AndroidHealthClinic

Holleeder komt vrij: geen vervolging voor betrokkenheid liquidaties

Holleeder omleggen heeft voor criminelen ook nadelen vanwege de aandacht die daarbij komt.
Hoe duur een nieuw paspoort is weet ik niet en denk niemand van ons hier maar ik denk dat Willem ook aardig wat centjes heeft.
Ik zie willem nog wel naar een uithoek van een gek land vertrekken er zijn genoeg criminelen die dat gedaan hebben en daar hoor je nooit meer wat van.
Maar het is allemaal speculatie mischien zien we hem binnenkort wel tussen de rouw berichten wie weet.

Een nieuw paspoort is voor Holleeder geen enkel probleem, is goed te betalen, maar daar begint het pas.
Holleeder is natuurlijk wel een criminineel met de reputatie veel liqduidaties op zijn naam te hebben als opdrachtgever.
Dat brengt vijanden met zich mee, niet alleen familie en vrienden, maar ook zakelijke belangen die geschaad zijn.

De man is Nederlands meest bekende criminieel, zelfs in het buiteland kan hij per toeval herkent worden en gelekt worden.

Als mensen Holleeder maar genoeg wil hebben om Holleeder te pakken, word die gepakt ;)

Holleeder zal een tijdje gaan onderduiken en het inderdaad moeilijk krijgen; twee aanwijzingen: zijn brakke gezondheid, plus dat zijn 'beschermengelen' het ook zwaar hebben.

Ook zijn connecties in de boven-/zakenwereld zijn de laatste jaren aangepakt.

In hoeverre de Joegoslaven of andere buitenlandse maffia hem nog 'naar het leven staan' weet ik niet ...

Ik begrijp wel de zorg van het OM overigens.

Laatst bewerkt:
Zou mooi zijn , als hij de gevangenis port uit loopt en neergeknald wordt :D

In Nederland wordt de onderwereld altijd nog te veel geromantiseerd.
Er zijn er verdomd weinig die er goed mee weg komen en zorgeloos kunnen genieten van hun geld. Damn in de EBI zitten op speciaal regime waar Holleedeer lang heeft gezeten. Daar moet je toch niet aan denken 22 uur per dag op cel en alleen luchten en zonder iemand recreatie. Een andere crimineel die daar lange tijd heeft gezeten omschreef het ook als zware geestelijke marteling.

In Nederland wordt de onderwereld altijd nog te veel geromantiseerd.
Er zijn er verdomd weinig die er goed mee weg komen en zorgeloos kunnen genieten van hun geld. Damn in de EBI zitten op speciaal regime waar Holleedeer lang heeft gezeten. Daar moet je toch niet aan denken 22 uur per dag op cel en alleen luchten en zonder iemand recreatie. Een andere crimineel die daar lange tijd heeft gezeten omschreef het ook als zware geestelijke marteling.

Mee eens, omdat simpel gezegd in de onderwereld 'het recht van de sterkste' geldt.

Trouwens, Holleeder is niet voor niets 'zo ver gekomen' als-ie geen ongelofelijk doorzettingsvermogen en geestelijke hardheid bezit ...

Dat is ook zo!

NOS journaal 18.00 uur maakt er ook melding van dat hij vrij komt.

zelfs de speld maakt er melding van :)

http://www.speld.nl/2012/01/02/regi...ng’-verrast-door-vrijlating-willem-holleeder/

Regisseur ‘De Heineken ontvoering’ verrast door vrijlating Willem Holleeder
Maarten Treurniet: “Mij was verteld dat deze sympathieke meneer levenslang vast zou zitten.”

de reacties ook :
Joe Goslave • 2 januari 2012, 18:04

Treur niet Maarten, die belofte kan nog gestand gedaan….

Willem • 2 januari 2012, 18:21
Weest niet getreurd Maarten, maar wel bevreesd..

zo droog de speld altijd. :)

Ik gok dat Holleeder als eerste bij de regisseur van de heineken ontvoering langs gaat :p

ik zat in dezelfde gevangenis als hij, zei keer tegen hem hey holleeder ken je die mop? willem enstra in een envelop. toen moest ie lache.. hij kocht ook altijd eten voor iederen patat en kippekepote enzo

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou toch wel de kop van die regisseur willen zien als het de bel hoort uit zijn raampje kijkt en dit ziet;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet je wat ik nou niet snap?

Dat 2 van de machtigste families van Nederland er niet voor hebben kunnen zorgen dat Holleeder 'opgeruimd' werd.

Mijns insziens beschikt De Neus dus over zulks belangrijke of compromitterende informatie, dat zelfs de top van 'de bovenwereld' in NL het niet lukt om hem voorgoed uit te schakelen: want, kennis is macht. ;)

En als je niet begrijpt waar ik het over heb ... ga dan googlen (alles wat op internet staat is waar toch?) :D

Terug
Naar boven