XXL Nutrition

hoge hartslag bij clenbuterol

je kan met je eigen stofwisseling ook vet verbranden zonder cardio te doen.... :rolleyes:

Black Knight zei:
Bijwerkingen zijn meestal alleen de eerste 10 dagen. Even wennen:)
Zou het wel rustiger opbouwen, ook omdat clen een halfwaardetijd heeft van een paar dagen (72 uur dacht ik). Dus na 72 uur zit je pas op een maximale werkzame dosis.

2 dagen op/2 dagen af hoeft niet, je kunt beter 3 weken op 3 weken af doen als je na 3 weken nog niet het gewenste resultaat bereikt hebt. Na 3 weken zijn je receptoren namelijk afgestompt en het duurt zeker 3 weken voor ze weer gevoelig zijn.

Clen heeft een halvewaardetijd van 35 uur.

Black Knight zei:
Bijwerkingen zijn meestal alleen de eerste 10 dagen. Even wennen:)
Zou het wel rustiger opbouwen, ook omdat clen een halfwaardetijd heeft van een paar dagen (72 uur dacht ik). Dus na 72 uur zit je pas op een maximale werkzame dosis.

2 dagen op/2 dagen af hoeft niet, je kunt beter 3 weken op 3 weken af doen als je na 3 weken nog niet het gewenste resultaat bereikt hebt. Na 3 weken zijn je receptoren namelijk afgestompt en het duurt zeker 3 weken voor ze weer gevoelig zijn.

Nahja..kben nu precies 8dagen bezig, enne...kmoet zeggen dat toen ik 3,5 spiropentje zat...zo'n 0,07 mcg....ik in de metro zat en me hart deed toen echt BOENKEBOENK!!! 2 dagen drna maar heeel voorzichtig geprobeerd om t iets je op te krikken...naar 4 tabletjes...dus 0,08...dat ging prima! Ik heb weer na 2 dagen (vandaag dus) 4,5 op...en om heel eerlijm te wezen..ik voel dr niet zo heel veel meer van???...zal ik dus maar naar de 5 proberen te werken? of wordt dat te gevaarlijk???

Wat is bij jullie de maximale dosis? Kheb namelijk het idee dat me lichaam zich net als met ephedrine zich HEEL snel heeft aangepast. Iemand nog tips,aanmerkingen?

5 tabs is goed te doen, is niet speciaal gevaarlijk ofzo. de dosis voor mannen ligt zo rond de 5-8 tabs dus 100-160mcg clen per dag.

persoonlijk zou ik niet hoger dan 100mcg gaan, tenzij je er echt niet gevoelig voor bent. maar dat geldt niet voor jou zo te lezen.

Terug
Naar boven