tuurlijk ik ben er "vip"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuurlijk ik ben er "vip"

Vooroordelend gedrag dat ik een non-homo ben, dat vind ik wel racistisch van je.
Een homo herken ik vrijwel onmiddellijk, op de lagere school zei ik tegen 2 jongens dat ze beide later homo's zullen worden. Uiteraard waren de leerkrachten en alle klasgenoten kwaad op me omdat ik het zei, maar nu 10 jaar later zijn ze allebei een homo ... wat een verassing. Ik zie dat je geen homo bent waardoor mijn racistische vooroordeling wegvalt.

lol
Een homo herken ik vrijwel onmiddellijk, op de lagere school zei ik tegen 2 jongens dat ze beide later homo's zullen worden. Uiteraard waren de leerkrachten en alle klasgenoten kwaad op me omdat ik het zei, maar nu 10 jaar later zijn ze allebei een homo ... wat een verassing. Ik zie dat je geen homo bent waardoor mijn racistische vooroordeling wegvalt.
Heb er anal beads inzitten op het moment, heerlijk!![]()
Heb ik vaker gehoord dat als je het ook bent dat je het bij andere herkent.
Kwam je ze tegen in een homobar dat je het zeker wist of hebben jullie trio gedaan?
Homo's zie je meteen wanneer je er zelf één bent (je bent ervoor) of wanneer je zelf volledig man bent (je bent er niet voor).
Zaken die je enkel en alleen ziet wanneer je ervoor bent klopt niet. Als je er nu volledig tegen bent zie je ze ook meteen.
Homo's zie je meteen wanneer je er zelf één bent (je bent ervoor) of wanneer je zelf volledig man bent (je bent er niet voor).
Zaken die je enkel en alleen ziet wanneer je ervoor bent klopt niet. Als je er nu volledig tegen bent zie je ze ook meteen.
En wat nou als je er geen mening over hebt? Dan herken je alleen degenen die écht verwijfd zijn? 
Dus je bedoelt te zeggen dat je een homo alleen herkent wanneer je homo bent of anti homo?En wat nou als je er geen mening over hebt? Dan herken je alleen degenen die écht verwijfd zijn?
![]()