Fitness Seller

Hoeveel zwaarder na een bulk?

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
440
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hey hey ik vroeg me af wat jullie ongeveer aankomen aan spiermassa na een bulk.
Ik heb het gevoel dat ik elke keer op hetzelfde uit kom en niet echt vooruitgang boek ik ben 1.82 en weeg nu 79 kilo wel aardig droog maar vind het bijzonder laag als ik mezelf soms Vergelijk tegenover mensen een mindere fysiek die makkelijk 85 wegen.
Ik track elke trainen/voeding en track men gewicht dagelijks.
Het kan ook gewoon tussen me oren zitten en dat ik men eigen progressie niet zie.

Hoe gaan je bulk en cut steeds? Tot welke gewichten, hoe lang. Wanneer bepaal je of je gaat cutten of bulken?

Ik heb het gevoel dat ik elke keer op hetzelfde uit kom en niet echt vooruitgang boek ik ben 1.82 en weeg nu 79 kilo wel aardig droog maar vind het bijzonder laag als ik mezelf soms Vergelijk tegenover mensen een mindere fysiek die makkelijk 85 wegen.
Het kan ook gewoon tussen me oren zitten en dat ik men eigen progressie niet zie.
Hoeveel woog je aan het begin van je bulk?

Verhoog je kcals met 200-250 pd tot je stagneert. Zo kun je redelijk lean bulken, zonder snel vet en vochtig te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaan je bulk en cut steeds? Tot welke gewichten, hoe lang. Wanneer bepaal je of je gaat cutten of bulken?
Nou eigenlijk als ik mezelf wa te dik vind worden wanneer ik in de spiegel kijk dan vind ik het tijd om te cutten en bulken eigenlijk netzo wou nu nog 2 weken cutten waarschijnlijk om een goed punt te hebben voor en lange lean bulk

Hoeveel woog je aan het begin van je bulk?
Rond de 83/84

Verhoog je kcals met 200-250 pd tot je stagneert. Zo kun je redelijk lean bulken, zonder snel vet en vochtig te worden.
Ja dat is ook precies wat ik van plan ben nu wil nog iets droger worden zodat ik hopelijk wel en jaar lang kan knallen met 100/200 boven men behoefde

Je weegt 79 volgens je openingspost en woog 83/84 aan het begin van je bulk?😅 dat klopt niet; dan eet je niet genoeg en zit je op een calorie minus.

Je wil droger worden in een bulk?
Ownee Sorry las het verkeerd ik woog ongeveer 78 toen

Je weegt 79 volgens je openingspost en woog 83/84 aan het begin van je bulk?😅 dat klopt niet; dan eet je niet genoeg en zit je op een calorie minus.

Je wil droger worden in een bulk?
Bedoel komende 2 weken nog cutten om vervolgens te lean bulken voor en lange periode

Dus je weegt nu 79 en begin bulk 78?
Ik woon 78 kilo bijna en jaar geleden na de cut en ben gaan bulken tot 83/84 en ben nu vanaf december weer aan het cutten en zit nu op 79

Oke helder, dan wat Bull zegt.. kcal langzaam opvoeren👌🏻

Als je beetje weet hoe je moet bulken bulk je door tot eetlust weg is/vermoeidheid ellende begint. Als je bf% te hoog is was start shape slecht en/of je kcal overschot te hoog.

10 weken bulken en 20 weken cutten ga je jaarlijks geen massa aanzetten. Bulk eens 40/50/60 weken achter elkaar met een onderhoud kcal ertussen als eetlust ellende begint en je zet daadwerkelijk spiermassa aan.

10kg in 10 weken aankomen is een ticket naar vet worden.

Als je beetje weet hoe je moet bulken bulk je door tot eetlust weg is/vermoeidheid ellende begint. Als je bf% te hoog is was start shape slecht en/of je kcal overschot te hoog.

10 weken bulken en 20 weken cutten ga je jaarlijks geen massa aanzetten. Bulk eens 40/50/60 weken achter elkaar met een onderhoud kcal ertussen als eetlust ellende begint en je zet daadwerkelijk spiermassa aan.

10kg in 10 weken aankomen is een ticket naar vet worden.
Ja uit men vorige bulk heb ik inderdaad gemerkt dat ik wat te hoog heb gezeten in calorieën waarsoor ik mezelf snel weer te dik vond
Zoals jullie zeggen ga ik elke 2 weken iets meer eten tot ik minimaal aankom en hoop dit dan en jaar lang vol te houden

6 maanden bulken om vervolgens weer 2 maand cutten lijkt mij inderdaad niet goed voor de progressie

Zoals jullie zeggen ga ik elke 2 weken iets meer eten tot ik minimaal aankom en hoop dit dan en jaar lang vol te houden
Wie zegt dit dan, want hier klopt ook niks van.

Je eet pas meer als je lichaam daarom vraagt (gewichtstagnatie is niet leidend hierin) en dat kan na 2 weken zijn, maar ook na 10 weken.

Wil je keer een goed resultaat —> zoek een coach en leer de basic, daarna kan je dit zelf.

Wie zegt dit dan, want hier klopt ook niks van.

Je eet pas meer als je lichaam daarom vraagt (gewichtstagnatie is niet leidend hierin) en dat kan na 2 weken zijn, maar ook na 10 weken.

Wil je keer een goed resultaat —> zoek een coach en leer de basic, daarna kan je dit zelf.
Ja ik moet mijn onderhoud op zoeken en daar net iets boven gaan zitten lijkt me.
Ik ga me daar op te focussen.
Had laatst wel geïnformeerd naar en coach maar dat was en beste hap uit men portomonee.

Ja ik moet mijn onderhoud op zoeken en daar net iets boven gaan zitten lijkt me.
Ik ga me daar op te focussen.
Had laatst wel geïnformeerd naar en coach maar dat was en beste hap uit men portomonee.
Precies doen wat je hier zegt🤗
Ja en dan moet je ook nog een ‘goede’ coach zien te vinden. +100 euro per maand ben je zowieso wel kwijt!

Dit zijn excuusjes. Jaren vooruit pielen en geen resultaat is duurder.

1x per maand weekendje maar thuis blijven en de kosten van een coach zijn betaald, je hebt je prioriteiten momenteel ergens anders.

1x per maand weekendje maar thuis blijven en de kosten van een coach zijn betaald, je hebt je prioriteiten momenteel ergens anders.
Nouja die gene vroeg 250/300 p/m dat was mij iets te prijzig en ik wil ook niet een random coach van Instagram plukken waar je er 300 per dag van ziet

Nouja die gene vroeg 250/300 p/m dat was mij iets te prijzig en ik wil ook niet een random coach van Instagram plukken waar je er 300 per dag van ziet
Dus als 1 iemand bedrag x vraagt dan ga je niet verder zoeken?

Dan heb je dus ook weinig doorzettingsvermogen, talloze coaches die 100-150€ pm vragen.

Haha je zegt het een beetje kort door de bocht maar ben het wel met je eens. Vooral dat een jaar pielen veel meer geld kost.
Nee joh zoveel kost een coach niet. Jij zit denk ik bij JVDH ofzo te kijken @wovano begint zijn pakketen met €100

Dus als 1 iemand bedrag x vraagt dan ga je niet verder zoeken?

Dan heb je dus ook weinig doorzettingsvermogen, talloze coaches die 100-150€ pm vragen.
Ja maar hoe weet ik welke er nou daadwerkelijk veel verstand van heeft iedereen lijkt letterlijk zichzelf een coach te vinden tegenwoordig.
Maar ik zal eens goed gaan kijken op het forum hier bedankt voor de tip.

Haha je zegt het een beetje kort door de bocht maar ben het wel met je eens. Vooral dat een jaar pielen veel meer geld kost.

Nee joh zoveel kost een coach niet. Jij zit denk ik bij JVDH ofzo te kijken @wovano begint zijn pakketen met €100
Goeie tip Dankjewel ik ga er achteraan

Terug
Naar boven