurder geworden maar dat was met zogenaamde corona ook al. Geef je groot gelijk als het aan mij ligt mail ik poetin en mag ie mijn huis wel voorzien van energie betaal wel hoe die wilt, maja onze overheid denkt alleen aan zichzelf.Ja, die sancties lijken jullie meer te raken dan ons. Ironisch.
Ik kan alleen niet meer naar de McDonaldsen eten is misschien een beetje duurder geworden maar dat was met zogenaamde corona ook al.
Echt mongooltjes die Westerlingen… Neem Netflix: ik betaalde eerst maandenlang gewoon netjes zo een familie abonnement voor 1000 rub per maand. Toen sloten ze ons af en nu kijken we alsnog Netflix, maar dan via een piratenaccount voor 150 rub per maand. Tel uit je winst.
Idd de manier hoe onze overheden dit aanpakt is echt mongolisch en halfbakken en met een gelatine ruggegraat...Ja, die sancties lijken jullie meer te raken dan ons. Ironisch.
Ik kan alleen niet meer naar de McDonaldsen eten is misschien een beetje duurder geworden maar dat was met zogenaamde corona ook al.
Echt mongooltjes die Westerlingen… Neem Netflix: ik betaalde eerst maandenlang gewoon netjes zo een familie abonnement voor 1000 rub per maand. Toen sloten ze ons af en nu kijken we alsnog Netflix, maar dan via een piratenaccount voor 150 rub per maand. Tel uit je winst.
Collageen heet het. Maar welke vorm van varkenseiwit zou ik niet weten, denk het goedkoopste.Met varkenseiwit, waar moet ik dan aan denken? Collagaan?
Nepmerk kopen.
Zal er is naar kijken, mijn ah basic havermout is nu al 0,69Nepmerk kopen.
Mijn cheap havermout ging zomaar van 0,79 naar 0,69 🤔