AndroidHealthClinic

Homegym

ziet er allemaal prima uit.
maar 140 euro uitgeven aan die bicep shit is imo een beetje nutteloos.
beter koop je wat extra schijven want die 140kg ben je sneller ontgroeid dan je denkt..
Ik zou trouwens sowieso 5kg en 2.5kg schijven kopen voor op je dumbbells, grote schijven traint niet lekker.. En misschien voor je ez curl ook nog 2*10kg extra ofzo..

ziet er allemaal prima uit.
maar 140 euro uitgeven aan die bicep shit is imo een beetje nutteloos.
beter koop je wat extra schijven want die 140kg ben je sneller ontgroeid dan je denkt..
Ik zou trouwens sowieso 5kg en 2.5kg schijven kopen voor op je dumbbells, grote schijven traint niet lekker.. En misschien voor je ez curl ook nog 2*10kg extra ofzo..

Yup..hou namelijk rekening met het volgende

Barbell, dumbbells , latt pulldown en bicep curl zijn allemaal plate loaded

Om 1000x wisselen te voorkomen is het handig om bv alvast 20/30kg te hangen aan de pulldown en je bent al snel 40/50kg kwijt aan de dumbbells.

Blijft er nog min. 60kg over voor je barbell en curl en niets om de lat pull mee aan te vullen. Gewoon het curl bankje skippen en lekker gewoon curlen en voor dat geld wat extra plates erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt, klinkt allemaal zeer goed.
Curl bankje laat ik zitten en koop wat leuke schijfjes van 20, 10 2,5 en 5 erbij

Ik zat ook te twijfelen tussen barbarian en powertec.
Heb uiteindelijk die van powertec genomen omdat het pully gedeelte ervan mij steviger leek.
En de Dipstangen kan je ook op de hoogte zetten die jij het comfortabelste vind.

Voor de rest zijn zijn het beiden zeer degelijk racks lijkt me.

@ doornix, bedankt klinkt goed.

En die van powertec en barbarian zijn ong gelijk, alleen hoorde dat pulley gedeelte nogal stroef was

Wordt zoiezo de barbarian, maar nou kan ik:

Hele barbarian line met bankje
- hoog belastbaar (meer dan powertec) en stabieler volgens somige

Of een van powertec
- met curl optie

Neem hetgene dat het goedkoopst uitkomt. Een preacher curl bankje is geen extra geld waard.

Powertec of Barbarian beiden even goed. Doe zoals flying fox zegt, het gene dat het goedkoopst uitkomt.

Ik heb een powertec rack. De dipstaven, de spotters, en halter houders zijn enorm handig en zeer gemakkelijk te versteken.

In ieder geval zal je geen spijt hebben van je aankoop. Al is het powertec of barbarian.

Het wordt barbarian met powertec bankje denk ik en dan curl optie erop

Het is in ieder geval degelijk materiaal. Je zal er geen miskoop mee doen ;)
Persoonlijk zou ik niet het bankje met curloptie pakken omdat ik dit nogal overbodig vind. Maar misschien heb je andere prioriteiten als mij natuurlijk.

Stevig rack dat van barbarian. Succes ermee.

Off topic : damn wat kan die wesking toch onzin en gezever verkopen.

wat nou weer?

Off topic : damn wat kan die wesking toch onzin en gezever verkopen.[/quote]

+1, maargoed hij is ook nog niet zo oud

@ salierie,

Tnq, weet niet wat jij voor doelen hebt?
Ik zoiets als mr.aries ongeveer.

Maar vind die oefening persoonlijk erg fijn.

MAar het wordt de barbarian

@ salierie,

Tnq, weet niet wat jij voor doelen hebt?
Ik zoiets als mr.aries ongeveer.

Maar vind die oefening persoonlijk erg fijn.

MAar het wordt de barbarian

Biceps train ik zo goed als nooit geisoleerd. En anders gewoon BB curls, zeker geen concentration curls. Maar als je dit graag doet moet je het gewoon pakken. :D

Ok,

Bij mij valt er nog genoeg aan dingen te werken en dan vooral biceps, borst en schouders.

Kann idd ook zonder bankje, maar dan ga je toch cheaten asl het moeilijker wordt, hiermee isoleer je echt je biceps optimaal.

Met preacher train je je brachialis mee, en je houd flinke spanning op je biceps. wel handig zon bankje.

Ja idd,

Vind samen met Db curl en hammer curl een van de relaxte biceps oefeningen

me 2, doe ook Incline db curl erbij voor andere biceos kop te benadrukken.

Ok die doe ik nog niet,

Zal hem morgen uitproberen, en alshet bevalt komt hij zeker in me trainingsschema ;)

Terug
Naar boven