AndroidHealthClinic

Home Gym Beginner.

Home gym is een investering, en geloof mij goedkoop is duurkoop. Als je zoiets simpel koopt ga je het je echt beklagen want traint helemaal niet fijn. En met dat bankje alleen kan je vrijwel niets. Lees het nu pas van de gewichten, dat zou dan wel heel goedkoop zijn en zeker doen dan. De gewichtschijven zijn zo'n grote kost als je een home gym wil. Als je die op de kop kan tikken heb je al een serieuze besparing gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, even kleine update,

ben de spullen vandaag gaan halen.
alleen met het naar onder halen van het bankje was die uit z'n handen gevallen en nu is er 1 ding losgescheurd, dus nu even goed schuren, verf eraf en weer laten lassen. Omdat het bankje nu kapot is heeft hij me wat extra gewichten meegegeven en ook een dubbell + schroefsluitingen. Ook heb ik van de prijs nog €10 af kunnen dingen en heb dus het volgende gekregen voor €40:
Het bankje/bench
1 halterstang 30mm, 180cm, 10kg
1 dumbbellstang 30mm.
2x 1 Kg
2x 2 Kg
2x 3 Kg
4x 5 Kg
8x 10Kg
4x 15Kg
Totaal 172Kg Gewichten.

Goed(e)koop? :D:D

1.jpg

2.jpg

Ik vind het een goede koop. Helemaal als je roest niet erg vind. Misschien alles eens in een bak met cola gooien dan willen ze er nog weleens helemaal schoon uitkomen te zien.

Heb je misschien interesse om een keer 4 van die 10kg schijven te ruilen tegen 2 x 20kg die er netjes zwart uitzien en wat hoger zijn? Ik kan die namelijk goed gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

ben vandaag bezig geweest met schuren en spuiten, ging best goed, morgen nog een x spuiten en dan zien ze er weer uit als nieuw.

calimera, misschien, nu nog niet, hoef nu toch nog niet zoveel gewichten eraan te kunnen hangen :P
zou je misschien eens een foto kunnen sturen van die 2x20kg gewichten?

Terug
Naar boven