XXL Nutrition

Hoge hartslag, dorst, hoofdpijn na kuur (3weken klaar met nakuur)

michelm1989

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb net mijn eerste kuur achter de rug van 10 weken test e 250 bold 200 en 20mg dbol voor 4 weken. Dit is allemaal goed bevallen en ik heb netjes 3 weken nagekuurd met nolvadex. Dit nu zo'n 3 weken geleden.

Ik heb op mijn lichaam extra te ondersteunen na mijn nakuur gebruik gemaakt van een test. booster en kre-alkalin. Sinds vorige week heb ik last van hoofdpijn, een droge mond (hele dag dorst) en een hartslag van 70-85 in rust en ik ben snel buiten adem.

Ik ben nu 4 dagen gestopt met de test. booster en kre-alkalin om te kijken of het afneemt. Ik maak nog wel gebruik van amino's, whey shake en me omega en houd me diet op 3500 kcal. Tot nu toe is het niet minder geworden.

Heeft iemand ervaring met dit gebeuren? En zou dit kunnen komen door de tes. booster? Of zou dit gewoon een bijwerking kunnen zijn van de (na)kuur?

Bvd,
Michel

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb net mijn eerste kuur achter de rug van 10 weken test e 250 bold 200 en 20mg dbol voor 4 weken. Dit is allemaal goed bevallen en ik heb netjes 3 weken nagekuurd met nolvadex. Dit nu zo'n 3 weken geleden.

Ik heb op mijn lichaam extra te ondersteunen na mijn nakuur gebruik gemaakt van een test. booster en kre-alkalin. Sinds vorige week heb ik last van hoofdpijn, een droge mond (hele dag dorst) en een hartslag van 70-85 in rust en ik ben snel buiten adem.

Ik ben nu 4 dagen gestopt met de test. booster en kre-alkalin om te kijken of het afneemt. Ik maak nog wel gebruik van amino's, whey shake en me omega en houd me diet op 3500 kcal. Tot nu toe is het niet minder geworden.

Heeft iemand ervaring met dit gebeuren? En zou dit kunnen komen door de tes. booster? Of zou dit gewoon een bijwerking kunnen zijn van de (na)kuur?

Bvd,
Michel

Van kre-alkalyn krijg je 'cotton-mouth', zal na een week of 2 moeten afnemen maar is verder niets raars. Verder kun je wellicht denken aan het normaliseren van de hormoonspiegel.

Kijk het even aan.

Hallo,

Bvd,
Michel

Test e 250 kan ik nog inkomen maar bold op 200 en Diana op 20? Je bent vast tevreden met heel er weinig :o. Had je die twee evengoed niet kunnen nemen.

Heb je, je bloeddruk gemeten?

Hoe zijn je resultaten van je kuur?

Idd erg laag gedoseerd. De bold op 200 doet sowieso niks nee.

Maar dat vroeg je niet.

Ik geloof niet in supps dus kan je niet veel vertellen. Maar je moet het wel merken dan dat het afneemt als je stopt.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal en bedankt voor de snelle reacties. Ik was niet uitgetypt over de dbol. Het was w1 20mg, w2 30mg, w3 40mg en wk4 30mg. Inderdaad laag gedoseerd maar ik wou aankijken hoe mijn lichaam op deze stoffen reageert ivm gyno en andere bijwerkingen. Toen ik klaar was met de dbol merkte ik ook een flinke dip.

Ik ben van de 76 naar de 82 gegaan en 2% in vet gestegen.

Ik heb mijn bloeddruk gister gemeten.
115/76 met een hartslag van 74. Bloeddruk dus in orde en hartslag gaat weer omlaag. Wel geeft het apparaat aan hartritmestorenis maar dat geloof ik niet. Zal de volgende keer wel weg zijn.

Mvg,
Michel

Terug
Naar boven