ongewenst penetreren van iemand's lichaam met een voorwerp valt volgens mij nog steeds onder verkrachting, indien je een manier vindt (zonder verdoving toe te dienen, want dan maak je je schuldig aan een hele andere misdaad) om van begin af aan geen weerstand te krijgen van dat kind en geen schade te doen aan diens lichaam zie ik er intrinsiek ook geen probleem mee. (wederom los van maatschappelijke context, voor dat verloren gaat aan degenen die nu pas beginnen lezen)
(iets zegt me overigens dat het best moeilijk is om met een gemiddelde penis een kind pijnloos (laat staan aangenaam) te penetreren, en al 100% zeker een baby

)
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------
ps: iemand die zo ziek is om zijn baby te penetreren (via gewenning, indien dit uberhaubt mogelijk zou zijn, zodat er geen sprake is van verkrachting) met als doel het een coïtuspop te maken, wanneer toegestemd seksueelcontact tussen ouderen en kinderen wettelijk en aanvaard is, is nog steeds zo ziek om zn baby te verkrachten met als doel het een coïtuspop te maken wanneer dit onwettelijk is.
Enige verschil tussen beiden situaties is dat in situatie 1 de baby er geen mentale schade aan overhoudt en de persoon er mee wegkomt en in situatie 2 de baby er wel mentale schade aan overhoudt en de persoon heel misschien gestraft wordt..