MuscleMeat

Homegym Smithmachine / Powercage

• Topic Starter Topic Starter
Komt goed!
Bedankt voor alle tips en uitleg, ik ga voor de cage met pulley!

Komt goed!
Bedankt voor alle tips en uitleg, ik ga voor de cage met pulley!

Als je plaats hebt voor een aparte pulley, koop dan een aparte lat pulley. Ik loop heel vaak door mijn rack en met een pulley aan mijn rack zou dat niet gaan. Ik geloof dat zo'n pulley in de weg kan zitten.

Als je plaats hebt voor een aparte pulley, koop dan een aparte lat pulley. Ik loop heel vaak door mijn rack en met een pulley aan mijn rack zou dat niet gaan. Ik geloof dat zo'n pulley in de weg kan zitten.

Valt wel mee hoor. Misschien als je 2meter breed bent..?

Haha zo breed ben ik niet.
En zal toch niet zoveel door de cage lopen alleen voor het squatten misschien.

Benchpress koop ik nog een mooie bank voor die.in de cage kan.

Mainn, eerst powercage daarna cable cross. Heb je bank overvallen ofzo :p

Haha nee.
Wil gewoon goed spul in huis hebben.
Vandaar dat ik hier ff advies vraag.

Dat heb ik ook. Je moet er toch goed in kunnen lopen en de ruimte hebben. aparte pulley neemt ook weinig ruimte in beslag.

Dat heb ik ook. Je moet er toch goed in kunnen lopen en de ruimte hebben. aparte pulley neemt ook weinig ruimte in beslag.

Ja en ook, als je je barbell uit je rack wil halen dan moet je toch wat ruimte hebben;

Ook als ik bench, dan staat mijn bench zo diep in mijn rack dat dit met een pulley nooit zou lukken.

Ja en ook, als je je barbell uit je rack wil halen dan moet je toch wat ruimte hebben;

Ook als ik bench, dan staat mijn bench zo diep in mijn rack dat dit met een pulley nooit zou lukken.

Je kan ook gewoon aan de andere kant benchen...?

Nu ben ik in twijfel.

De barbarian powercage, powertec of de heavy duty cage?
Graag snel hulp, want ik weet het even niet.

Ik zou de multi bench II nemen (is binnen 2 weken op voorraad) en als je een degelijke en stevige power cage wilt is de barbarian power cage de beste optie

Ik zou de multi bench II nemen (is binnen 2 weken op voorraad) en als je een degelijke en stevige power cage wilt is de barbarian power cage de beste optie

Oke ja ik moet iets hebben wat jaren lang meegaat.
Multibench II, lijkt mij ook een goede keuze, maar waarom zou je die nemen?

Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur voor smalle of brede leuning.
Als het kwalitatief maar goed is.

Ik zou voor deze gaan: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-pro/

Daar kun je je voeten namelijk achter haken als je decline gaat.

Qua cage zou ik echt voor de Barbarian powercage gaan. Ik ben namelijk pas in de showroom geweest bij Fitness-seller en de Barbarian ziet er een stuk steviger uit dan de andere 2. Neemt overigens niet weg dat de andere 2 cages ook al goed zijn hoor.

En ik heb zelf ook een powercage van Barbarian en een aparte Barbarian latpulley, vind ik veel fijner trainen. De pulley in de cage is nogal krap imo.

Terug
Naar boven