PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Holleeder omleggen heeft voor criminelen ook nadelen vanwege de aandacht die daarbij komt.
Hoe duur een nieuw paspoort is weet ik niet en denk niemand van ons hier maar ik denk dat Willem ook aardig wat centjes heeft.
Ik zie willem nog wel naar een uithoek van een gek land vertrekken er zijn genoeg criminelen die dat gedaan hebben en daar hoor je nooit meer wat van.
Maar het is allemaal speculatie mischien zien we hem binnenkort wel tussen de rouw berichten wie weet.
Een nieuw paspoort is voor Holleeder geen enkel probleem, is goed te betalen, maar daar begint het pas.
Holleeder is natuurlijk wel een criminineel met de reputatie veel liqduidaties op zijn naam te hebben als opdrachtgever.
Dat brengt vijanden met zich mee, niet alleen familie en vrienden, maar ook zakelijke belangen die geschaad zijn.
De man is Nederlands meest bekende criminieel, zelfs in het buiteland kan hij per toeval herkent worden en gelekt worden.
Als mensen Holleeder maar genoeg wil hebben om Holleeder te pakken, word die gepakt