Fitness Seller

Hogeschool Rotterdam (HES)

  • Topic starter Big-J
  • Startdatum
  • Reacties 129
  • Weergaven 17K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Ik ben alleen big in de vorm van lang (203cm;))

Maar gewoon volgend schooljaar aan het begin een xtje of vreten bij de eur..


kan ook...of in de vakantie?
Wil deze studerende buffels weleens in het echt zien ;)
 
Begin nieuwe schooljaar zal ik ook niet op school zijn. 1 dag in de week en ik weet niet hoe die dag eruit gaat zien, 1 ding weet ik wel: dat ik me tijd dan waarschijnlijk goed kan gebruiken:P
 
Ik heb me ingeschreven bij HES, alleen niet die van Rotterdam maar Amsterdam. En ik studeer dan Accountancy :)
 
Waarom willen jullie elkaar allemaal zo graag ontmoeten?
 
Vorig jaar Fysio gedaan op het Museumpark, ben na een paar maandjes helaas gestopt. In september begin ik met Communicatie op de Kralingse Zoom.

haha, volgens mij heb ik jou bij het introkamp fysiotherapie gesproken.
Grappig dat ik je hier op het forum zie ook :P
 
Zit ook op de HES alleen dan in amsterdam!
 
Vandaag m'n indoor introductie gehad (SMM).. ze hebben van 08:30 tot 17:05 bezig weten te houden.. jesus wat een lange dag. Maar was wel geinig.. Volgende week 3 dagen ardennen, dat gaat wel wat worden denk :)
 
Kstudeer ook op Hes maar dan in in A'dam;), IBM doe ik trouwens
 
Gisteren mijn introdagje gehad op de HES (R'dam).
Kwam 2 uur te laat; goed begin.
Volgende week kamperen...moet daar 150€ voor neerleggen, ongehoord gewoon.
 
2 jaar geleden was het nog gratis :roflol:
 
Gisteren mijn introdagje gehad op de HES (R'dam).
Kwam 2 uur te laat; goed begin.
Volgende week kamperen...moet daar 150€ voor neerleggen, ongehoord gewoon.

Ik 200 zelfs.. en is idd verplicht
 
Ook, erasmus uni!! Lekker eten daar bij de turk op het kruispunt ;)
 
Vandaag m'n indoor introductie gehad (SMM).. ze hebben van 08:30 tot 17:05 bezig weten te houden.. jesus wat een lange dag. Maar was wel geinig.. Volgende week 3 dagen ardennen, dat gaat wel wat worden denk :)

SMM is echt een k*tstudie. Commerciele economie. Alleen dan met gym op vrijdagochtend :roflol:
 
Hogeschool Rotterdam is toch de HOR, niet de HES? :S qua afkorting voor zo ver ik weet.. zit er ook maar pas 2 jaar op school op de G.J. de jonghweg bij Coolhaven.
 
Laatst bewerkt:
Hogeschool Rotterdam is toch de HOR, niet de HES? :S qua afkorting voor zo ver ik weet.. zit er ook maar pas 2 jaar op school op de G.J. de jonghweg bij Coolhaven.

De Hogeschool Rotterdam en de HES zijn zo'n vijf jaar geleden gefuseerd en toen is dat nieuwe gebouw voor de HES (bij de Erasmus) er gekomen.

Ikzelf heb altijd aan de HES gestudeerd, maar zelfs nog de fusie meegemaakt.
 
Hogeschool Rotterdam is toch de HOR, niet de HES? :S qua afkorting voor zo ver ik weet.. zit er ook maar pas 2 jaar op school op de G.J. de jonghweg bij Coolhaven.

HRO...

Ik ben daar vorig jaar afgestudeerd :)

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Gisteren mijn introdagje gehad op de HES (R'dam).
Kwam 2 uur te laat; goed begin.
Volgende week kamperen...moet daar 150€ voor neerleggen, ongehoord gewoon.

Ik 200 zelfs.. en is idd verplicht


:D Ik weet niet meer hoeveel het voor mij was maar... ik kreeg er ook nog een studiepunt voor :rolleyes:
 
Zit op wijnhaven 107 volgens mij, of 61. In ieder geval niet in dat hippie gebouw..
 
Back
Naar boven