AndroidHealthClinic

Homegym Smithmachine / Powercage

Oke ja ik moet iets hebben wat jaren lang meegaat.
Multibench II, lijkt mij ook een goede keuze, maar waarom zou je die nemen?

Warrior Multi Bench for sure, hoogst mogelijke belastbaarheid = meest duurzaam. Heeft ook zo te zien de dikste laag bekleding.
Ik zou alleen voor de Multi Bench Pro gaan indien de Warrior Bench niet decline kan. Dat zou voor mij een afweging zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor deze gaan: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-pro/

Daar kun je je voeten namelijk achter haken als je decline gaat.

Qua cage zou ik echt voor de Barbarian powercage gaan. Ik ben namelijk pas in de showroom geweest bij Fitness-seller en de Barbarian ziet er een stuk steviger uit dan de andere 2. Neemt overigens niet weg dat de andere 2 cages ook al goed zijn hoor.

En ik heb zelf ook een powercage van Barbarian en een aparte Barbarian latpulley, vind ik veel fijner trainen. De pulley in de cage is nogal krap imo.

Jij bent al de derde die dat zegt.
Misschien toch maar overwegen om de cage te halen zonder pulley.

En de pulley gewoon apart ergens neerzetten.

Jij bent al de derde die dat zegt.
Misschien toch maar overwegen om de cage te halen zonder pulley.

En de pulley gewoon apart ergens neerzetten.

Cage met pulley is velen malen meer ruimtebesparend. Maar als je de ruimte hebt om de pulley apart ergens neer te zetten, dan moet je dat uiteraard doen. Hou wel rekening met verhuizen evt in de toekomst ivm ruimte.

Cage met pulley is velen malen meer ruimtebesparend. Maar als je de ruimte hebt om de pulley apart ergens neer te zetten, dan moet je dat uiteraard doen. Hou wel rekening met verhuizen evt in de toekomst ivm ruimte.

Heeft iemand misschien een paar foto's van de cage met daarin de pulley?

Warrior Multi Bench for sure, hoogst mogelijke belastbaarheid = meest duurzaam. Heeft ook zo te zien de dikste laag bekleding.
Ik zou alleen voor de Multi Bench Pro gaan indien de Warrior Bench niet decline kan. Dat zou voor mij een afweging zijn.

Volgens mij kan hij dat wel toch?

Jammer dat ze op die pro ook niet zulke brede dikke bekleding hebben gedaan!

Ja dat vind ik ook jammer, maar the expansions voor bijv. biceps passen dan weer niet op die warrior bench en de nieuwe bench pro II.

Wanneer ben je van plan de cage te bestellen? Deze week schrijf ik een review van de IronMaster Dumbbells en maak ik er foto's van, kan ik net zo goed een paar extra foto's maken van de cage met latpulley daarin.

Wanneer ben je van plan de cage te bestellen? Deze week schrijf ik een review van de IronMaster Dumbbells en maak ik er foto's van, kan ik net zo goed een paar extra foto's maken van de cage met latpulley daarin.

Als TS even google gebruikt kan hij ze uit elke hoek zien! zelfs op de film ;)

En die IronMaster Dumbbells zijn zo gay... ik help je wel alfa worden door ze over te kopen voor 1 euro :D

Cage duurt nog even, ff sparen nog haha.
Foto's kun je me wel pm'en!

Nee, die moet ik nog halen.
Ik haal een olympische halterstang van 20kg, 50mm.

Alstu:

2hg7qs6.jpg

Och, ruimte zat!

Terug
Naar boven