XXL Nutrition

Homegym Smithmachine / Powercage

Smith machine heeft geen vrije bewegingsbaan (barbell zit op rails). Hierdoor heb je minder mogelijkheden, altijd powercage nemen!

www.powercage.nl

Goede kwaliteit, goede prijs.

Smith zou ik je persoonlijk niet aanraden om, idd: bewegingsvrijheid. Lichaam en oefening moet de beweging bepalen, niet de machine.

• Topic Starter Topic Starter
Oke en welke van de bovenstaande cages?
Gezien er bij die ene een complete lat pull bij.zit.

Persoonlijk denk ik dat een latpully extra variatie kan geven in je oefeningen.
Dus zou ik zelf voor de eerste gaan.

Lat pulley is ook bij powercage een optie overigens. Eigenlijk kunnen ze maken wat je wilt, maatwerk schijnt er geen probleem te zijn.

Fitness seller site blijft bij mij altijd hangen dus kan niet bekijken wat je daar gezien had.
Overigens is fitness seller zeker geen verkeerde partij hoor.

Maar wat is precies het verschil tussen de bovenste en de onderste?
Buiten de latpulley om.

Ik heb de ruimte.
Dus gewoon de uitvoering met lat pulley nemen?
prijs is namelijk hetzelfde, maar snap de verschillen tussen die twee niet echt.

Ik heb de ruimte.
Dus gewoon de uitvoering met lat pulley nemen?
prijs is namelijk hetzelfde, maar snap de verschillen tussen die twee niet echt.

De lat pulley uitvoering bevat 125kg aan gewichten om mee te werken en een lat pulley, de andere niet?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 17:30 ----------

De andere uitvoering is werkelijk alleen functioneel als je ook gebruik gaat maken van al die (onnodige) hoeveelheden accessoires

Zou idd ook voor de optie met lat Pully gaan!

De smith machine van 999 euro kan je daarnaast nog als gewone powercage gebruiken. heb je 2 in 1. Zou die nemen.
Maar als je zelf al niet weet wat het verschil is vraag ik me af of je ooit wel eens in een sportschool bent geweest?

Daar ben ik zeker veel geweest, maar het gaat om het verschil tussen de bovenste 2 powercages.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:17 ----------

De lat pulley uitvoering bevat 125kg aan gewichten om mee te werken en een lat pulley, de andere niet?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 17:30 ----------

De andere uitvoering is werkelijk alleen functioneel als je ook gebruik gaat maken van al die (onnodige) hoeveelheden accessoires

Kijk daar heb ik tenminste iets aan.
Welke accessoires praten we dan over?

Daar ben ik zeker veel geweest, maar het gaat om het verschil tussen de bovenste 2 powercages.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:17 ----------

Kijk daar heb ik tenminste iets aan.
Welke accessoires praten we dan over?

Staat allemaal in de beschrijvingen van Fitness-Seller.nl

Het gaat hierbij vooral om allerlei ophang- en bevestigingsmogelijkheden van equipment, waaronder elastieken, banden, kettingen, weerstandsbanden, ophangbeugels, etceta. Allemaal dingen waar ik mijzelf afvraag of ik het OOIT zou gebruiken. Ik train nu al jaren in de powercage met latpulley en ik ben nooit iets tekort gekomen, anders dan dummbells die ik sinds een paar dagen erbij heb gekocht. Dit zijn de ironmaster dumbbells quick lock (verstelbaar van 4kg t/m 55kg per dumbbell).

Klinkt voor mij ook niet echt nodig die banden allemaal
Iemand die dit kan.bevestigen? Want dan spaar ik voor de cage met latpulley.

Ik word gek van zo'n vragen. Gebruik de zoekfunctie. Deze vraag wordt iedere dag tien keer besproken.

Antwoord is er inmiddels en zoekfunctie werkt niet lekker op ce mobiel.
Verder heb ik nooit met powerband gewerkt.

Na de cage komt er een cable cross.

Succes! Cable cross is ideaal, heb er zelf jammer genoeg de ruimte niet voor.

Terug
Naar boven