AndroidHealthClinic

Homokoppel loopt over straat in Oekraïne en wordt in elkaar geklopt

Peiling Peiling hand in hand lopen over straat en op elkaar schoot zitten ...

• ja

Stemmen: 40 80,0%
  • neen

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal stemmers
    50
Vooroordelend gedrag dat ik een non-homo ben, dat vind ik wel racistisch van je.

Een homo herken ik vrijwel onmiddellijk, op de lagere school zei ik tegen 2 jongens dat ze beide later homo's zullen worden. Uiteraard waren de leerkrachten en alle klasgenoten kwaad op me omdat ik het zei, maar nu 10 jaar later zijn ze allebei een homo ... wat een verassing. Ik zie dat je geen homo bent waardoor mijn racistische vooroordeling wegvalt.

Een homo herken ik vrijwel onmiddellijk, op de lagere school zei ik tegen 2 jongens dat ze beide later homo's zullen worden. Uiteraard waren de leerkrachten en alle klasgenoten kwaad op me omdat ik het zei, maar nu 10 jaar later zijn ze allebei een homo ... wat een verassing. Ik zie dat je geen homo bent waardoor mijn racistische vooroordeling wegvalt.

Wooow jij bent goed.
Hoeveel vingers steek ik nu op?

Heb ik vaker gehoord dat als je het ook bent dat je het bij andere herkent.
Kwam je ze tegen in een homobar dat je het zeker wist of hebben jullie trio gedaan?

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Heb er anal beads inzitten op het moment, heerlijk! :)

Beetje grote maat ?

Sinds ik Brokeback Mountain heb gezien, denk ik alleen nog maar aan kontseks met een cowboyhoed aan.

Drunkenmaster heeft gelijk! :angstig:

Heb ik vaker gehoord dat als je het ook bent dat je het bij andere herkent.
Kwam je ze tegen in een homobar dat je het zeker wist of hebben jullie trio gedaan?

Homo's zie je meteen wanneer je er zelf één bent (je bent ervoor) of wanneer je zelf volledig man bent (je bent er niet voor).

Zaken die je enkel en alleen ziet wanneer je ervoor bent klopt niet. Als je er nu volledig tegen bent zie je ze ook meteen.

Homo's zie je meteen wanneer je er zelf één bent (je bent ervoor) of wanneer je zelf volledig man bent (je bent er niet voor).

Zaken die je enkel en alleen ziet wanneer je ervoor bent klopt niet. Als je er nu volledig tegen bent zie je ze ook meteen.

wat een onzin

Het is geen feit, het is mijn eigen mening. Persoonlijk hou ik van BMW's en haat ik Lada's. Elke BMW die voorbij rijdt heb ik gezien maar ook elke Lada omdat die zo lelijk zijn.

Snap je wat ik bedoel? Elke extreme waarde neem je beter op dan een gemiddelde waarde (eigen ervaring). Die extreme waardes kunnen oftewel positief oftewel negatief.

homo's zijn auto's

nikita 2015

Wie vertaalt die vieze homo es ff dan? Ik versta dr geen kut van!

Nikita, ga terug naar Oekraïne man.

Dus je bedoelt te zeggen dat je een homo alleen herkent wanneer je homo bent of anti homo? :roflol: En wat nou als je er geen mening over hebt? Dan herken je alleen degenen die écht verwijfd zijn? :roflol:

Dus je bedoelt te zeggen dat je een homo alleen herkent wanneer je homo bent of anti homo? :roflol: En wat nou als je er geen mening over hebt? Dan herken je alleen degenen die écht verwijfd zijn? :roflol:

Dat bedoel ik, het is een eigen mening gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring. Een homo herken ik van 100m afstand, toch niks mee? Mensen die zich daar niet aan storen of vrijwel geen interesse hebben in andere letter er niet op.

Terug
Naar boven