- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1200 per maand? Woon je met 12 in een huis?Poeh. Ik wel hoger denk ik. Nooit exact berekend. In het gezin sowieso 1200 aan alledaagse boodschappen en ik apart nog 100 euro kip per maand.
1300
Stel dat je met 5 personen bent. En die willen 4x per dag iets eten. Elke dag weer. Dan heb je het over zo'n 600 persoons-eetmomenten. En dus 2E per persoon per keer. Dat red jij vast ook wel eens, toch?
Je spelt koekjes chips chocola verkeerd 😋Eiwitshake supplementen en saus niet meegeteld
150/200 pm ofzo 😁
Hahahaha extraatjes zijn idd niet meegerekend 🤣
Overmacht 😌
In bulk kost me zo'n 120-170eu per maand. Per kg 6,50 voor rund gehakt, 10 voor biefstuk, 5,50 voor kipfilet eieren gratis, verder alles met sticker, alles houdbaar in bulk etc komt maar heel zelden voor dat iets koop terwijl het niet in aanbieding is of het moet altijd goedkoop zijn
Reken kosten voor enkele keren met mn vriendin uit als uitstapjes ipv voeding, whey bij supplementen,
Ik kan best een tijdje teren op de 25kg zakken rijst bijvoorbeeld & bijna elke dag als ik naar huis rij vanuit werk kom ik langs appie en coop daar loop ik vlug doorheen voor alles met anti verspilling sticker, had laatst kabeljauwfilet met 85% korting van appie. Voeding hoeft niet perse duur te zijn als beetje technisch inkooptHoeveel eet je dan? 1500kcal per dag? Of 3x havermout