AndroidHealthClinic

Hoge hartslag in rust

kikkertie

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
Heren,

Na mijn eerder aanvaring met hoger bloeddruk vorig jaar houd ik mijn bloeddruk dus goed in de gaten uit voorzorg.

Deze is verder ok , gemiddeld: 130/78.

Alleen nu merk ik aan dat apparaat dat me hartslag aardig hoger ligt dan normaal.

In rust met pieken rond de 90/95 Bpm, gemiddeld een beetje rond de 75/80.
Normaal is voor mij 60/65 Bpm.

Herkennen mensen dit ,of moet ik me zorgen gaan maken?

Kuur is Test-E only voor 12 weekies en zit nu in me 4de week.
Merk voor de rest nog weinig alleen een bizarre pomp tijdens de training.
Kom net uit de cut en heb dus flink ge-cardioo,t afgelopen maanden, op het moment beperk ik dat tot 2 a 3 PW x 20 min. HITT na de training.

kloppen je stats dan?

Het beste kun je je rusthartslag het 's ochtends na wakker worden bepalen terwijl je nog in bed ligt. Dit een aantal dagen doen. Als deze hartslag het 's ochtends dan beduidend hoger is dan kun je last hebben van overtraining.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, me stats zijn 98/99 kilo 17% VP

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Het beste kun je je rusthartslag het 's ochtends na wakker worden bepalen terwijl je nog in bed ligt. Dit een aantal dagen doen. Als deze hartslag het 's ochtends dan beduidend hoger is dan kun je last hebben van overtraining.

S,ochtends net na ontwaken is die lekker rustig :D onder de 60 nog wel.

Je bent 20kg afgevallen met een daling in vp van 4% ? of je stats waren sowieso onzin?

Kom van 114 kilo af Vp was toen iets van 23/24% (als het niet meer was)

Hier een pic. van de 114 kilo :D

Zeg maar wat VP% was,

S6304114.JPG

Ben trouwens wel een stevige roker , weet eigenlijk niet wat voor invloed dat er verder op kan hebben?

Ja weet het ,is nie gezond, maar stoppen is moeilijk he.

Ben trouwens wel een stevige roker , weet eigenlijk niet wat voor invloed dat er verder op kan hebben?

Ja weet het ,is nie gezond, maar stoppen is moeilijk he.

Onzin, je wil gewoon niet stoppen. als je zelf wil stoppen stop je gewoon,niet als anderen het willen.

Onzin, je wil gewoon niet stoppen. als je zelf wil stoppen stop je gewoon,niet als anderen het willen.

Inderdaad stoppen is het probleem echt niet.:rolleyes:
Maar hitt in een kuur is niet echt handig he.
je hart is ook een spier. gewoon rustig cardio wil wel maar hitt raad ik echt wel af.

Lijkt me niet echt gezond als je hartslag te hoog is.

Langs de andere kant , hartslag hoger = meer verbranding in rust , dacht ik toch :)

Inderdaad stoppen is het probleem echt niet.:rolleyes:
Maar hitt in een kuur is niet echt handig he.
je hart is ook een spier. gewoon rustig cardio wil wel maar hitt raad ik echt wel af.

Ok, zal de cardio om gaan gooien naar wat rustig een half uurtje op lager tempo, had dit al een x gelezen jah.

Mijn hartslag is on cycle ook 20 slagen hoger dan normaal dus in dat opzicht zal je niet anders dan anderen zijn. Of het goed is...vast niet :P

Ik heb ook tijden dat mn bloeddruk rond de 17/10 ligt, gaat wel weer weg :)
Zeker geen alcohol gaan drinken dan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven