AndroidHealthClinic

Homegym

Heb ook de Powertec en zeer tevreden over. De Barabarian zal wel zeer vergelijkbaar zijn. Deze spullen zijn zowat de beste investeringen die je tegenwoordig kan doen

• Topic Starter Topic Starter
Daarom, ik wil wel een goede investering doen en geen halve spullen aanschaffen.

Spullen passen er allebei in.

Heb ook rekening gehouden met vloermatjes van paar cm dikte,

rekening houden met chinnen voor plafond

abroller zou ik niet nemen.

en je bent net begonnen starx ben je er over 5 maanden op uitgekeeken is zonde van ongeveer 1000 euro....:D

Nou dat ben ik zeer zeker niet van plan, wil er toch nog zo'n jaar of 20 van genieten

dat snap ik maar als je net begint kan er een hoop veranderen, srax krijg je chikkie die veel tijd in beslag neemt enzo :S

Chickie die veel tijd in beslag neemt is gewoon gelul. Hij heeft echt iedere dag wel even een uurtje tijd hoor. Dus 3 of 4 of 5 keer trainen per week zal echt geen probs vormen. En misschien is hij er gewoon heel zeker van dat hij lang wil gaan trainen, en hij heeft het geld er voor dus, gewoon ervoor gaan dan!

En wesking hoe weet jij of ik nog geen chickie heb?
Heb tijd genoeg hoor, geen probleem.

En heb me scooter verkocht voor 1400 euro dus geld genoeg :p

Toch wel enkele opmerkingen:
-140 euro extra enkel om te kunnen preacher curlen? Verspilling imo. Als je plaats en geld te veel hebt, zoek dan eerder eens naar een glute ham raise toestel, of een reverse hyper, of een chest supported row of zo.
-65 euro voor een curl setje? En dan nog 30mm??? . Hou het op 50mm stangen, anders heb je vanalles dubbel nodig. Neem er een paar 50mm dumbbells bij en een EZ-stang 50mm.
-standaarden enkel voor die 50mm nemen dus.
-zo'n abroller is idioot. Er bestaan al tientalle buikspieroefeningen die je zonder enig materiaal kan doen, en de beste buikspieroefeningen zijn squat en deadliftvarianten, en dat kan je al. Abroller is goed voor huisvrouwen

Toch wel enkele opmerkingen:
-140 euro extra enkel om te kunnen preacher curlen? Verspilling imo. Als je plaats en geld te veel hebt, zoek dan eerder eens naar een glute ham raise toestel, of een reverse hyper, of een chest supported row of zo.
-65 euro voor een curl setje? En dan nog 30mm??? . Hou het op 50mm stangen, anders heb je vanalles dubbel nodig. Neem er een paar 50mm dumbbells bij en een EZ-stang 50mm.
-standaarden enkel voor die 50mm nemen dus.
-zo'n abroller is idioot. Er bestaan al tientalle buikspieroefeningen die je zonder enig materiaal kan doen, en de beste buikspieroefeningen zijn squat en deadliftvarianten, en dat kan je al. Abroller is goed voor huisvrouwen

op bankje kan je ook nog wat dragon flags doen. (die voel je aardig in je buik)

+ idd abroller is voor huiswijven .

Ok bedankt voor de aanwijzingen,

Ez stang zat ik ook al over na te denken op 50mm,
Zoals deze i.p.v. setje :

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p134_Professionele-korte-halterstang-50mm---kogellagering.html

En voor de Ez deze:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p130_Professionele-Super-EZ-Curl-stang-chroom-50mm-x-125cm.html

of:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p132_Professionele-EZ-Curl-stang-chroom-50mm-x-120cm.html

en biceps curl bankje komt denk ik toch,
Of flat bench van barbarian met biceps curl option.

waarom van die dure dumbbells enzo?

je gaat ze tog niet tot 100 kg belasten.

en je hebt 140 kg bij die dinge tog,,, dus extra gewicht heof je ook niet meer te kopen>!

en abroller dan maar laten zitten :p

Barbarian powerrack is zo vet :eek:, hoop deze later ook te kunnen aanschaffen in mijn toekomstige homegym. Goede investering dus, enkel die bicepszooi en abroller heb je niet nodig man.

Barbarian powerrack is zo vet :eek:, hoop deze later ook te kunnen aanschaffen in mijn toekomstige homegym. Goede investering dus, enkel die bicepszooi en abroller heb je niet nodig man.

Mijn bodycraft rack bevalt ook prima :D

waarom van die dure dumbbells enzo?

je gaat ze tog niet tot 100 kg belasten.

en je hebt 140 kg bij die dinge tog,,, dus extra gewicht heof je ook niet meer te kopen>!

Dit zijn de enige 50mm korthalterstangen... en om nou te gaan mixen met 30mm is klote.

Vergeet geen veersluitingen mee te bestellen. De sluitingen die er standaard op zitten heb ik niet al te beste verhalen over gelezen.

Dit zijn de enige 50mm korthalterstangen... en om nou te gaan mixen met 30mm is klote.

Vergeet geen veersluitingen mee te bestellen. De sluitingen die er standaard op zitten heb ik niet al te beste verhalen over gelezen.

je kan ook ergens anders bestellen... ze hebben vast wel ergens goedkope 50 mm dumbbells.

Klopt, hoorde ik ook slechte verhalen over,
Dit wordt het dus,

Bedankt voor jullie hulp, mocht iemand toch nog een aanmerking hebben Do yout thing

Terug
Naar boven