AndroidHealthClinic

Hondenhok kopen in rotterdam ?

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
İk heb een husky gekocht nog een pup en gaat paar weken thuis blijven daarna in de tuin!
Maar ik wil alvast een vrij grote hondenhok kopen waar hij erin kan verblijven zonder last te hebben van regen etc!
Maaaarrrrr waar kan ik zo een hondenhok nou kopen? İk heb op internet een beetje naar gekeken.
En wil hem gewoon eerst van dichtbij zien welke winkels moet ik naar kijken discus ofzo?

Ps. Wil geen zelf een bouwen of via marktplaats kopen!

Alvast bedankt

Vraag bij je allochtone buurman. Die heeft waarschijnlijk zijn vrouw in zo'n kooi zitten.

İk heb een husky gekocht nog een pup en gaat paar weken thuis blijven daarna in de tuin!
Maar ik wil alvast een vrij grote hondenhok kopen waar hij erin kan verblijven zonder last te hebben van regen etc!
Maaaarrrrr waar kan ik zo een hondenhok nou kopen? İk heb op internet een beetje naar gekeken.
En wil hem gewoon eerst van dichtbij zien welke winkels moet ik naar kijken discus ofzo?

Ps. Wil geen zelf een bouwen of via marktplaats kopen!

Alvast bedankt

Hondenhok of ook een voorziening voor in de winter dus een (mini) kennel? maakt namelijk nogal een verschil... kennel zal je hoe dan ook zelf in elkaar moeten zeggen vanwege afmetingen van het materiaal.

Steenbekkers in Veghel.

• Topic Starter Topic Starter
Hondenhok of ook een voorziening voor in de winter dus een (mini) kennel? maakt namelijk nogal een verschil... kennel zal je hoe dan ook zelf in elkaar moeten zeggen vanwege afmetingen van het materiaal.

Maar tijdens regen gaat de hond toch nat worden?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 23:04 ----------

Ooh nee je je hebt ook andere soorten kennels ga ik wel even verder kijken dan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry maar kon het ff niet laten:rolleyes:

Kan je trouwens niet bij een lokaal hondenpension of iets dergelijks kijken? Die hebben zat van dat soort hokken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry maar kon het ff niet laten:rolleyes:

Kan je trouwens niet bij een lokaal hondenpension of iets dergelijks kijken? Die hebben zat van dat soort hokken.

Soo **** die is wel ziek man.

Ga wel morgen naar de dierenwinkel en vraag het daar wel die zullen mij verwijzen naar een winkeltje. Anders moet ik maar van marktplaats kopen of zelf een bouwen.

Soo **** die is wel ziek man.

Ga wel morgen naar de dierenwinkel en vraag het daar wel die zullen mij verwijzen naar een winkeltje. Anders moet ik maar van marktplaats kopen of zelf een bouwen.

Zelfbouw stelt echt niet veel voor, als je met een schroevendraaier en een een steek/ring sleutel over weg kan , een beetje rolmaat werk en in een middagje heb je een mooie kennel voor weinig.

Je gaat toch geen hond kopen om hem vervolgens in de tuin te proppen? En dan ook nog een Husky pup.... Mijn god.

Je gaat toch geen hond kopen om hem vervolgens in de tuin te proppen? En dan ook nog een Husky pup.... Mijn god.

Ben je nou dom?
Het is een Poolhond en ikzeg dat hy paar weken of maanden thuis gaat blijven dan pas in de tuin. En nee ik prop hem niet hy zal het in de tuin nog prettiger hebben dan binnen.

:roflol:

De meeste honden zijn geen knuffelchiwawa's.

Zolang een hond droog blijft en in een tochtvrijhok zit met hier en daar een matrasje of een deken is er niets aan de hand. En een dikbehaarde huskey (volgens mij zelfs een dubbele vacht) zal hier helemaal geen last van hebben.

Dus binnen is het nog rampzaliger?
Het arme dier.

Volgens mij is het ook gewoon een hond die bestemd is voor buiten hoor?

Ik weet het verhaal van OP natuurlijk niet... Maar ik neem aan als het 10 graden vriest, en je thuis lekker binnen zit, die hond ook mee naar binnen mag?

Ik denk dat de meeste honden het liefst zijn meeste tijd buiten door brengt mits het niet 40 graden in de zon is of 20 graden onder nul.

De meeste honden zijn geen knuffelchiwawa's.

Zolang een hond droog blijft en in een tochtvrijhok zit met hier en daar een matrasje of een deken is er niets aan de hand.

Volges my weet ie niet wat een poolhond is het is in siberie in de winter -40 ofzo. En ik ben niet zo zielloos om een pup glyk de tuin in te dumpe..

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 23:45 ----------

İk woon ook by me ouders en heb een afspraakje gemaakt als de hond maar niet in de woonkamer zwerft.. Anders mocht ik hem helemaal niet daarom was mijn keuze ook voor een poolhond en nee natuurlijk hou ik hem niet buiten tijdens sneeuw etc..
Als hij maar rustig in me kamer blijft snachts.. En in de middag in de tuin zit te spele.

Ach als mensen je horen zeggen dat je hond buiten zit dan denken ze gelijk aan een lekkend hondenhokje waaraan hij vast zit met een ketting.

Terwijl je hele mooie goed geisoleerde hokjes hebt. Wij hadden onze hond vroeger in een hok in de garage overdag. Natuurlijk is dit frisjes voor een mens maar een mens is geen hond.

İk ga ook een terrasje maken voor me hond appart dat hy helemaal geen last krijgt van wind en regen.. Hy mag juist blij zijn met zo een baasje als mij.

Husky heeft een berg aan energie, je doet zon dier gewoon tekort als hij zoveel uur in de tuin moet. Een dagje: hoeft niets mis mee te zijn. Maar een Husky nemen (en dan ook nog eens een pup!) en bij voorbaat al besluiten dat je hem in de tuin dumpt vind ik gewoon kansloos. Dat je alleen naar zit te zemelen over de temperatuur (zomer/warmte?) en niets laat vallen over de lading geestelijke en lichamelijke prikkels die hij nodig heeft (iets waar het ras echt bekend om staat) wekt niet echt de indruk dat je beseft waar je aan begint.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je dat arme dier hebt verpest en er helemaal knettergek van wordt. Ik hoop dat je het tegendeel bewijst. Post je over 8 maand nog even hoe het gaat?

Terug
Naar boven